V. P. S - 1 -

231 41 0
                                    

Etrafta dolaşan sesleri kestirmeye çalışıyordu. Fakat başı o kadar ağrıyordu ki bir an bütün seslerin bir insandan geldiğini bile düşünmüştü. Yavaş yavaş sesleri kestirmeye başladığında ise odada 3kişinin oldugunu anladı ve yavaşça gözlerini açmaya başladı.
-İyi misin Ashley?
Cevap verecek gücü yoktu sadece hafif hareketlerle kafasını sallamakla yetindi.
-Bak Ashley Clover'da burda güvendesin merak etme ben Jessica Walkers, buda Jack Darkline seni kurtaran kişi.
-Nerdeyim ben?
-Güvenli bir yerdesin tatlım sakin ol
-Neyim var canım acıyor?
-Ufak bir kaza diyelim ama şuanda iyisin sadece dinlen.
Clover araya girdi.
-Ben burdayım bitanem sen dinlen tamam mi?
-Agrım çok ama..
-Tamam, dedi Jessica ve dışarı çıktı. Kısa bir süre sonra uzun boylu bir adamla içeri girdi 25 26 lı yaşlardaydı .
Ashley'nin serumuna bir ilaç enjekte etti.
-Birazdan agrın kesilir. Bu arada ben Steve Burnside doktorun benim. Sadece çok ufak bir operasyon geçirdin o kadar. Ama şuanda çok iyisin merak edecek birşey yok yani.
-Peki, dedi Ashley ve ağrısının kesilmeye başladığını fark etti. Bu sefer etrafı izlemeye koyuldu. Clover hemen yanındaki koltukta oturuyordu. Ayak ucundaki koltukta ise Jessica ve Jack vardı. Steve iğneden sonra ;
-Birşey olursa çağırın beni, diyerek dışarıya yöneldi.
Etrafta kısa süreli bir sessizlik oldu. Bu sessizliği odaya giren kişi bozmuştu ki odaya giren kişiyi gören Jack ve Jessica ayağa kalktı.
-Rapor ver Jack.
-Abi valla bişi yok.
-Peki neden buradasınız bu kızlar kim?
-Ufak bir sorundu önlendi ama.
-Vampirler insanlara saldırıyor, bir insan yaralanıyor ve bu işin içinde benim adamlarımdan biri var bu ufak bir sorun mu?
Clover araya girdi.
-Siz vampir mi dediniz?
-Şimdilik bişi sorma canım abim gayet sinirli, dedi Jessica.
-Özür dilerim Buddy ama napabilirdim karşımda Rise vardı.
-Ne demek Rise vardı. O pisliğin ne işi var dışarda?
-Bilmiyorum onu Wendy 'e sor.
-O kadınıda öldürmeme ramak kaldı zaten. Neyse ya siz İyi misiniz bayan?
-Biraz daha iyiyim teşekkürler.
-Sevindim. Bak Jack eğer babam veya Leonardo bana gelip ağız burun yaparsa onlarında seninde ağzını burnunu kırarım haberin olsun. Yeterince sinirliyim patlamaya yer arıyorum kardeşim benden uzak durun.
-Tamam Buddy özür dilerim.
Buddy dışarı çıktıktan sonra Jack ve Jessica derin bir nefes aldı. Ashley araya girdi.
-Pardon ama bişiler söyleyecek misiniz acaba?
Jessica Jack'e döndü.
-Hayatım sen abimi sakinleştir . Ben burdayım.
-Yanlış hatırlamıyorsam o Ashley'e saldıran adam Buddy diye birinden bahsetmişti. Bu o mu?
-Evet Clover.
-Peki kim o adam?
-Buddy Dante Walkers bu okulun en iyi ajanı..
Clover lafa girdi.
-Ajan?
-Kızlar burası Felix ajanlar okulu. Burada ajan olarak egitiliyoruz. İnsanları korumak adına.
-Kimlerden korumak için hırsızlardan falan mı?
-Hayır tatlım sizin dışınızda yani insanlar dışında dünyada bulunan 6 ırktan.
-Irk?
-Duymak istediğinize emin misiniz?
Evet dercesine kafalarını salladılar..
-Vampirler, kurtadamlar , melekler, şeytanlar, dranceller ve hayaletler.
Ashley ve Clover donmuş bir halde Jessica nın suratına bakıyorlardı. Clover dayanamayıp söze girdi.
-Tamam çok komik hadi kameralar çıksın ortaya artık korkmaya başladım.
Ashley araya girip.
-Jessica sanırım haklı Clover geçen geceki adamları hatırla normal olmadıkları gözlerinden belliydi ve daha demin vampir lafı geçti. Ayrıca bu okul hakkında birkaç yazı okumuştum internette sonuçta bilinen bir okul. Ama işin bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordum.
-Aslında Ashley düşündüğünden daha karmaşık bir durum. Biz bir nevi kumar oynuyoruz. İnsanlar için hayatlarımız..
O sırada odanın kapısını açıldı. İçeri 1. 84 boylarında bir adam girdi. Odayı biraz etrafı koloçan edip yatakta oturan Ashley'e döndü.
-Geçmiş olsun genç bayan.
-Teşekkür ederim.
-Ben Cowender Walkers ve dünyanın en iyi ajanlarının yetiştirildiği Felix ajanlar okuluna hoşgeldiniz..

DOĞUŞ (Vahşi Pençeler Serisi 1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin