( 4 ) Sä oot siin aina, eiks nii?

515 20 1
                                    

Istun yksin pimeässä. Itkettää. Kylmä. Tappakaa mut.

Herään. Katsahdan Joelia vieressäni. Kurottaudun ottamaan puhelintani, mutta Joel ottaa musta tiukemmin kiinni. "Minne sä meet?" Joel kysyy haukotellen. "Oisin ottanu vaa puhelimen." Vastaan naurahtaen. "Jaa, no et saa." Joel naurahtaa ja ottaa mut halaukseen. "Hei. Oothän sä ok?" Joel kysyy vähän huolestuneena. Katson Joelia hieman hämmentyneenä. "Joo tottakai." Vastaan mahollisimman uskottavasti. "Okei, hyvä." Joel pussaa mua otsaan ja silittää mun hiuksia. "Sä oot siin aina, eiks nii?" Joel kysyy. "Joo, mä lupaan sen." Vastaan Joelille. "Mut hei, meen nyt tekee aamupalaa." Sanon ja lähden kävelemään keittiöön. Avaan jääkapin oven, ja olen näkeväni ihmisen käden. Paiskaan jääkaapin oven kiinni ja romahdan maahan. Ei tästä tuu vittuakaan, nään harhojaki nykyään. Muutama kyynel vierähtää poskilleni. Kuulen Joelin tulevan alakertaan. "Y/N?? Ootko okei?" En voi vastata. En pysty. Joel tulee luokseni ja halaa minua. "Hei, ei oo mitään hätää. Oon tässä." Joel sanoo rauhoittelevasti. Itken Joelin rintaa vasten samalla sopertaen "Olin näkeväni jonkun käden siellä, vittu oikeesti en jaksa." Sanon itku kurkussa. Joel avaa jääkaapin. "Y/N, ei täällä oo mitään kättä. "Mä tiedän, oon vaa tulos hulluks tai jotain." Naurahdan vaisusti. " Rakas sä et oo tulossa hulluks, mee sä vaikka suihkuu nii mä voin tehä sen aamupalan okei?" Joel halaa mua samalla. Lähen käveleen suihkuun. En tiiä mitä ajatella. Oon salee oikeesti joku psyko nykyää. Viskaan vaatteet taas helvettiin ja meen suihkuun. Viivyn suihkussa pidemmän aikaa kun normaalisti, lämmintä vettä on kiva läträtä. Tulen suihkusta pois. Meen peilin eteen ja katon itseäni. No hyi vittu oon ruma. Meen suoraan makuuhuoneeseen ja avaan lipaston. Lipaston jossa on lääkkeitä. Niitä vanhoja lääkkeitä, josta en tiiä mitä ne on, miksköhän en oo näitäkään heittänyt pois. Otan kourallisen lääkkeitä mun käteen. Otan mun vesipullon mun laukusta ja vedän lääkkeet veden kanssa alas. Olo tuntuu paremmalta. Sekavalta, mut paremmalta. Menen takas alakertaan jossa aamupala odottaa pöydässä. "Onks sul parempi olo?" Joel kysyy huomatessaan mut. "Joo on, sori en tiiä mikä muhun meni." Vastaan haukotellen. "Joo ei se mitään, kunhan oot vaa nyt okei." Joel sanoo. "Joo." Huokaisen. Tai siis, kyllähän mä nyt oon okei. Olo tuntuu vapaalta. En mä tiiä, mut noi lääkkeet on paras asia hetkeen. Syön mun leivät nopeesti ja juon lasin vettä. "Meiän pitäis tänää mennä studiolle treenaa." Joel sanoo samalla syödässään omaa leipäänsä. "Joo. Lähetääks me ku oot syöny?" Kysyn. "Jooh lähetään vaan." Joel vastaa. Joel saa syötyä, joten meen laittaa kengät jalkaan. "Heitä avaimet, avaan autos ovet." Huudahdan Joelille. Joel heittää autonavaimet ja meen autoon. Joelilla kestää ilmeisesti viel hetki, joten avaan iigeen. Ei ilmotuksia. Vittu. Suljen puhelimen huokaisten. Joel tulee autoon ja lähtee ajamaan. Matka menee aika nopeesti. Ollaan studion pihas. Meen autosta ulos ja lähen kävelee studion ovelle.

Ollaan treenattu jo 30 min. "Äijät, oisko tauon paikka?" Huudahdan kaikille. Kaikki on samaa mieltä, joten kaikki rojahtaa sohvalle. Niko kantaa jo bissejä sohvalle. Otan yhen bissen ja korkkaan sen. Ai että, ei sitä kylmän bissen tunnetta kyllä voita mikään. Juon bissen aika nopeesti. "Tyypit, tuun koht takas." Huikkaan kaikille. Kaikki nyökyttelee päätään ja jatkaa bissen juontia. Kiirehdin studiosta ulos ja avaan puhelimeni. Avaan yhteystiedot ja soitan yhteen numeroon. "Moi, ooks sä mis?" Sanon varmuuden vuoks hiljasella äänellä. "Kulman takan." Käheä miesääni vastaa. Lopetan puhelun ja meen kulman taakse, jonne ääni käski. "Noni, annatsä ne?" Kysyn hermostuneena. "Eka rahat." Ojennan 50 euroa miehelle, joka ojentaa mulle minigrip pussin. Laitan pussin mun reppuun ja lähen takas studiolle. Kauheen hämärää meininkiä kyllä.

"Aa moi Y/N, me ei jakseta oikee treenata tänää enää." Joonas sanoo. "Okei. Hei, pitäiskö meiän pitää ig livee?" Kysyn pojilta. "Joo hyvä idea." Joel vastaa ja laittaa ig liven blind channelin käyttäjällä. Liveen alkaa tulla porukkaa ja tyypit alkaa laittaa chattiin juttuja. Nään kaikissa vaan muiden nimiä. Paitsi erotan yhen johon tulee mun nimi.

"miks Y/N on siel lol. heittäkää se kaivoo"

En tiiä huomasko muut ton, vai eiks ne vaa regoi siihe. Samanlaisia alkaa tulla vähän enemmänkin. Oon oikeestaan varma että muiden oli pakko nähä niitä. Mitä vitun paskaa tämäkin sit on. Lähen kävelee pois vittuuntuneena. Joel katsoo mua vähän ihmessään mutta jatkaa liveä. Pidätän kyyneleitä. En siks että oisin surullinen, vituttaa vaan Mitä järkee mun on ees olla täs bändis kun en ees tiiä tykkääkö muut jäsenet musta? Tai fanit. Niistä tosin oon varma, ne vihaa mua. En kyllä ees tiiä miks, en mä niille mitää oo tehny.

Avaan mun talon oven ja meen sisälle. Rojahdan sohvalle väsyneenä. Vittu. Otan mun repun, josta otan minigrip pussin jonka mies anto. Pussissa on "hieman" epäilyttäviä aineita. Naurattaa. Itkettää. Olo tuntuu vapaalta, taas.

anteeks, täst tuli taas aika lyhyt osa:c

Feel Nothing // Y/N & JoelTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang