"Daha ilk günden geç kalacağım kaldır Jisoo kıçını yaparsın hadi."
Daha ilk günden geç kalırken söyleniyordum. Jinyoung sevgili yapınca beni unutmuştu tabii ki onunla gitmeyince ve arabam çekildiği içinde yürüyerek pardon koşarak gidiyordum. Tabana kuvvet koşarken cebimde titreyen telefonumu hissetmemiştim biraz yavaşlayınca fark ettiğimde hala çalıyordu. Taehyung.
"Americano joha johaaa... Lan dur az önceyi unut telefonu açtığımı unuttum şimdi ne var?"
"Sakin ol bağırma."
"Ne var lan? Nefesim boşa gidiyor yoksa bayılcam şuraya çabuk."
"Dur."
"Tabii geç kalayım okula bak LMM'e de uğrayamadım sinirimi senden çıkarırım."
"Jinyoung annen seni bıraktı mı? *güler*"
"Evet sevgili yaptı unuttu işte biraz değerim kalmadı piç jinyoung."
"Sağa git önünde taş var."
"Gidemem sağdan yol uzuyor."
"Hayır sağa doğru kay sağa do-"
"Ahhh... Sikerim seni aptal!"
Dediğini geç anladım ve taş yüzünden yere kapaklandım küfürümü ettikten sonra telefonu kapatıp kalkmaya çalıştım ama pek işe yaramadı. Şansım harikaydı kırık yılda bir okul üniformasını giydim ve berbat oldu neredeyse. Yerde yüz üstü yatarken önüme bir araba geldi ve durdu arabadan biri indi tek gördüğün bacağıydı. Yanıma doğru geldi ve eğildi tabii kim olduğunu da görmüş oldum.
"Jisoo-ah... Gülmemek için kendimi zor tutuyorum."
"Taehyung seni çok pis döverim yardım et kalkamıyorum ha birde be şerefsiz araba ile arkamdan geleceğine insan arkadaşına der beraber gidelim ben götümden ter akana kadar koşuyorum."
"Bir dahakine öyle yaparım."
"Bir daha olmayacak."
Bana sırıttıktan sonra düşüncesiz insanin düşünceli olacağı tuttu montunu çıkardı belime tutup -tutmasaydi göt show- kalkmama yardım etti.
"Bak gözüme girdin şimdi aferin akıllı taetae."
"Sooji'mi diğer itlerler paylaşacak değilim."
"Salak."
"Dizlerin acıyor mu?"
"Biraz ama çorabı çeker kapatır unuturum gider."
"Mikrop bulaşmasın?"
"Bir şey olmaz iki güne geçer ve hayatımda senden başka mikrop yok yani sen bulaşmazsan sıkıntı yok." ve böyle konuşurken adımımı atınca ağzımdan acı bir inilti çıktı. Evet acıyordu aslında ama 23 yaşındayım bebek gibi ağlayamaz acıdan şikayet edemezdim. Sinirlice dizlerime bakıp kendime saydırırken ondan destek almam için kolumu omzuna attı. Benden uzun olduğu için eğilmek zorundaydı.
"Şey Taehyung hiç gerek yok kendim yürüyebilirim boş ver okula geç kalacaksın."
"Kalacağız ve seni bırakmıyorum bir iki adımda olsa ki okulda hiç bırakmayacağım."
Cevap vermeme izin vermeden arabaya doğru yürümeye başladık ben arka koltuğa oturunca o da hızlıca öne geçti. Çantamda yarabandı veya kanama için bir şey var mı diye bakıyordum kafamı kaldırınca aynadan bana bakan Tae ile göz göze geldim. Sorun yok dercesine gülümsedim çantamı kapatıp çorabımı dizimin üstüne çektim. Siyah oldukları için kan belli olmuyordu ne iyi ki . Ne kadar sakar ve salaktım. Okula normalden hızlı bir şeklide giriş yapmıştı Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buddy | Vsoo
FanfictionKim Jisoo 👩❤️💋👨 Kim Taehyung Texting ve diyalog ağırlıklı Sıralamalar~✨ 08.02.2022 #10 Jinyoung 🎖️ 10.03.2022 #8 Jinyoung 🎖️ 14.03.2022 #6 Jinyoung 🎖️ 14.03.2022 #17 Vsoo 🎖️ 18.03.2022 #12 Vsoo🎖️ 08.04.2022 #31 Vsoo🎖️ 31in tersi olması...