22-

368 18 2
                                    

Jinmalyoung

Aç lan kapıyı
Jisoooooooo
Lnaaaaaaa
Pişt
Aç kapıyııı
Anahtarım yok
Uyuyon mu hala yuh yuh

Dur lan

Jinyoung'dan gelen aşırı güzel günaydın mesajları ile uyandım. Kapıyı açmak için kalktığım sırada aklıma gelen şeyle ne yapacağımı düşündüm.

Jinyoung kapıda, Taehyung burada.

"Taehyung uyan."

Tek yaptığı homurdanmaktı kış uykusuna yatmıştı galiba, onu uyandırmaya çalışırken Jinyoung bana yazmaya devam ediyordu.

Jinmalyoung

Hadi lna

Tuvaletteyim bekle aw

Iyyyy pis

Bekle işte duyma bunları

"Taehyung günaydın hadi şimdi uyan."

"Biraz daha uyuyalım Jisoo."

"Jinyoung kapıda."

"Kitap defterler nerde?"

"Ne diyorsun?"

"Kitap defter falan ver bana ders çalışır gibi yapcaz erkenden."

"Saçma ama olur, masanın orada çantam ve kitaplarım var al hemen bir kac tane kalem kitap."

Salak olsada akıllıydı Taehyung aslında.

..

"Taehyung?"

"Jinyoung aaa merhaba!"

"Ne işi var bunun?"

"Ders çalışıyorduk sabah beynimiz daha açık olur daha iyi anlarız diye işte sen geldin şimdi de."

"İyi."

"Uykumuz açılsın diye bir şeyler alıyordum sana da getireyim mi Young?"

"Olur."

İkisinin de yalan söylediği baya belli oluyordu. Jisoo mutfağa doğru giderken bende Taehyung'ın yanına gidip oturdum.

"Kim Taehyung."

"Park Jinyoung."

"Ne işin var burada?"

"Ders çalışıyoruz işte."

"Yalan."

"Değil."

"Taehyung sana Jisoo'dan uzak dur dedim onun senin gibi bir sevgilisi olmasına izin vermem asla çünkü 1 hafta sonra ayrılacaksınız Jisoo üzülürken sen gidip diğer kızlarla flört edeceksin."

"Ne sevgili olması? Nerden çıktı o? Ve ben öyle biri miyim?"

"Evet öylesin."

"Ne diyorsunuz beyfendi alındım gücendim."

"Taehyung sadece Jisoo'dan uzak dur onu üzmeni istemiyorum. Eğer illa onunla sevgili olmak istiyorsan-"

"Ne yapayım ona çıkma teklif etmek için iki saat can çekişirken birden Jisoo'nun bana çıkma teklif etmesini mi bekleyeyim?"

Buddy  | VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin