NEFRETTİM

5 1 0
                                    

YORUM VE OYLARINIZI BEKLİYORUM

                               👾

Geçmişin küleri tekrar üzerime serpilimşiti sadece bir çığılık sesiyle. Donmuş bir şekilde feryat fidan ağlıyan kızın kolunu tutuyordum, kimse bana zarar veremez bunu herkez öğrenicek .

                                  🍀

   Biran sınıf kapısının hızlı bir şekilde açılma sesini işitim. Sonra belimde bir el beni kendine çekti, hiç direnmeden geri çekildim, Asaflar'ın gurubundaki çocuk konuştu  "ne yaptığını sanıyorsun, gelmeseydik kolunu kırıcaktın" dedi. Her halinden kızgın olduğu ses tonundan beli oluyordu, peki umrumda mı tabiki hayır. Arkamdam bir ses duydum bu Asaf'tı" Zerçin'nin sadece suçlu olduğunu düşünmüyorum, senin bu sınıfta ne işin var Açelya". Evet an itibariyle yüsüz kızın isminide öğrenmiş olduk
Ağlıyarak duygu sömürgüsü yapıyordu hala,  " Asaf sen daha bu gün tanıdığın kızı mı koruyorsun,gelmeseydiniz kolum kırılıcaktı". Yine histerik bir şekilde kahkaha atım ve tahtaya yöneldim, başa gelen çekilir yaz Zerçin,"bu yazdıklarımı sana itafen yazıyorum gurursuz kız, seninle veya Asafla işim olmaz umrumda değilsiniz, kimse umrumda değil. Bileğin mi evet kırıcaktım keşke kırsaydım. Asaf bu mal kız seni seviyor beyin yoksunu ama tipi iş görür gibi, değelendir bence. " arkama döndüm ve kimseye bakmadan çantamı alıp sınıftan çıktım hemen lavaboya gittim.

                                🥀

Yüzüme buz gibi suyu çarptım üst üste bir an gözlerim aynaya takıldı, gözlerim ölü gibi bakıyordu dudaklarım kupkuruydu bu lanet dudakları tekrar tekrar sabunladım temizlenmiyordu. Ağlamaya ve titremeye başladım sinir krizi geçiriyordum sanırım, kapının açılma sesini duydum ama bakmadım, bir el kolumdan tutup kendine çekti "Kendine zarar vermeyi kes dudaklarınla problemin ne parçalanmış zaten" evet Asaf parçalanıyor ama geçmiyor . Bir an dudaklarına takıldı gözlerim,aceba öpsem onu bu lanet dudaklarımdaki iz de kaybolurmuydu. Gözlerine baktığımda o da benim gibi dudaklarıma odaklanmıştı. O zaman istediğini veriyim ve istediğimi alıyım, çantamı yere atıp dudaklarına yapıştım sanırım şoka girmişti sadece ben öpüyordum, geri çekileceğim sırada ensemden tutup öpmeye başladı çok ısrarcı ve çok hızlıydı, dudakları sıcacık ve dolgundu ağızından nane kokusunu alıyordum. Beni duvara iti bende bacaklarımı beline yerleşterdim ensesini kavradım ve dudaklarını ısırdım, öyle bir inlediki kendinden geçtiğini anladım.

 Beni duvara iti bende bacaklarımı beline yerleşterdim ensesini kavradım ve dudaklarını ısırdım, öyle bir inlediki kendinden geçtiğini anladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Nefes nefese kalana kadar öpüşkük tam ayrılıcağım sırda izin vermedi. Anlını anlıma yasladı "Bu dudakların tadı hiç bir yiyecekte olmucak kadar güzel". Yanaklarımın ısındığı hissetim, ben ve utanmak çok saçma. Gözlerinin içine bakmaya başladım ama o gözlerim ve dudaklarım arasında gidip geliyordu, sanırım hala istiyordu. Tam bana yaklaşıcağı sırada kapıdan bir erkek sesi duyduk. "Asaf biri gelmeden çıkın diyorum, hem sesleriniz burdan duyuluyor ayıp lan okul burası " şimdi sıçtık ses mi yok artık kendimi hemen üzerinden atım çantamı alıp kapıya yöneldim ve takrar konuştu" kaç bakalım kaç daha ne kadar kaçıcaksın "

                                 🍀

    Eve geldiğimde çok yorgundum ve annem yine yoktu, ilk iş rahat birşeyler giydim ve mutfağa indim, dolap yine doluydu ama iştahım hiç yoktu. Bir elma alıp, koltuğa atım kendimi. 1 senedir instegram kulanmıyordum tüm hesaplarım kapalıydı. Ama bir fake hesaptan zarar gelmez, saçma bir isimle hesap açıp asafın hesabını aradım ama soy ismini bulamayınca geri çıktım ah aptal kafam , daha bu gün tanıdın öptün ama ismi dışında birşey bilmiyorsun komik. Kumandayı alıp kanalarda gezinmeye başladım o sırda bildirim sesi duydum, kesin annemdir çünkü başkasın da numaram yok. Telefonu almamla whatsaptan mesaj geldiğini gördüm.

05.....: Dudakların ve sen aklımdan çıkmadınız. ( 19:08 )

Bir iki saniye düşündüm dudak mı?

ZERÇİN: ASAF? (19:09)

05....: evet doğru tahmin babamın müdür olmasından faydalanarak numaranı bulmuş olabailirim. (19:10)

Babası müdür mü? Ben şok

Zerçin : hiç etik değil bu yazma bana. (19:11)

05....: etik olmayan numaranı mı almam? istesem vericekmiydin? (19:12)

ZERÇİN: Hayır (19:13)

05...: işte bu sebepten aldım.(19:14)

Bir daha yazmadım oda yazmadı ne sanıyordu bu beni onu öptüm diye mi bu cesaret, kesinlikle dedi iç sesim bi ara öldürücem bu iç sesi. Tam odama çıkıcağım sırada zil çaldı kapıyı açmamla gözlerim ve ağzımın açılması bir oldu, ama nasıl olur bu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UÇURUMUN KENARINDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin