De brief van Kaitlinn

234 4 2
                                    

Totdat mijn lieve ouders langzaam binnenkomen en ons schattig zien liggen.. Op dat moment lag ik in zijn armen te slapen..

Mijn ouders maken ons langzaam wakker met ontbijt op bed.. 

Ze vragen rustig of Brecht mijn lief is..

"Ja, is dat erg?" vraag ik kalm

"Neen hoor, Brecht is een mooie, lieve jongen en hij woont niet echt zo ver" 

En ik begin direct te blozen en verstop rustig mijn rood hoofd onder de warme arm van Brecht..

Mijn ouders gaan langzaam mijn kamer uit en doen mijn deur stil dicht..

Ik ga voorzichtig met mijn hoofd op zijn warme, zachte buik liggen en geniet van de warmte.. 

Na 2minuten doe ik langzaam mijn hoofd naar boven en ga met mijn lippen naar zijn lippen en kus hem teder.. 

En toen viel ik weer in slaap.. In zijn warme, zachte armen.. 

Rond 11uur30 kom ik terug wakker doordat Brecht mij wakkermaakte met zijn lieve kusjes, en lieve woordjes te zeggen in mijn oor.

Hij had nog een verrassing..

Noujha.. Niet echt een leuke verrassing..

Hij had de brief bij die Kaitlinn nog had opgestuurt met de post voordat ze zelfmoord pleegde aan het station van Vichte

" Heey Bengte,

   Het spijt me dat ik je dit moest aandoen,

   Maar ik kon niet meer zo verder..

   Ik hoop dat de pesters nu beseffen wat ze doen..

   meid, achtervolg me asjeblieft niet,

   Hoe hard je me ook mist.. 

   het spijt me voor alles!

  byebye 

  Groetjes Kaitlinn "

En dan barst ik in tranen uit en Brecht gebaard dat ik in zijn armen moet gaan liggen.. 

Dat doe ik en hij troost mij met ook tranen in zijn ogen..

"Schat, het is moeilijk he? " vraagt hij bezorgt

"Ja heel erg, babe." antwoord ik terwijl de tranen van mijn wangen rollen..
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

heey! 

 Het kan zijn dat het volgende deel een beetje langer duurt omdak ik er nog moet aan beginnen en niet echt inspiratie heb.. maar het komt er zeker en vast op! 

Reageren mag altijd ;) 
grts Bengte

the depressed girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu