Topuklu ayakkabı sesi bütün etrafta yayılıyordu. Ses git gide yaklaşmaya başladı. En sonunda kapının açılması ile kendini gösterdi. Siyah uzun saçlı ve seni bir kadın çıkan sese aldırmadan televizyonun karşısında ayaklarını uzatmış bir şekilde oturan adamın yanına gitti. Ayaklarının yanında dikilip ona baktı. Fakat adam kadını farketmedi. En son çareyi televizyonun önüne geçerek buldu.
-Ahh lanet kadın çekil televizyonun önünden. Tam en heyecanlı yeriydi.
-Bana bak aptal herif konuşmamız lazım.
-Yine ne yaptın? Yoksa yine birinden hamile mi kaldın?
-Pisleşme istersen kimseden hamile kaldığım falan yok. Fakat şu peşinde olduğumuz küçük sürtük Ashley ile ilgili bilgiler getirmiştim ama neyse demekki duymak istemiyorsun.
Adam uzatmış olduğu ayaklarını kaldırıp yere koydu. Yanını göstererek..
-Otur şuraya.
-Peki peki. Bu arada sinirlenince ayrı bir yakışıklı oluyorsun.
-Kapa çeneni! Ne biliyorsun Alyssa?
-Ashley nin yerini buldum.
-Nerede?
-Biricik kardeşine çok yakın.
-Felix 'te mi yoksa?
-Eveetttt. Bildin aferin.
-Ne işi var o kızın o okulda?
-Valla duyduklarıma göre bizim saftirik Vampirler tarafından ufak bir saldırıya uğramışlar. Onlar da kurtarmış ama yaralanmış biraz tedavi görüyormuş.
-Anladım. Şimdi nasıl acaba?
-Domuz gibiymiş merak etme.
-Kim saldırdı ki Ashley'e onu öğrenebildin mi?
-Tabikide...
-Rise değil mi?
-BİNGOOO.
-Aptal herif ölmüş mü bari?
-Hayır kaçmış..
-Olmadı onun hesabını ben keserim.
-Sen niye kesiyorsun ki Varek. Senin ne alakan var?
-Var işte.
-Bak eğer o kız benim biricik sevgilim olan Buddy'e yaklaşırsa onu gebertirim.
-Eski sevgilim diyecektin herhalde. Hem bunları benim yanımda söylemen için cesaretlik hapı falan yutmuş olman lazım. Sonuçta Buddy benim kardeşim. Ve de Ashley bize lazım daha doğrusu Buddy'e lazım.
-Ne için?
-Seni ilgilendirmez zamanı gelince öğrenirsin.
-Yaa Varek...
-Tamam yeter neyse.
-Sen bişiler biliyosun gelecek ilgili değil mi?
-Seni ilgilendirmez Alyssa kes artık.
-Peki. Şimdi ne olucak?
-Sen evde kal. Ben bi Rise'ı ziyaret edicem.---
-Off Buddy nerede kaldın?
Cowender kolundaki saati kontrol edip duruyordu. Elini havaya kaldırıp tam hesabı isteyecekken içeriye Buddy girdi. Elimi indirip Buddy'e baktı. Buddy Cowender'ı fark edince masasına doğru ilerledi. Tam karşısındaki sandalyeyi çekip oturdu. Cowender'ın suratına bakıyordu. Cowender bu bakışları biliyordu. Buddy sadece sinirli iken gözlerini dikip bakardı.
-Hayırdır evlat. Leo bişi mi dedi?
-Evet baba.
-Yine ne dedi de seni çıldırttı.
-Ashley ve Clover'ın okula kayıt edilmesini istemişsin.
-Hee evet istedim.
-Neden?
Buddy'nin bu 'neden' sorusu biraz sert gelmişti. Cowender şaşkın şaşkın bakıyordu.
-Öyle istedim.
-Neden baba neden?
-Niye bu kadar kızdın ki? Yani okula ajan geliyor diye seviniyor olman lazımdı.
-Baba ne bir sınava girdiler, ne bir eğitimden geçtiler. Bu okula girmeyi hak edipte giremeyenler varken onların üstüne torpille bu kızları alamazsın..
-Ne alaka Buddy?
-Benim bu okula girmesini istediğim kaç arkadaşım sınavlardan geçemediği için giremedi ve hatırlar mısın bilmem ama aralarında ölen de oldu. Okula giremediler. Onları koruyamadım. Peşimde kaç tane adam olduğunu biliyorsun. Hepsinin benim hayatımı bok etmeye ne kadar çaba gösterdiklerini biliyorsun. Afedersin ama buna ragmen bu kızlara torpil yapmanı istemiyorum.
-Buddy tamam o konuda sen haklısın ama benim bu kızları korumam lazım.
-Neden?
-Babaları onları bana emanet etti. Babaları ölmeden önce bana bunu söyledi onları korumam lazım.
-Sen nereden tanıyorsun o kızların babasını?
-Daha doğrusu Buddy Ashley'nin babasını tanıyorum diğer kız arkadaşı onun. Tanıyorum işte niye bu kadar üstünde durdun ki anlam veremiyorum.
-Söylediğim şeyleri bana bir daha söyletme baba.
-Tamam Buddy onları okula almayayım peki benim onları korumam lazım nasıl yapıcaz?
-Şeyy.. Buldum barkod (deri altına işlenen takip sistemi) sistemini uygulayalım. Bu sayede herhangi birşey de nabızı hızlandığı zaman okula sinyal gelince gider bakarsın. Olur mu?
-Tamam kabul.
-Anlaştık o zaman baba. Benim işlerim var. Sonra görüşürüz. Sende okula gidip hallet şu işi.---
Ormanın buz gibi havası herkesin içini ürpertecek kadar yoğundu. İzlendiğini biliyordu Varek. Ama ilerlemeye devam etti. Biraz daha ilerledikten sonra yolun sonuna gelmişti. Önünde ucu gözükmeyen bir dağ vardı. Gitmek istediği yerin bu dağın tepesinde olduğunu çok iyi biliyordu.
-Şu lanet yeri neden bu kadar yükseğe yaptılar ki anlamadım. Korkak herifler bizim gibi şehirde yaşasalar ya.
Yanlız olmadığını ağaçlardan gelen seslerle hatırladı. Etrafını kolaçan ettikten sonra arkasında bir görünüp bir kaybolan birilerinin olduğunu fark etti.
-Demek ki karşılama korosuda burda. Neyse tabana kuvvet Varek.
Varek dağa tırmanmanın uzun süreceğini düşünerek bir plan yapmaya karar verdi. Arkasında duran kişilerin kaç kişi olduğunu hesaplamaya çalışıyordu. Kafasının içinde hesaplamaya başladı.
'' Sağımdaki ağacın tepesinde 1 kişi, aynı ağacın altında 1 kişi daha, daha geriye doğru 2 kişi daha, diğer araçların üstlerinde de birileri var tahminimce 6, 7 kişi tarzancılık oynamaya karar vermiş. Oo lanet olsun tam arkamda. ''
Tam arkasındaki adamın nefesini boynunda hissediyordu. Daha fazla düşünmeden arkasını dönüp dibindeki adama baktı.
-Merhaba dostum. Seni özlemişim. Demek karşılama korosunun başı sensin. Sanırım sen solist oluyorsun.
-Burada ne işin var Varek?
-Ayıp ama burda sohbet etmeye çalışıyorum.
-Burada ne işin var Varek?
-Demekki plak takıldı. Neyse şöyle yapalım. Neden geldiğimi göstereyim ben size.
Demesinin ardından sağ elini bir adamın omuzuna koydu. Ardından sadece kafasını kurtadama dönüştürüp adamın boynuna saldırdı. Sol elinide adamın kafasına koyup kıpırdamasını engelledi. Adam çığlıklar içinde bağırırken arkasındakiler sadece bakıyorlar dı. Ama bu bakış normal bir bakış değildi. Karşılarındaki Varek Phoenix di. Kötülerin içindeki en nefret edilen ve en korkulan adamdı.
Adamın boynundan kafasını çektikten sonra sol eli ile kafasını kopartıp diğer adamların önüne doğru attı. Yavaş yavaş tekrar insana dönüşen ağzındaki kanları silerken;
-Bana Rise'ı getirin hemen? Sevgilin gelmiş diyin.Varek ağacın birinin dibinde otururken onun geldiğimi hissetti. Kafasını dağa döndüğünde ise dağın tepesinden aşağıya birinin atladığını ve birden hızla oraya indiğini gördü. Dizini yerden kaldırıp ayağa kalkan Rise;
-Yine neren kaşındı da geldin Varek?
-Hoş geldin bebeğim. İnsan sevgilisini böyle mi karşılar. Ben sizin çocuklara sevgilinin geldiğimi söylemelerini istemiştim ne dediler?
-Orospu çocuğu geldi dediler.
-Oov.
Rise yandan bir gülümseme ile Varek'e bakıyordu. Varek bir an ciddileşti.
-Bak Rise neyin peşindesin bilmiyorum ama bizi rahat bırak sen bu savaşın içinde sadece bir piyonsun. İzin verde vezirler ve şahlar çarpışsın. Bu birincisiydi. İkincisi Bir daha sakın ama sakın anneme orospu deme. Bu seni ilk ve son uyarışım.
-Ne o bir pislikmiş gibi davrandığın ailen şimdi çok mu kıymetli oldu. Onlar öldükten sonra kıymete mi bindiler. Sende aslında bu savaşın içinde bile değilsin bu savaş Wolf ve Buddy arasında sen ise..
Rise sözünü bitirmeden Varek araya girdi.
-Buddy benim kardeşim o neyin içindeyse bende onun içindeyim demektir.
-Of Varek saçmalamaya başladım yine.
-Ailemi rahat bırak. Buna Ashley de dahil.
-Kızın daha Hiçbir şeyden haberi bile yok dostum sen neyden bahsediyorsun. Neyse ya senin gibi bir aptalla daha fazla vakit harcayamam Varek.
Rise tam giderken ;
-Benim anlatacaklarım daha bitmedi.. Diyip Rise saldırdı. Arkadan hızla koşup kollarını tutup sırtına ayağının birini koyup kollarını çekmeye başladı. Rise çığlıklar atarken Varek Rise'ın kollarını yerinden çıkarttı. Rise yere yığıldı. Varek yerde yüz üstü yatan Rise'ı kendine çevirdi. Yanına çöktü.
-Şimdi devam edebilirim aileme karışma. Ne Buddy'e, ne Ashley'e nede bana. Bu işe bir daha burnunu sokma. Şimdi şatoya gidiyorsun bu halde nasıl gideceksen artık. Neyse bu beni ilgilendirmez gidiyorsun ve ardından sürtük patronun Wendy'e selamımı söylüyorsun. Anlaşılmayan birşey varmı?
Rise korkulu gözlerle ona bakıyordu.
-Hayır yok.
-Güzel akıllı çocuk.
Varek yerden kalkıp Rise'ın üstünden geçip ilerlemeye başladı. O sırada Rise Varek'in arkasından bağırdı.
-Wolf Buddy için geldiğinde bir tarafların yiyorsa bana yaptıklarını ve dediklerini onada yap ve söyle tamam mı?
Varek Rise dönüp;
-Sen ne saçmalıyorsun Wolf liderler tarafından hapsedildi. Cezası ölene kadar hapis.
-Sen öyle san. Kötülüğü ve karanlığı durduramazsın Varek sadece kendini ondan korursun. Yani geri döndü.
-AA lanet olsun.
Varek hızla koşmaya başladı. Telefonunu cebinden çıkartıp bir numara çevirdi. Telefonu kulağına koydu. Telefonu açan Alyssa'ydı.
-Efendim?
-Alyssa hemen toparlanın.
-Ne oldu Varek sen koşuyor musun ne oldu?
-Toparlanın dedim karanlık geri döndü.
-Lanet olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUŞ (Vahşi Pençeler Serisi 1)
WerewolfTek istedikleri kan, ölüm, et, şehvet ve güç.. Benim tek istediğim şey ise İNTİKAM.... Sadece güç ve egemenlik uğruna iki masum insani öldüren ve onlardan geriye kalanları (çocuklarını) da yok etmeye çalışan bir ölüm makinasına karşı gelmeliydim. Am...