Bölüm 5:Mor kelebek

111 10 8
                                    

Yalnız şarkı çok güzel dinlemenizi tavsiye ederim:)

Uyandığımda onu rüyamda göremediğim için üzülmüştüm ama belli etmedim bugün okulda derslerim vardı ve ablam ise evin anahtarını almamıştı Sanemi'yi ablamın okuluna anahtarı götürmesi için zar zor ikna etmiştim, ve soluğu okulda almıştım kendi amfime gitmeden önce kardeşim gibi gördüğüm  ve hatta onun da bana abi dediği için herkesin bizi kardeşim sandığı birisinin yanına gidecektim kendisi tıp fakültesini kazanmıştı ki bu gayet iyiydi, onun daha erken geldiğini biliyordum belki amfisinde dir diye oraya gittim ve onu buldum ama yanına bir kızla konuşuyordu herhalde arkadaşıydı, ya da sevgilisydi.

"Tanjiro." dedim sesimi duyunca yanındaki kızla beraber başlarını döndürdüler, Tanjiro gülümseyerek bana yaklaştı.

"Abi, ne işin var burada." dediği sırada yanındaki kıza da gel işareti yaptı, kız yanına gelince

"Bu abim Tomioka giyuu." dediğinde kızın kafası karışmış gibiydi 

"Ama senin soyadın Kamado değil mi?" dediğinde Tanjiro güldü ve olayı anlatmaya başladı yanındaki kız anlamış gibi kafasını salladı.

"Bu da arkadaşım Kochou Kanao." dedi ismi daha doğrusu soy ismi tanıdık gelmişti, onlarla konuştuktan sonra kendi amfime gittim, ama aklımda hala soy ismini daha önce duyduğuma dair his vardı, fakat nerede duymuştum, işte neden bunu hatırlayamıyordum.

***

Ders çıkışı hiç eve gidesim gelmemişti, bu yüzden tek başıma dolaşacaktım ilk nereye gideyim derken aklıma yaban mersinli keki ablamdan sonra en güzel yapan pastaneye gitmek geldi, ve oraya kadar gittim, siparişimi verdikten sonra telefonumla ilgilenmeye başladım, kekim geldiği sırada Sabito'nun mesajına karşılık verdim.

Sabito= Giyuu neredesin?

Giyuu= kafedeyim neden?

Sabito=öylesine sordum zevk meselesi, neyse akşama bizde toplanalım tüm erkekler.

Giyuu=Neden yoksa pijama partisi mi yapmaya karar verdin? Bak ona göre Mitsuri bunu duyarsa 1 ay seninle konuşmaz.

yazarken bile gülmüştüm, bir an gerçekten de mesaj olarak evet pijama partisi yapacağız filan yazacağını düşündüm.

Sabito= Deli mi ne? Mitsuri olmasa hadi neyse de sen Mitsuri bizimle olunca erkeklere özel pijama partisi yapacağımı mı düşündüm?

Giyuu=tamam uzatma gelirim

Sabito=tamam

ve böylece konuşmamız bitmişti kekim de öyle bu yüzden kalkıp hesabı ödedim ben dışarı çıkarken biri daha içeri giriyordu, dışarı çıkınca bir duraksadım, neden duraksadım bilmiyorum ama durduğumu bile fark etmemiştim,  umursamayıp tekrar yoluma koyuldum Sabitoların evi buradan 1 saat uzaklıktaydı bu yüzden bir metroya atladım otobüsle uğraşmayacaktım , kıyafet almaya da eve kadar gidemezdim nede olsa Sabito'nun bir çok kıyafeti bana oluyordu, ve   o bende kaldığı zamanlarda benim kıyafetlerimi giyiyordu.Bu yüzden kesinlikle sabito'nun kıyafetlerini giyecektim. Sabitoların evine varmıştım içeride rengoku ve sanemi vardı obanai herhalde geç gelecekti.

"Hoşgeldin giyuu." dedi Rengoku ona başımı salladım, Sanemi bir şey demdiği için ona baktım tavana bakıyordu ve bir dakika onun yüzü mü kızarmıştı neden ki yoksa birinden mi hoşlanmaya başladı bizim sanemi? birkaç dakika sonra ise obanai geldi ve böylece erkekler gecemiz başlamış oldu. yaklaşık 2 saattir konuşmuştuk en sonunda da bir film açtık komedi filmiydi ama o kadar komik değildi bence, sabitoya sorarsanız dünyanın en komik filmiydi her dakika başı gülüyordu, ve en nihayetinde uyuklamaya başladı bizim oğlan

"uyuyalım mı?" dedi Rengoku ona başımı salladım herkesin uykusu olduğu belliydi zaten.Sabito'nun yanına ben geçtim koltukta sanemi yattı yerdeki yatakta da obanai ve rengoku uyuyordu.

Sabito yanımda horlarken düşündüm bugünkü kızın soyadı neden çok tanıdık gelmişti derken balkonda bir hareketlenme oldu kafamı kaldırıp baktım bir şey cama vuruyordu, ayağa kalktım ve balkonun kapısını açıp dışarı çıktım, bir kelebek hatta mor  kelebek karşımda duruyordu parmağımı havaya kaldırdım ve elime kondu, o ana kadar ne dediğimi duyamamıştım ama en son dediğim kısmı duyabildim.

"kochou shinobu." dedim kochou shinobu bu isim? evet rüyamda gördüğüm kızın ismiyi çok emindim kochou shinobu, kochou-

"dur bir dakika ne?" dedim kochou, Tanjiro'nun bugün gösterdiği kız kochou kanao yoksa tanışıyor olabilirler mi? Yarın Tanjiro'yu bulmalıyım.

SANEMİ(BUGÜNÜN SABAHI)

Lanet olası giyuu neden onun ablasının anahtarını ben götürmek zorundayım ki yani insan benim ablam der kendi götürür. Anasınıfına yaklaşınca bir oh çektim sonunda verip gidecektim. İçeri girince beklemeye başladım öylece önüme bakıyordum.

"Affedersiniz ne için gelmiştiniz." diye ince bir ses duyunca başımı sesin geldiği yöne çevirdim, uzun saçlı bir bayan bana bakıyordu normalde bu sözcükler benim tarzım değildi ama çok güzeldi.

"Tsutako ablanın anahtarını vermeye geldim kardeşi benim de arkadaşım istedi de." dediğimde ilk şaşırdı.

"Arkadaşınızı herhalde çok seviyorsunuz onun istediğini yapmışsınız bu çok nazik bir davranış." dedi ona gülümsedim

"Burada mı çalışıyorsun." dediğimde başını salladı.

"Ama çok genç duruyorsun." dediğimde güldü

"Çocuklara olan sevgim nedeiyle erken mezun oldum ve hocalarım burada beni işe soktu, yani diğerlerine göre daha gencim 22 yaşındayım." dediğinde şaşkınlıkla ona baktım

"benimle yaşıtsın dedim." dediğimde oda şaşırdı

"her neyse ben sanemi, shinazugawa sanemi." dedim o da başını salladı

"Kanae , kochou kanae." dedi ve o sırada tsutako abla gelmişti her ne kadar istemesem de ona anahtarları verip gittim, zaten çocukların uyku zamanı bitmek üzereydi kalsam bile onlar çocuklara bakacaktı fakat içimden bir ses kochou kanae'yle tekrardan karşılaşacağımı söylüyordu.

Arkadaşlar biliyorum gecikti ama bu kadar gecikmesinin nedeni grip olmamdı şuan bile hastayım ama kendimi diğer günlere göre daha iyi hissettiğimden yeni bölümü yaptım:)







Bir Şans DahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin