Sağanak Yağmur.

258 41 0
                                    

-Her seyin canı cehenneme Ashley ıslanıyoruz.

-Yapma Clover alt tarafı eve yürüyerek gidiyoruz. Söylenmede hızlan..

Çok felaket bir yağmur vardı. Bütün yollar neredeyse full doluydu.Sanki bütün arabalar buradaydı. Trafik ayrı bir fenaydi. Kizlar buna rağmen hızlı adımlarla ilerliyorlardı.

-Isyeri yüzünden kendimize vakit ayiramiyoruz.

-Farkindayim Clover ama napalım çalışmamız lazim. Ileriyi düşünmemiz lazım.

-Heh başladı yine bizim psikolok.

-Çok komik..

Kızlar sohbet ederken yeterince dalgındılar. Arkalarindan gelen 4 kişilik erkek grubunh fark etmemişlerdi. Kısa bir yürüyüşten sonra iyice ıslandıklarını farkbettiler .

-Şurada bir kestirme yol var oradan gidelim Ashley.

-Emin misin bak buralarda daha yeni sayılırız kaybolmayalım.

-Bana güven..

Hemen ilerden sağa döndüler. Biraz ilerledikten sonra yolun çıkmaz sokak olduğunu farkettiler :

-Aferin Clover aferin sana. Dön geriye bu sefer benim dediğim yoldan gidiyoruz.

Arkalarını döndüklerinde onlari takip eden erkek grubu ile yüz yüze geldiler. Kızlar oldukları yerde kitlenip kalmışlardı. Adamlardan en uzun boylu olan;

-Iyi aksamlar güzel bayanlar nereye?

Clover atıldı.

-Seni ilgilendirmez salak çekil.

-Aa ayıp ama hic sana yakısıyor mu bir bayan olarak. Hadi.

-Ne hadi ne sacmaliyorsun, dedi Ashley titreyen sesiyle.

-Ufak bir eğlenceden bahsediyorum yani bizim eglencemiz.

-Ashley yürü.

Ilerlemeye çalıştılar fakat adamlar önlerini kesti. Ashley öndeki uzun boylu adami ittirerek ilerlemeye çalıştı fakat adam onu saçından yakalayarak buna izin vermedi.

-Ahh bırak saçımı. Ne yapmaya çalışıyorsunuz.

-Karnımızı doyurmaya.

Clover ani bir hareketle Ashley'nin saçını adamin elinden kurtarmaya çalıştı. Fakat diğer adamlardaba biri Clover'i ittirerek yere düşmesine sebep oldu.

-Evvet sarışın bayan seninle ben ilgilenicem. Uzun zaman oldu sıcak insan kanı icmeyeli, dedi sırıtarak.

~~~~~~

-B1 bloğundan Jack sana sesleniyorum.

Telefonun titresimini fark etti ve cevap verdi.

-Ben Jack dinliyorum Mike. Bir sorun mu var?

-Yok yav sıkıldım masa başında sana bir laf atayım dedim. Hava soguk mu.?

-Soğuk değilde sanırım donuma kadar islandim galiba.

-Haha gecmis olsun kardesim ve ayriyetten hayırlı olsun.

-Neden hayırlı olsun dedin ki?

-Çocuğun olmayacak ta o yuzden.

-Cok komik Mike.

Mike masanın başında gülerken birden önündeki ekranlar dan birinde yanıp sönen bir kırmızı nokta gördü. Telefonu tekrar eline alıp.

-Jack jack!

-Ne oldu yine başka dalga konusu mu buldun?

-Yok lan sorun var. Victory sokak da bir sorun var baksana.

-Tamam gidiyorum..

Jack durduğu binanın üstünden yere atlayıp arabasına ilerledi ve hızlı bir şekilde arabaya binip yola koyuldu.

-Mike vaka ne bulabildin mi?

-Evet yani vampir sanırım kameralar yagmurdan dolayi biraz bulanık.

-Tamam .

-Mermilerin yanında mi?

-Evet merak etme haber bekle.

-Tamamdır.

Telefonu cebine koyup arabadan indi. Sokaga dogru ilerledi ve yavaşça içeri girdi. Biraz ielrledikten sonra çöp konteynırının yaninda yere çöktü. Kafasını uzatıp ileriye baktı. 4 adamı da gördü. Birinin kızın tekinin saçını tuttugunh ve diger kızında yerde olduğunu gördü. Hafif toplu olan adamlardan birinin yerdeki kıza dogru ilerledigini gorunce silahini eline alıp oldugu yerden çıktı.

-Kızları bırakın !

Herkes ona döndü. Uzun boylu olan adam .

-Ooo Jack hoşgeldin partimize katılsana bize. Aa pardon sen insanlari koruyan taraftaydin dimi unutmusum.

-Partileri pek sevmem Rise bilirsin. Kızı hemen bırak.!

Yanındaki adamlardan birine dönüp.

-Gebert onu ,dedi ve Jack'e dönüp.

-Ben aslında seni degilde Buddy'i bekliyordum özledim onu. Ama seninle idare edicez.

Jack'e dogru ilerleyen adan birden hızla kosmaya başladı. Jack ani bir hızla silahi ona dogru kosan adamin kafasina dogrultup bir el ates etti. Ve adamin kafasini patlatti. Rise Ashley'nin saçını bırakıp diger adamlarina dönüp :

-O pisliğin kafasini istiyorum, dedi

Adamlarin kalan 2si Jack'e dogru ilerlemeye baslayinca Jack geriye bir kaç adim atti. Silahını sağdan gelen adama doğrultup ateş etti ve hızla soldan yaklaşan adamin yumrugundan kacınıp bacağında bulunan bıçağı aldi ve boğazına geçirdi. Geri tepen son adamin da kafasına bir el ates etti. Rise yerde yatan 4 adamına bakip sinirle;

-Anlaşılan Buddy seni cok iyi eğitmiş.

Jack silahını bu sefer Rise'a dogrultup ;

-Defol Rise, dedi.

-Peki ama önce birşey yapmam lazım.

Diyerek ani bir hareketle Ashley'i belinden çıkarttığı bıçakla yaraladi. Bunun üstüne Jack bir kac el ates etti fakatt hepsinden kaçan Rise birden ortadan kayboldu. Clover yerden kalkıp hızla yerde yatan Ashley'nin yanina gitti. Jack silahini yerine koyup eline telefonunu alıp Ashley'e dogru ilerledi. Ashley'nin kanayan yerine bir eliyle baskı yaparken bir eliyle telefonundan Mike'a döndü.

-Mike cevap ver acil.

-Ne oldu.

-Bulunduğum yere acil ambulans gönder bizim okuldan. Yaralı bir bayan var . Acil cabuk.

-Tamam.

Jack telefonu cebine koyu 2 eliyle baski yapmaya

başladı.

-Ashley sakin ol tatlim ambulans geliyor. Sakin ol lutfen.

O sırada Ashley Jack'e dönüp yüzüne baktı ve gözleri karardı. Ambulansın sesini duyabiliyordu. Ama kısa bir süre sonra onunda sesi kesildi...

DOĞUŞ (Vahşi Pençeler Serisi 1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin