30-

514 22 2
                                    

Hikayemizin başından beri bu sonun böyle olacağını hiç düşünmemiştim desem yalan olmaz.

İnternetten tanıştığım ve daha sonra okul arkadaşım olan Kim Taehyung'ın hayatımın bir parçası olacağı, hayatımın çoğunu ve kalan her anını onunla geçireceğimi aklımdan geçirmezdim. Bu konuda çok emindim ve evren beni her zamanki gibi yanılttı fakat bu sefer yanılmam hayatımda başıma gelen en iyi şeydi.

Seulgi ve Jinyoung evlenmiş minik aile üyelerini kucaklarına çoktan almış bizde bir kaç ay önce evlenmiş çıktığımız tatilden yeni dönmüştük. Hayatımız harika devam ediyordu eskisi gibi saçma olaylar yok sadece güzel haberler vardı. 1-2 yıl sonrasına kadar. Açıkçası bunu beklemiyorduk... Ama bu haber diğerlerinden çokça farklıydı.

"Jisoo! Jisoo! Sana bir haberim var!"

"Ne oldu Taehyung ne diye bağırıyorsun sabahın bu saatinde?"

"Hastaneden test sonucu geldi hemde 2 tane!"

"Taehyung sadece tek test yapıldı?"

"Jisoo hamileyim!"

"Taehyung gay misin? Ahh seni o maknaeden uzak tutmalıydım."

"Jisoo adı kız olursa Eunha erkek olursa Sooho olsun mu?"

"Taehyung adam akıllı anlat şunu!"

"Öncelikle testin temiz ilaçlarını bırakabilirsin ve bomba haber hamilesin karıcım hamilesin!"

"Şaka yapıyorsun değil mi?"

"Hayır Jisoo minik bebeğimiz gelecek cidden."

"Taehyung biz anne ve baba oluyoruz."

"Evet güzelim evet! Minik tanrıça gelecek!"

Minik bebeğimizin olacağını öğrendiğimizde ikimizde birbirimize sarılmış sevinçten ağlamıştık. Ama bu harika anı Taehyung komik yakınması bozmuştu.

"Diğerlerinden saklamam gerekecek bir tanrıça daha biraz fazla değil mi ama?"

"Ya Taehyung kıskanç olma bu kadar."

"Tamam tamam sakin ol kızma bebeğimize dikkat etmen lazım sen yat ben sana kahvaltı getireceğim."

"Hadi ama abartma!"

Ve bu haberden aylar sonra Yeongro'yu kucağımıza aldığımızda yaşadığımız duygular çok karışıktı. Taehyung daha ilk aylardan Yeongro'yu kıskanmaya başlamış oyun parkında erkeklerle oynadığını görünce onun dikkatini başka tarafa çeker olmuştu bense ikisinin arasındaki bu   komik ilişkiyi kahkalarla izliyordum.

Hayatımızın geri kalanında bizi ne bekliyor bilemezdim ama sahip olduğum hayatı hiç bir şeye tercih etmezdim.

×Bir ficin daha sonuna geldik^^
son saçma oldu gibi üzgünüm sonları sevmediğim için asla güzel bir şok yazamiyorum galiba
Bu zamana kadar benimle beraber fici yaşayan okurlara teşekkür ederimm ♡♡

Buddy  | VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin