...Pars : Niye bana yazıyorsun.
Pars: Param için mi ?
Pars : Yoksa şöhretim için mi ?
0535... İlk defe ilk mesajı senin atmana mı sevineyim yoksa beni suçladığın şeylere mi üzüleyim bilemedim doğrusu.
0535... Aynı anda zıt duygular yaşatıyorsun insana
0535... Gecenin ikisin de bunlar mı geldi aklına.
Pars: Soruma cevap ver Beste.
0535... Tabiki de paran ya da şöhretin için seninle konuşmak istemiyorum.
0535... 150 tl nin hesabını yapmış olsam da benim durumum da gayet iyi.
0535... Ayrıca şöhretin için de değil istesem bir ayda senden daha fazla takipçim olur.
0535 .... Sadece bana iyi geliyorsun .
0535... Ayrıca şöhretin için de değil istesem bir ayda senden daha fazla takipçim olur.
| Pars : Bu ne öz güven kızım.
0535.... Senin de böyle fiziğin olursa haklı olarak öz güvenli olursun canım ya. (02. 45 )0535 .... Hey orda mısın (02. 55)
0535.... Konuşmanın ortasında nereye gittin yav.(03.00)
Pars : Ananı sikeyim. (03. 03)
Mesajı atış saatine baktığımda 03. 03 tü. Geçen akşam canım sıkılırken internette okuduğum sayfa aklıma geldi. Saat ve dakikanın aynı olmasıyla ne oluyor diye yazılar vardı. Hemen o sayfayı bulup baktım. 03 . 03 hah burda işte.
Yok amına. Daha neler. Ay keşke olsa. Aşkımın karşılık bulması belki de bu dünyada en çok istediğim şeydi.
Yazdığı mesajı tekrar okuyunca yüzüm düştü. 'Ananı sikeyim. ' pek de aşk cümlesi değil gibiydi. Aman canım Pars normal değil ki o da aşkını öyle gösteriyor. Onu da öyle kabul etmek lazım.
Beste kızım senin yaptığını ergen kızlar yapmaz. Saatlere bakıp ilişki yorumu yapmakta ne. Bi mantığı var sanki.Pars : Bir daha böyle şeyler yapma kızım
Pars : Yok yap. Yap ama haberli yap.
Pars : Senin yüzünden banyoya gitmek zorundayım.
Pars : Baska bir fotoğraf daha atsana.
0535.... Hahahaha sesli güldüm.
0535 .... Kararlılıkta Pars gibi olun.
Pars : Baska bir fotoğraf daha atsana.
| 0535.... Bence bu bile sana yetmiş.Pars : Yetti yetti. Hem de çok yetti.
Pars : Senin yüzünden banyoya gitmek zorundayım.
| 0535.... Bu satte evde misin. İşte olman gerekmiyor mu ?Pars: Bardayım. Burda da odam var.
Pars : Saçların siyahmış.
0535.... Fotoğrafta takılıp kaldın sanki.
0535... Rus ruleti tabancasından M4 Carbine terfi ettiniz Pars Bey. Bunun sebebi fizigim olabilir mi
Pars: Olabilir.
0535.... Bilseydim direk fotoğraf atardım amk. Boş şarkıyla falan uğraşmışım.
Pars : Keşke öyle yapsaymışsın.
0535... Bazen erkeklerin odundan yontma olduklarını unutuyorum. Ne anlarsınız siz romantik sözden direk vücut yeter aq.
Pars : Orda duracaksın güzelim. Eyvallah iyi fiziğin var ama ben iki meme görünce erkekliğini satanlardan değilim.
Pars : Ayrıca odundan yontma mı ?
0535 .... Evet.
0535.... Geppetto yaratıcınız. Türünüzün ilk örneği de pinokyo.
0535..... Neyse yarın dersim erken o yüzden uyumam gerek. Uykumda geldi zaten.
0535... Ben senin gibi gece hayatına alışık değilim barmen.
0534.... Hem sen barda değil misin. İşinle ilgilen.
0535 ..... Iyi geceler.
0535.... çevrim dışı.
Pars : Ha amına koyayım at bombayı kucağıma sonra bir şey olmamış gibi git yat.
Pars : Haklıymışın bırak bu fizikle beni geçmeyi Barbara Palvin i geçersin amk.
Pars: Gel işe odaklan odaklana biliyorsan amk.
Pars : Uyudun mu ?
Pars: Bunun intikamını alacağım güzelim.
Pars : Ben de gideyim.
Pars : Banyoya.
Pars mesajları sildi.
Pars 0535.... kişisini Beste olarak değiştirdi.
Pars : İyi geceler.
Pars çevrim dışı.
Bölüm sonu.
Beste nin attığı fotoğraftan kim olduğunu çıkaran var mı ?
Kadının hikayeme tam da uyan bir insatgram profili var.