"Juni-ssi arabayı durdur."
"Neden?"
"Çünkü kendimi suya bırakmak istiyorum."
"Jisoo-ya eve gitmen lazım eve varana kadar duramayız."
"Ben Jisoo, ben iyiyim."
"Sarhoşsun sarhoş olmasan durabilirdik."
"İlerdeki parkta?"
"Jisoo çantanı ver."
"Al."
"Kafama atmana gerek yoktu."
Çantasını açıp içinden telefonunu aldım. Rehbere girip arkadaşı olduğunu düşündüğüm birini aradım.
"Jisoo?"
"Ah merhaba ben Juni."
"Sen kimsin?"
"Jisoo'nun arkadaşıyım her neyse bir sorun var Jisoo sarhoş nasıl kendine gelebilir?"
"Ah evet biliyorum bahsetmişti biraz da cidden mi? Ahh bu kız, onu sula."
"Ne?"
"Sadece kafasından aşağı su dök falan sinirlensin, sinirlenince kendine geliyor ve su onu fazlaca sinirlendiriyor emin ol."
"Tamam teşekkür ederim eğer bir şey olursa yine haber veririm pek iyi sayılmaz."
"Tamam tamam iyi geceler." telefonu kapatıp çantaya attıktan sonra su şişesini aldım.
"Juni ne yapıyorsun!"
"Üzgünüm sooya seni sulamam lazımdı."
"Seni manyak."
"Sakin ol Jisoo-ya kendimi gülmemek için zor tutuyorum."
...
Perdenin arasından süzülen güneş ışığı ile uyandım. Etrafa göz atınca anladım babamın evi değildi burası. Neredeydim?
"Günaydın prenses sooya sonunda uyanmışsın."
"Ulan Juni!"
"Sakin sakin saçmaladın biraz o kadar."
"Aynı bay Katosan gibisin, hazır cevap."
"Babam olduğu için olabilir mi?"
"Ahh tamam kapa çeneni çok bilmiş Juni-ya benim hemen eve gitmem lazım."
"Kahvaltı ettikten sonra bırakırım son kez seninle kahvaltı etmeyi isterim Kim Jisoo."
"İyi bir arkadaştın Katosan Junichigo."
Juni ile kahvaltı ettikten sonra eve gittim ve ufaktan eşyalarımı toparladım. Daha sonra dinlenirken açtığım 'Love Poem' ile uyuya kalmıştım 'Kill This Love' ile uyandığımda ise şoka girmiştim neredeyse.
×Çerez geçiş çerez
btw nasıl gidiyor? çok mu uzattım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buddy | Vsoo
FanfictionKim Jisoo 👩❤️💋👨 Kim Taehyung Texting ve diyalog ağırlıklı Sıralamalar~✨ 08.02.2022 #10 Jinyoung 🎖️ 10.03.2022 #8 Jinyoung 🎖️ 14.03.2022 #6 Jinyoung 🎖️ 14.03.2022 #17 Vsoo 🎖️ 18.03.2022 #12 Vsoo🎖️ 08.04.2022 #31 Vsoo🎖️ 31in tersi olması...