DÜĞÜN SABAHI
"bak kanka siyah ojemi yoksa bordomu?" saçlarım yapılırken Esila'nın getirdiği ojeleri seçmeye çalışıyordum. Dün aşırı yorgunluğumdan erken yatmıştım fakat sabah güneşin ilk saatlerinde gözlerimi açmıştım hazırlık için kuoföre getirlmiştim ve düğünüme 5 saat varken hazırlanıyorum. Bu kadar aceleci tavır neyinnesiydi hiç anlamamıştım. Ne güzel uykumdan zorla getirilmek?
"Esila bırak bak bu renk de yakışır." diye kırmızı ojeleri gösteren Ayşe onu benim yanımdan uzaklaştırıyordu. Salonun içi o kadar kalabalıktı ki ne olup bittiğini en geç öğrenendim mesela 2 saat önce Miraç gelinliğimi getirmişti ve 15 dakika önce haberim olmuştu aslında Miraç'a teşekkür edememiştim bile bu durum beni hüzünlendirirken saçımı yapan kadın düşümcelerimde beni alıkoydu.
"Zeynep hanım makyajınız için sizi şu tarafa alıyım." saçıma baktığımda dağınık bir topuz yapılmıştı ara ara sanki saçıma dağıtılmış çiçekler vardı makyaj malzemeleri önümde duruken başka bir kadın ellerime pedikür yapmaya başlamıştı ve her bir diğer parmağıma geçerken" aslında parmakların ince ve uzun biraz bakıma ihtiyacı var o kadar. " diyordu ben her seferinde ona başımı sallayarak cevap veriyordum.Reyhan ise kendinden geçmişti beni hazırlarken kendini unutmuştu ona buna talimat veriyor etrafı beğenmediğini bir daha yaptırıyordu.
e tabi yani düğün senin düğünün ve onun kardeşinin sence ne bekliyordun?
Harikasın bende nerde kaldın diyodum.
Bebeğim sen nerdeysen ben hep oradayım..
Çık git!
İnan bunu senden çok ben isterim beybisi neysse ben gideyem.
AYŞE 'DEN
O kadar telaş yapmıştım ki sanki kendi düğünüme hazırlanıyordum. Zeynepte hiçbir heyecan yoktu ama yinede mutlu görünmeye çalışıyordu.
Napsın kız kalkıp göbekmi atsın?
İç sesim sen buralardamısın?
Evet kuzuu
Benim diğerleri aksine saçım ve makyajım bitmişti gece mavisi bacak boyu tamamen yırtık elbisemi 2 ay önce almıştım fakat nerde giyeceğim konusunda tereddüt etmiştim.
Ama bugüne nasipmiş, askısı olmayan elbisem bedenimi tamamen sarıyordu sanırım biraz fazla kilo almıştım..
Sen zaten şişkosun!
Bana bak sen benim iç sesimin sen ordan alır yolarım!
Yalnız bunu yaparken kendinide öldürürsün!
Onu boşverip aynada kendime bakmaya devam ettim. Sabahı hala aklımdan çıkmıyordu..
Miraç, Zeynep'in gelinliğini bırakmaya gelince direk almaya gitmiştim fakat üstüme başıma hiç dikkat etmemiştim sizce ne oldu makyajım yarısı yapılmış bir vaziyette aşağı inmiştim. Ateş ban dönüp "yeni moda bumu?" diye sormuştu bende ne dediğini anlamayarak evet demiştim ve kahkahalarla gülmüştü ve en acı gerçek salona geri döndüğümde yüz ifademi ve makyajımı görmekti..
Rezilll cık cık. Allahım beni niye bunun içine koydun?
Üff senle uğraşmıyacağım.
Esila kenarda ojesini süedürüken bir yandan konum etiketi yapıp fotoğraf paylaşıyordu bende işim bittiği için boy aynasının önüne geçip poz verdim evet hiç tarzım değil ama aklımı bunlarla oyalasam belki biraz kafam dağılırdı çünkü bu ay hiçte beklediğim gibi geçmemişti..
🌠🌠🌠
Gelinliğimi üzerimde biraz daha çekiştirip tam oturmasını sağladım evet şimdi tam anlamıyla hazırdım.
"Zeynep hanım Miraç bey geldi." görevli kadın bana srslenince kızlarla vedalaşıp salondan çıktım daha sonra geleceklerdi ve ben ise Miraçla gidecektim. Kapıdan çıktığımda ilk gözüme çarpan siyah takım elbisenin içindeki Miraç oldu o kadar yakışıklıydıki..
Ben görünce yaslandığı yerden doğrulup yanıma yürüdü elini bana doğru uzatınca bir süre baktım bunu istiyormuydum? Evet kendime yeni bir yol bulmalıydım yeni hayatımda nasıl olacağını bilmeden adım atıyordum onun ellerini tutarak.
🌠🌠🌠
Düğün olacak yer bir hayli kalabalık ve tanımadığım insanlarla doluydu. Oturduğum yerden insanlara göz atarken birkaç kişi tanıdık geliyordu.
Ayşe ve Esila, Ateş ve Asaf 'ın yanında durmuş sohbet ediyordular Reyhan insanlarla konuşuyor Polat bey ise ortalıkta gözükmüyordu Miraç yanımda gelen gidene selam verirken yanıma Semih ve Melih gelmişti.
"oo yenge ne güzel olmuşsun." ikizler birbirine o ladar benziyordu ki karıştırmmamak elde değildi "valla Miraç abim seni başakasına kaptırmadan alması güzel." Melih'in bunu söylemesi üzere Miraç boğazını temizleyerek onlara sinirli bakışlarlarını gönderdi ikizler bunun üzerine tebrik edip yanımızdan ayrıldılar bir süre insanlar yanımıza böyle gidip gelirken nikah memuru görünmüştü bile o gelip yerine yerleşirken mikah şahitleri de oturmuştu yanımıza benim nikah şahidim Esila, Miraç'ın ise Asaf' tı.Nikah memuru, "evet bu mutlu günümüzde hepinizi burda görmek çok güzel şimdi Zeynep Taşdoğan, Miraç Demirel 'i hastalıkta sağlıkta kötü günde iyi günde eşin olarak kabul ediyormusunuz?" gözlerimle etrafı taradım herkes sessizlikle oturmuş benim cevabımı bekliyordu Ayşe' ye gözlerim değince kafasını olumlu anlamda salladı
Miraç koluma dokununca fazla beklediğimi farketmiştim." evet. " kelimeler dökülmüştü dudaklarımdan Miraç'aynı sorular sorulmuştu o da cevabını verince evlilik cüzdanını imzaladık. Nikah memuru "gelini öpebilirsiniz diyince ikimizde ayağa kalktık birbirimize bakarken Miraç yüzümdeki endişeyi anlamasın diye gülümsedim o benim aksine bana güven verircesine bakıyordu beni seviyormuydu bilmiyorum ama onun yanında kendimi güvende hissediyordum...
🌠🌠🌠
Arkadaşlar 4. Bölümün 2. Partı ile burdayım şimdi biraz bölümler geç gelebilir derslerden dolayı wattpad da çok aktif olamıyorum.. Neyse sonraki bölümde görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYAN YILDIZ
RomanceSen benim gönlüme kayan yıldızsın... . . Telif hakları saklıdır.. Başlama Tarihi :26. 06. 2021