3. Bölüm

7 3 1
                                    

ESİLA'DAN

Zeynep'in yere yığılması ile Miraç ayaklanmış ve çoktan onu kucaklamıştı bile herşey çarçabuk gelişirken kendimi Suzan hanımı ararken buldum.

"alo Suzan hanım neler oluyor?"

"Esila hanım hastaneye gidiyoruz Yusuf bir anda bayıldı ne oldu anlamadık."

"hangi hastane?" Ayşeyi elinden tutup kaldırırken Asaf ile gözgöze geldik. "........ Hastanesi." onu onaylayıp telefonu kapattım.

"yürüyün  gidiyoruz." diyere Ayşe'ye döndüm kafasını salladı ve alışveriş merkezinden çıktık. Arkamızdan diğerleride gelirken "Esila, Miraç gitti yürü biz sizi bırakalım hastaneye." demesiyle onu onaylayıp arabasına bindik.

🌠🌠🌠

Hstaneye gelmiştik. Zeynep 'e serum vermişlerdi, Ayşe duvarın köşesine çökmüş Miraç' ta koridorda yürüyordu Asaf bahçeye inmişti Ateş ise telefonla konuşacağını söylemiş ve Asaf'ın peşinden gitmişti.

Ben ise sıkıntı, korku ve stresi aynı anda yaşarken su almak için baçeye çıkmaya karar verdim.

Hastanenin bahçesine geldiğimde Kadir 'i  sigara içerken görmüştüm.

Beni gördüğünde sigarsını yere atıp ayağı ile çiğnedi ardında "buyur bacım bi sıkıntı mı var?" diye sordu elimi ' yok bişey ' gibisinden sallarken "su alıcaktım sadece" dedim. Kadir arkamda bi noktaya odaklanıp kafasını sallarken bende meraklanıp arkamı döndüm arkamda Asaf vardı..

Yağuşuklu jojuk mu?

Aynen öyle.

"bişeymi oldu?" tek kaşını kaldırmış bir biçimde soru sorarken kafamı 'hayır' anlamında salladım.
"kantine gidicektim" dedim bana eliyle işaret edip. "gel birlikte gidelim" dedi.

Ay bana bi heycağğn bastığğ.!

"olur.." dedim ve ben önden o arkamdan yürümeye başladık.

Kantinin sandalyelerine oturduğumuzda bir sğre birbirimizle konuşmamıştık. Ama bu sessizlik beni epey bi germesi ile.

"ee?" diye sordum. Dudakları komik bir şey söylemişim gibi dahada genişleyince "ne oldu?" dedi
"geldik buraya boş boş oturuyoruz. Napıcaz?"

"tanışalım.?" dedi. Ardından "ki bu hastane ortamı baya sıkmıştır seni canın sıkılmış belli ." kafamı salladım sıkıldığım çokmu belli oluyordu acaba.?

"adımı biliyorsun Esila, seninkide Asaf. Tanıştığıma memnun oldum." dedim ve sustum Asaf yüksek bir kahkaha atmasıyla gamzesine takıldı gözlerim

Gamzeli yariğm güzeğl yariğğmm!

İç ses b*k çıkarma

Beybisi ağzının suyu akıyo jojuğa bakarken!

Kes lan!

" neden gülüyosun? Komik bişey demedim. " gözlerini gözlerime kitleyip bir süre ciddi bir şekilde izledi beni
"senin için tanışmak adından mı ibaret?" dediğini gayet iyi anlamıştım fakat anlamazdan gelerek.

"ne demeye çalışıyorsun?" derin bir nefes verdi " ilerde arkadaş olabiliriz, kanka olabiliriz ve ya herhangi başka birşey... Demek istediğim fırsatı varken birbirimizi tanıyalım." kafamı 'anladım' der gibi sallarken ağzının içinden bir şey mırıldandı.

"tamam ben soruyorum sen cevapla o zaman." sandalyede dikleşerek otutdu sor gibisinden eliyle işaret verdi.

"kaç yaşındasın?"

KAYAN YILDIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin