3-

1K 43 53
                                    

"Günaydın pamuk prens."

"O ne alaka kızım?"

"Mışıl mışıl uyuyup götünü havaya dikmenle alaka oğlum."

"Jisoo kaşınıyorsun cidden."

"Evet sivri ısırmış AŞIRI kaşınıyorum."

"Aptalsın salaksın ama seviyorum yine de seni jiji."

"Tabii seveceksin benden iyi kanka mı bulacaksın?"

"Egoist egoist egoist. Kaldır kıçını sınıfa."

"Ayy canım kıçım."

"Derste de dersin hocam kıçımı çok seviyorum ödevi o yüzden yapmadım."

"Ödev mi vardı? Siktim seni jinyoung."

"Sende yok hatırlatırım."

"Dal sokarım götüne."

Jinyoung ile rutin konuşmamızı yaptıktan sonra sınıfa geçtik. Jinyoung arkamda Choonhee ile oturuyordu ve koca sınıfta tek başına oturan sadece bendim. Bugüne kadar. Ders başlarken biri sınıftan içeri girdi. Hoca geçmesini söyledi ve yanıma oturdu, bütün rahatımı bozmuştu. Yerleştikten sonra 'Merhaba' anlamında gülüp hafifçe eğilmişti bende kopyala yapıştır yaptım direkt. Yüzüne baktığımda tanıdık geliyordu sokakta karşılaşmışımdır diyip derse odaklanmaya çalıştım. Çalıştım çünkü yanımdaki böcek dikkatimi dağıtıyordu ve kurtarıcım geldi. Teneffüs vakti. Hoca bir ton ödev verdikten sonra sınıftan gitti ve yanımdaki böcekte konuşmaya başladı.

"Hmmm."

"Ne hmm geldin hayvan gibi oturdun yanıma birde yüzüme baka baka hmm diyorsun."

"Noluyor götüme dal sokan vatandaş ne bağırıyorsun?"

"Adını bilmediğim gelmiş hmm diyor."

"Sen onu takma o hep sinirli ve adın ne?"

"Taehyung Tae diyebilirsiniz sen?"

"Jinyoung bende bu da Jisoo."

"Ananı..."

"Jisoo sövmeye başlamışsın yine ve ben gidiyorum görüşürüz."

Jinyoung gittikten sonra böcek ile tek kaldık.

"Beni hatırlamaman değişik Sooji."

"Değil mi? Bende gideyim hoş geldin bu arada."

"Hayır gidemezsin."

"Niye? Yine azdın mı yoksa? Ağzımla random atmayı çok isterdim şu an."

"Hayır hep fesat mı düşünüyorsun? Sadece bana okulu gezdir yeni geldim biliyorsun."

"Niye geldin neden bu okul? Okul mu kalmadı? Neden ben?"

"Çünkü müdür senden istedi bunu Jisoo sana öğretsin okulu dedi. Ve ailem iş için buraya geldi ne yapabilirim diğer okula göre daha yakın burası."

"Tamam tamam örnek öğrenci olmakda zor neyse bir daha ki teneffüsde kaç dakikam gitti zaten."

"Peki." çok sinir bozucuydu. Daha dün sosyal medya üzerinden tanıştığım biri ile beraber oturuyordum.

Ders dünyanın en sıkıcı dersi olan coğrafya dersiydi yanımdaki böcek ve arkamdaki malyoung ikilisi dersi pür dikkat dinliyordu. Nasıl seven vardı bu dersi. Hoca açmaya çalıştığı bir video ile cebelleşirken defterimin üstünde bir kağıt gördüm ve tabii ki açtım.

Buddy  | VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin