cutis sanguinem convaluisset

265 21 2
                                    

Pár perc múlva már a szobában ültünk az ágy ellentétes oldalán. A beszélgetésünk nehezen indult, de miután kölcsönösen bocsánatot kértünk egymástól, valahogy felengedett közöttünk a légkör.
  - Hogy van az apukád? Egyáltalán lehet tudni, hogy mi törtent vele? - félve kerdeztem rá, féltem, hogy megharagszik, mert a családja dolgába ütöm az orrom.
  - Perselus bácsi ellátta, most már jobban van, de még napokig nem kellhet ki az ágyból. A történtekről csak annyit sikerült kiderítenem, hogy Dumbledore elfogadtatott egy törvényjavaslatot a wizengamottal, miszerint egy különleges varázslatot hoztak létre, ami kimutatja, ha valaki olyan használha a hopp-hálózatot akinek a karján van a sötét jegy és az egyik irodájukban van egy térkép ami jelzi, hogy honnét-hova utazott az illető. Apa pont a beüzemelés után használta a kandallót. Dumbledore pedig kapva kapott az alkalmon, hogy demonstrálhassa az ő "fenomenális ötletét". Többen megtámadták apát, de neki sikerült nagy nehezen megmenekülnie. Hogy hogyan azt nem tudom. Amikor a Nagy úr erre rákérdezett, engem kiküldtek a szobából. Utána idejöttem, a többit pedig már te is tudod.

  - Sajnálom ami az apukáddal történt. - motyogtam, de ő erre nem válaszolt, azt hittem nem is hallotta, de aztán rájöttem miért is van ennyire csendben. Elaludt.

Úgy döntöttem én is kovetem a példáját és eldöltem mellette. Az ágyon szerintem hatan is kényelmesen is elfértünk volna, így nem éreztem magam kényelmetlenül.

  - Reggel arra ébredtem, hogy Tom az ágyam mellet áll és rázogatja a válam.  - a legfurcsább az volt, hogy úgy nézett ki mint az az énje akivel a kamrában találkoztam, csak pár évvel későbbi kiadásban.

  - Ébredj! Beszélnünk kell!

   -Baj van?

   - Baj? Az mindig van. De most nem emiatt ébresztettelek fel. Úgy tudom elég jó vagy bűbájtanból. Kell a segitséged.

Választ sem várva, gyors léptekkel elhagyta a szobát, én pedig, ha nem akartam gondod, jobbnak láttam követni őt. Pizsamában, mezítláb.

Egy bájitallaborban értem utól és félválról odavetette nekem, hogy az asztalon lévő könyv 98. Oldalát alaposan olvassam el. Még sosem láttam ennyire bonyolult bájital receptet.  Cutis sanguinem convaluisset, az eggyik legerősebb bőr, vér helyreállítására szolgáló bájital. Elkészítése körülbelül hat órát vesz igénybe. Több száz hozzávaló, rengeteg különböző keverési utasítás és még több bűbáj.

  - A te dolgod lesz a bűbájokat elvégezni, amikor szólok.

Ettő kezdve csak a bájital elkészítéséhez feltétlenül szükséges dolgokat beszéltük meg.

Mire vegesztünk mind a kettőnkről úszott az izzadságban és teljesen kimerültünk. Az első utam a fürdőbe vezetett, aztán vissza az ágyba. Úgy éreztem képes lennék napokat átaludni, annyira elfáradtam.

Adrian Denem-PotterDonde viven las historias. Descúbrelo ahora