V. P. S - 6 -

175 22 3
                                    

Ashley
''Nasıl yani abisi mi? Peki neden buradasınız? ''

Ledor
''Kardeşimi çok seviyorum Ashley ve sen.. ''

Ashley
''Ben ne? ''

Ledor
''Buddy ve Onun geleceği için önemlisin. ''

Ashley
''Pardon ama anlayamıyorum. ''

Ledor
''İsterseniz yanlış anlamazsınız size bir kahve ısmarlamak isterim. Bildiğim şeyleri size anlatabilirim. Buddy'i tanımış olursunuz hem. ''

Ashley
''Aa bilmiyorum. Ama sanırım bir kahveden zarar gelmez ve neden Buddy ve onun geleceği için önemli yim çok merak ettim doğrusu. ''

Ledor
''Emin olun herşeyi.. Bildiğim herşeyi anlatıcam size. ''

Ashley
''Peki.. Clover ben çıkıyorum çok geç kalmam.. ''

Ashley yanda bulunan askılıktan montunu alıp kapıyı kapattı. Ledor ile beraber ilerlemeye başladılar. Ashley yolda montunu giymeye çalışıyordu. Aynı zamanda Ledor'a bakıyordu. Yandan gerçekten Buddy'e benzediğini fark etti.
'' Buddy'e ne kadar da benziyor. Aptal olma Ashley abisi sonuçta. Ama neden benimle neden konuşmak istedi. Anlamıyorum kafam çok karıştı. Neyse öğreniriz şimdi..''

Ledor
''Ne düşünüyorsun? ''

Ashley
''Hiç. Onuda nereden çıkardın? ''

Ledor
''Sana birşey sordum 2 kere. Hala cevap vermedin. ''

Ashley
''Aa özür dilerim. Dalmışım. Ne sormuştun. ''

Ledor
''Buddy'e karşı birşey hissedip hissetmediğini. ''

Ashley
''Ne alaka? ''

Ledor
''Bir alakası var ki soruyorum Ashley.. ''

Ashley
''İyi biri kardeşin yani, hoş birii.. ''

Ledor
''Hoşlanıyorsun yani. ''

Ashley
''Ben öyle birşey demedim. ''

Ledor
''Ama gözlerin herşeyi anlatıyor zaten. ''

Ashley gözlerini kaçırdı. Bir süre sessizce yürüdükten sonra Ledor'un ağır ses tonu sessizliği bozdu.

Ledor
''Şu kafede oturabiliriz. '' dedi hafif karanlıkta bulunan kafeyi göstererek.

Ashley
''Benim için farketmez. Oturalım. ''

Kafeye girdikten sonra hemen girişteki masayı gözüne kestirdi Ledor. Ashley'nin sandalyesini çektikten sonra tam karşısına oturdu. Ashley'nin suratına dikkatlice bakıyordu. Ashley bir an Ledor'un dikkatlice ona baktığını görünce içini bir korku aldı. Kafasını bacaklarının üstünde duran ellerine doğru indirip elleri ile oynamaya başladı. Ledor'un ise gözleri Ashley'nin boynundaki barkoda kaydı. Barkodu fark edince kaşlarını çatıp söze başladı.

Ledor
''Bak şimdi ırkları biliyorsun. Irklarda şöyle birşey var bir çift ırklı bir bebeklerinin olmasını istiyorsa her iki bireyinde çocuklarında olmasını istediği ırka sahip olması lazım. Ancak o şekilde bebeklerinin ırkı olur ve normal bir ırkı olur. Birde şöyle birşey var ki bu bin yılda bir meydana gelir. Çiftin her iki bireyinin de insan olmasına rağmen çocukları ırka sahip olarak doğar. Bu herhangi bir ırk olabilir. O şekilde doğan bebeklere de özel melez diyoruz. Bu bebekler kendilerini eğer güçlendirirse yenilmez bir güce sahip olurlar. Buddy öyle biri.

Ashley kafasını kaldırıp Ledor 'a baktı.
''Öyle biri derken?''

Ledor
''Özel melez yani. Özel melez bir kurtadam.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DOĞUŞ (Vahşi Pençeler Serisi 1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin