פרולוג

129 13 14
                                    


״היי״
״אופס״
ככה הכל התחיל.

2010:
״ברוכים הבאים לאקס פקטור בנים״ חמישה בנים נבוכים ישבו בחדר, מביטים אחד בשני בחיוך לחוץ.
״עכשיו, אני ידע שאתם לא מכירים אחד את השני ושזה לא מה שתכננתם כשבאתם לאודישן הזה..
אבל אני בטוח שיש כאן משהו טוב, אז קדימה, קחו לכם שעה להכיר ונתחיל בחזרות״.

הארי בחן במבטו כל אחד מהבנים הצעירים שישבו לצידו. מנסה להתגבר על הלחץ שנבנה בבטנו ולפתוח שיחה. ״היי אני הארי, אני עובד במאפיה״ הוא הציג את עצמו, מתפלל שאחד מהנערים האחרים ימשיך את הסבב ולא ישאיר את הארי לבדו. ״היי חבר! אני נייל״ הבלונדיני החייכן הציג את עצמו, גורם להארי לשחרר אנחה מלאת הקלה.
״אני זאין״ הבחור השקט אמר בהנהון קצר.
״לואי טומלינסון- לשירותכם״ הבחור הנמוך אמר בחיוך שובב. הארי מיהר להסיט את עיניו כשהבין שהוא בוהה בעיניו הכחולות.
״ליאם״ האחרון הציג את עצמו בקריצה.
״אז מה עכשיו?״ הארי שאל בשקט, אוסף כל טיפת אומץ שלא הייתה בו.
״אני מניח שצריך לבחור שם״ ליאם הביט בבנים בשאלה.
״צריך שם קליט, לא דביק מידי, לא רוצים להפוך לסטריאוטיפ מהלך של להקת בנים נכון?״ לואי הציע, מיד לוקח את מקומו של האדם הבוגר בחבורה.
״אני בעד נייל והפוטטוז!״ הבלונדיני הציע בחיוך רחב, מתחיל להתגלגל מצחוק ובמהירות מדביק את השאר.
״מה דעתכם על.. וואן דיירקשן?״ הארי הציע, חיוך עולה על פניו.
״כיוון אחד... אני אוהב את זה״ זאין אמר בהסכמה.
״אז החלטנו. אנחנו וואן דיירקשן״ לואי סיכם.

עבר כל כך הרבה זמן מאז.
הארי כיבה את הטלפון והניח אותו בחבטה על השידה, פנים כלפי מטה. הוא לא רוצה הסחות דעת כרגע. הוא אהב את זה, הוא אהב להכאיב לעצמו עם הזכרונות. הוא אהב לתת ללב שלו לדמם מהשברים שלא יכולים להתאחות.
הוא אולי מבין עכשיו למה לואי היה עושה את זה,
למה הוא היה יושב במיטה, וכחשב שהארי נרדם, היה גולל בטלפון ומסתכל על אותם התגובות, על כל האנשים שקבעו שהוא לעולם לא יצליח, שהוא החלש בחבורה, החוליה המיותרת. הוא חיפש אישורים לחוסר הביטחון שהרגיש מבפנים.
הארי כעס עליו כשגילה. היה להם ריב גדול על זה.
עכשיו התפקיד התחלף.
המצב השתנה מאז.
זמנים השתנו.
הכל השתנה.
טוב.. אולי לא הכל.
רק הדברים החשובים.


היי אהובים💜
ברוכים הבאים לפאנפיק חדש מאת אני יאיייי
אממ אני נמצאת כרגע בבידוד מספר 7 (חולת קורונה ומחוסנת הידד) אז החלטתי שהגיע הזמן לכתוב פאנפיק נוסף.
אני אומרת מראש... עוד לא כתבתי את הפאנפיק ליטרלי כתבתי את הפרולוג לפני שתי דקות ורק לפני שעה החלטתי שאני מתחילה פאנפיק חדש.
ככה שאני לא יודעת עדיין מה האורך שלו יהיה.
זה לא יהיה פאנפיק פנטזיה.. זה יהיה פאנפיק שינסה להראות חלקים מהסיפור כפי שאני מדמיינת שהם קרו באמת.
מקווה שתהנו ותאהבו ושכולכם מרגישים בסדר,
קרדיט לכריכה pichXtal
אוהבת המון💜

Love is only for the braveWhere stories live. Discover now