27-

317 22 2
                                    

taxhyun_gx
JISOOM
SOOJIM
DÖNDÜN
HADİ GORUSELIM
LÜTFEN
ANLATAYIM
HER ŞEYİ ÖĞRENDİM
SONUNDA

soojiyaa_xk
Ufff Kim sıkıyorsun
Bi fak of ya

Jinyoung Ubbam

Jinyoung lütfen
Beni dinle
Ben yazmadım demiştim
Kimin yazdığını buldum
Kanıtlarim
Tzuyu yazmış yemin ederim
Jisoo ile buluşmak istiyorum lütfen ona
parka gitmesini söyle onu orada bekliyorum

Bekliyorsun anca gelmez hem bekleme boşuna

Sen bekliyormuşsun gibi söyle lütfen

-

Parka gittim Jinyoung gerçekten Jisoo'ya söylemişti Jisoo parkta bekliyordu. Koşar adımlarla yanına gittim.

"Hey Sooji!"

"Uhm sana da merhaba Kim Taehyung."

"Jisoo şimdi otur ve beni dinle lütfen."

"Ne oldu Taehyung?"

"Bana Taetae de, taehyungie de ama Taehyung deme kırıcısın."

"Ne var dedim?"

"Mesajı ben yazmadım, yazan Tzuyu o gün okuldakilerle birlikteydim. Lavaboya giderken telefonumu masada bıraktım ve ben gittikten sonra Tzuyu o mesajı yazmış. Biliyorsun o bunu deniyordu ve senin gitmeni fırsat bildi ama ona bu fırsatı vermedim."

"Taehyung sana inanmak istiyorum ama nasıl olacak? İlk sefer aramızda böyle bir şey olmadığı için kendimi haksız buldum boş yere sana sinirlendim ama bu sefer yaptığı cidden ciddiydi. Ve ben sizinle hiç konuşmuyordum o yüzden daha da normal geldi bunu istemen ayrıca seni bir çok kez aradım ama açmadın. Saatlerce tekrar tekrar aradım en son çıldırdığımı düşündüm ve Jinyoung'u aradım onunla konuştum biraz. Zaten sonra senin yanına geldi ertesi gün. "

Bana tüm bunları anlatırken arada yüzüme bakmaya çalışıyor ve hızlıca kafasını geri eğiyor elleriyle oyalanıyordu. Yüzüme bakmaya dayanamıyordu belkide. Onu böyle görmeye dayanamıyordum.

"Jisoo, bebeğim her şey için üzgünüm. Aylardır hatta neredeyse 1,5 yıldır beni tutan sensin, sana bağlıyım artık. Beni anla lütfen bu hatayı ben yapmamış olsamda bana bir şans daha ver."

O anda birden bire içimden gelen hisle kontrolsüz şekilde ona sarıldım. Onsuz kaldığım günlerin acısını çıkarır gibi sarılıyordum, hiç ayrılmayacak gibi.

Buddy  | VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin