Keyifli okumalar.
...
Ben babasına aşık bir kızdım. Anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı diye sorduklarında her zaman babam derdim.
Şımarık iç sesim saçlarını geriye atıp prenses olmak için prense ihtiyacım yok ben zaten kralın kızıyım. Diyip burun kıvırdı.
Babam benim ilk ve tek aşkımdı taki onu görene kadar. Artık kalbim de iki erkek vardı. Biri kurucu üyesi babam diğeri ise daimi üye olacak Pars.Kapıyı kapatıp asansöre yöneleceğim zaman Samet de evinden çıktı. Hay içine.
Görmemezlikten gelip yürümeye devam ettim. "Ohaaa Beste ne yapmışsın sen bilsem çelik yelek giyerdim be. Bu gece rüyalarımı süsleyeceksin güzelllik. "
Azgın bir ergenin rüyalarına girme fikri midemi bulandırdı. Iğrenç.
"Biraz daha böyle konuşmaya devam edersen çocuk senin ergen ruhunda derin yaralar açar ömrü billah kendine gelemezsin ."
"Senden gelecek olan aşka da acıya da razıyım. Hem sen nereye gidiyorsun bu saatte bu vaziyette. "
yok bu böyle olmayacaktı."Lan bebe sevgilim aşağıda beni bekliyor çok kıskanç bir adamdır. Yaşına başına bakmaz o yüzden ağzının ve burnunun yer değiştirmesini istemiyorsan benden uzak dur."
"Ne sevgilisi. Yapma be gece gece içtırme bana Beste"
"Ne iççen süt mü? İç iç iyi gelir. Belki boyun uzar. "Onu arkamda bırakıp gelen asansöre bindim. Bu acı ona bir ay yeterdi. Bundan sonra artık yaşıtlarına yavşardı.
Asansör zemin kata gelince son kez aynada kendimi kontrol edip indim.Apartmandan çıktığımda karşım da range roverine yaşlanmış Pars fazlasıyla dikkat çekiciydi. Yavrum baban nereli nereden bu kaşın gözün temeli.
Topuklu ayakkabımın çıkardığı sesle yerde olan bakışları beni buldu. Dikleşip ona doğru gelişimi izledi. Ayaklarımdan başlayıp hiç acele etmeden sakince beni inceledi. Bu mesafeden bile fark ettiğim hareket eden adem elmasına açlıkla baktım.
Ben de boş durmayıp onu inceledim. Giydiği siyah kot pantolan ve siyah ilk iki düğmesini açtığı gömleğiyle çok yakışıklıydı be. Günaha sokacak kadar yakışıklıydı hem de.
Adama gömlek bu kadar yakıştıysa Allah bilir damatlık nasıl yakışırdı?
Acaba, Beste Şimal Koçer i sadece bir lira farkla Beste Şimal Koçer Pamir olarak değiştirmek ister misin ? Yanında sekizli soğan halkası da var.
Beste Şimal Koçer Pamir ne ya zincirleme isim tamlaması gibi.Aramızda az bir mesafe kalınca durdum. Ay ne yapmam gerekiyor ne demeliyim. Selam , günün nasıldı, özledin mi beni , sevişelim mi ?
Ben ne diyeceğime düşüne durayım o yapıştırdı beni dumura uğratacak lafını.
"Parlıyorsun." Şımarıkca güldüm.
"Böyle görünmek sadece üç stiliste, iki kuaföre , bir makyöze , iki saat pilatese ve beş kilo nemlendiriciye mâl oldu. "
Tamam biraz abartmış olabilirim.Elini ensesine atıp "Vay be ... ben de duş aldım. " dedi.
Gece gündüz peeling yapıp anca bakımlı duran yüzüme bir de onun sadece yıkadığı yüzüne baktım. Hay ben böyle adaletin içine ...Açtığı kapıya uzaylı görmüş gibi baktım. Ne öpüşmeyecek miydik? Rujumu dert ediyorsa etmesin Kylie Jenner markalı kalıcı likit mat rujumu bugünler için almıştım. Kalite kontrolü etmenin tam zamanıydı test edelim ve puanımızı on üzerinden verelim bakalım ne kadar kalıcıydı.
Daha fazla beklemeyip açtığı kapıdan hayal kırıklıklarımla birlikte girdim. Zaman kaybetmeden kapıyı ben girdikten sonra kapattı. Arabanın etrafında dolaşıp sürücü koltuğuna oturdu. Bu sürede ben de boş durmayıp bir güzel onu süzdüm. Her anı değerlendirmek gerek.