"Nee-san ne demek başkası da bizim kız kardeşler günümüze katılıyor." Nee-sanım kafasını sallarken Kanao patlamış mısırları masaya diziyor Aoi ise film seçiyordu, bense atalanıyordum.
"Ara ara Shinobu nee-sanın senin gülümsemeni daha çok seviyor." bu dediğinden sonra kaşlarımı daha da çattım resmen deliceydi adı üstünde Kız kardeşler günü ne demek başka biri geliyor.Zil çalınca nee-san kapıyı açmaya gitti bende mor koltuğa oturdum.
"İnanamıyorum Tsutako-san ne zahmet edip de kek yaptın." Nee-sanım her zamanki gibi neşeliydi, gerçekten bu neşesi ve saf oluşu beni öldürtecekti.
"Elim boş gelmek istemedim kanae-san." nezaket gösterisi bitince içeri siyah saçlı bir kız ve Nee-sanım girdi kızın elinde kek vardı aslında ona bakmamaya çalıştım ama elindeki kekin renginden her şey değişti onlara değil keke bakıyordum, bu benim en sevdiğim kekti bu kızın bu kekin tarifini bilmesine şaşırmıştım sadece bazı pastaneler yapıyordu bu kek içindeki yaban mersinine bayılıyordum dışı mavi gözüken yaban mersini kekte morun en güzel tonuna sahiplik yapıyordu.
"Ara ara Tsutako-san bunlar kız kardeşlerim, Kanao, Aoi ve Shinobu." diyerek bizi gösterdi
"Hoş geldiniz." dedi Kanao onun nezaketi nee-sandan bulaşmıştı ama Aoi aynı benim gibi selam vermedi çünkü o da bu gece'nin sadece kız kardeşler için olduğunu biliyordu. içimden helal dedim
en sonunda kendime engel olamadım ve masadaki tabaklardan bir tane alıp kekten bir-iki dilim koydum.
"Ara ara sana söylemedim bu Shinobu'nun en sevdiği kektir." Nee-san yine konuşmuştu onlara baktım kızın şaşırdığı belli oluyordu.
"Benim küçük kardeşim de bu keke bayılır her zaman bu keki yemek ister." diye açıkladı, bize ne küçük kardeşinin sevdiği kekten, kaba davrandığıma bakmayın sadece gecemizi bozduğu için kızgınım.
"Ne izliyoruz Aoi." dedim Aoi bana baktı
"Bilemedim korku izleyeceğiz o kesin değil mi." başımı direk salladım ama nee-san itiraz etti
"Ara ara ben romantik istiyorum." dedi, ama bu olamazdı
"Ama nee-san geçen ayda romantik açmıştık ben bıktım." dedim bu yanındaki kızın daha da şaşırmasına neden oldu,
"Shinobu nee-sanın aşkı seviyor." dedi nee-sanımla çok farklıydık.
"Ama kız kardeşin sevmiyor nee-san." dedim en sonunda korku da anlaşmıştık, zafer çığlıkları atarken nee-sanın yanındaki kız gülmeye başladı.
"Pardon sadece kardeşime ne kadar benzediğini fark ettim, genelde hep onunla kavga ederiz ve genelde o kazanır, sonra senin gibi zafer çığlıkları atar." nee-sanım da ona döndü
"Kaç yaşındaydı kardeşin." dedi,
"21 yaşında üniversite 3'e gidiyor, pilotaj okuyor." dedi pilotaj pilot mu olmak istiyormuş yani? Aman banane ki
"Ara ara kardeşin bayağı zekiymiş yani pilot olmak istiyor, bizim Shinobu da tıpta ilerliyor kendisi Jinekolog olmak istiyor ve o da üniversite 3'te biliyor musun?" dedi Nee-san
"Tıp fakültesini mi kazandı senin kardeşin de zekiymiş." bu kardeş konuşması bitsin lütfen Kanao'nun telefonuna bildirim sesi gelmesiyle direk telefonu aldı, Nee-sanlar konuşuyordu Aoi de hala film seçiyordu bu yüzden Kanao ya odaklandım
Bir dakika kızarmış mıydı o? biriyle mesajlaştığı belliydi büyük ihtimalle erkekti, ama kim olabilir di ki?
Yoksa onun önde duran şu çocuk mu adı neydi? Monjiro, hayır Tanjiro evet Tanjiroydu, Kanao'ya yaklaştım beni bile fark etmedi o derece, ve dediğimde de doğruydu konuştuğu kişi Tanjiro denen çocuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Şans Daha
Teen Fiction"Bir şansım daha olsaydı seni bırakmazdım, senin ellerimde ölmene izin vermezdim,özür dilerim kochou, çok özür dilerim." dediğim sırada hem elimdeki kelebek gitmişti.