Gözlerimi açtığımda tek gördüğüm beyazlıktı. Öldüğümü sandım daha sonra burnuma gelen hijyen kokusu daha doğrusu klasik hastane kokusu ile hastanede olduğumu anladım. Dışarı göz attığımda hava kararmak üzereydi. Ayağı kalkmaya çalıştım ama bu sefer çatlayan başım izin vermedi. Bir şeyler hatırlamaya çalışırken hemşire odaya girdi.
"Merhaba Jisoo uyanmışsın ve sana böyle seslenememde sorun yoktur umarım? Nasılsın?"
"Hayır yok iyiyim ve bir kaç soru sorabilir miyim?"
"Tabii."
"İlk sorum adın ne? İkinci sorum ne zaman geldim buraya? Kaç saattir uyuyorum? Ölecek miyim?"
"Adım Minjae, bir kaç saat önce geldin, yaklaşık dün geceden beri ve ölmeyeceksin."
"Peki burdan nasıl kalkacağım? Lanet olası bir baş ağrısı var şu an."
"Merak etme geçer istersen kalkmana yardım edebilirim hareketsiz kaldığın için bir kaç saattir vücudunda ağrıyabilir ağrı kesicini içtikten sonra kalkabilirsin ağrılarında hafifler."
"Peki teşekkür ederim Minjae."
Ağrı kesicimi içtikten sonra başımın ağrısı hafiflemişti ve Minjae'nin de yardımı ile ayağı kalktım. İlk yürümeyi unutmuş gibiydim ama bir kaç adım attıktan sonra kendime geldim.
"Odadan dışarı çıkarsan dikkat et ve sinir edici olan serum askılığınada sahip çık."
"Tamam şimdilik çıkamam zaten biraz burda kendime gelmem lazım."
"Birde arkadaşına haber vereyim mi?"
"Arkadaşım? Ah Jinyoung! Çok kızmıştır bana, lütfen söylersen sevinirim."
"Tamam bir kaç saat sonra seni yine kontrol edeceğim görüşürüz."
Minjae odadan çıktıktan sonra dünü düşündüm. Deli gibi içtim, birini öldürdüm, kaza yaptım ve devamı yok şu an burdayım. Her şey kafamı karıştırırken Jinyoung geldi.
"Jisoo çok korkuttun beni sana da bir şey olacak sandım."
"Yaşıyorum ama ben bir halt yedim."
"Anlat ne oldu?"
"Barda biri bana asıldı bende onu öldürdüm sonra gitmek için yola çıktım ama kendimi kontrol edemiyordum sanki araba kendi gidiyordu sonra her şey boka sardı uçuruma geldim ve devamı yok."
"Oha ciddi misin?"
"Evet."
"Neyse şu an nasılsın? Boş ver o herifi."
"İyi ama azıcık ve seni meraklandırdığım için özür dilerim."
"Sorun değil bende yapmıştım bir kere böyle hatırlıyor musun?"
"Evet."
"Bende sana bir şey anlatacağım."
"Anlat."
"Ben aşık oldum."
"Ne oha kim?"
"Şimdilik kim söylemeyeceğim."
"Bak git karşısına açıkla ona deki ben seni seviyorum ama kendimi daha çok."
"Bende burda ciddi ciddi dinliyorum seni."
"Aaa neyi varmış canım? Romantikliğin dibini yaşıyorum ben."
"Eminim ve yanına gelen çocuk sana yapışmıyor değil mi? Jisoo uyandı falan diyor gelmiş Jisoo değil Jisoo hanım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buddy | Vsoo
FanfictionKim Jisoo 👩❤️💋👨 Kim Taehyung Texting ve diyalog ağırlıklı Sıralamalar~✨ 08.02.2022 #10 Jinyoung 🎖️ 10.03.2022 #8 Jinyoung 🎖️ 14.03.2022 #6 Jinyoung 🎖️ 14.03.2022 #17 Vsoo 🎖️ 18.03.2022 #12 Vsoo🎖️ 08.04.2022 #31 Vsoo🎖️ 31in tersi olması...