MERHABA ARKADAŞLAR.
Kitabımı baştan sona yenilemek istedim.
Biraz size saka yapayım dedim.
🤭Bu bölümler daha güzel olacak.
Cinsel şeyler fazla olacak.Iyi okumalar 🌺🐝
_____________________________
Deniz ve abisi poyraz televizyon izliyorlardı. Burak'ta yanlarına gelecekti.
Deniz Burak'a tam 2 yıldır seviyordu. Hayatında burak'tan baska kimseyi sevmemisti. Hic kimseyi istemiyordu.Deniz interseksüel bir bireydi. Hem penisi hem de vajinası vardı. Hafidi dolgulu göğüsleri de vardı. Diğer insanlardan farklıydı.
19 yaşındaydı deniz. Ailesi her koşulda desteklemişlerdi. Onu butun kötülüklerden korumuşlardı. Abisi poyraz Deniz'in regl zamanlarında çok ilgileniyordu. Hicbir şeyini eksik etmiyordu. Deniz böyle bir abim olduğu için cok şanslıyım derdi her zaman. Abisine de her zaman ilgisini yansıtırdı. Poyrazda ona karşı öyleydi. Kendinden bile korurdu.Zilin çalmasıyla Deniz heyacanla kapıya gidip açtı. Burak gözlerinin aksine yeşil gömlek ve siyah jean pantolon giymişti cok yakışıklıydı gerçekten.
" hosgeldin burak abi " deyip içeri davet etti. Burak hemen ayakkabılarını çıkarıp içeri poyraz'ın yanına gitti. Deniz'de kapıyı kapatıp burak ve poyraz'ın ortasına oturdu. Her zaman onlaron ortasına oturudu. En cokta #burak için. Burak'a yakin olmak istiyordu her zaman .
Ama bilmiyordu ki Burak'ın da onu sevdiğini. Burakta onu 5 aydır seviyordu. Denizi cok gec farketmişti.
Burak'tan:
Deniz gelip aramıza oturmuştu. Çok tatlıydı. Ve seksiydi. Uzun ince bacakları, dolgun kalçaları, hafif dolgulu göğüsleri, cekik gözleriyle mükemmeldi. Kızları kıskandıracak güzelliğe sahipti.
Onu gerçekten çok seviyorum. Keske her zaman yanımda olsada sıkı sıkı sarılıp öpsem. En çokta Deniz'in güzel göğüslerini seviyordum. Interseksuel olduğunu öğrendiğimde şaşırmıştım. Araştırdığım bilgiler de daha da şaşırmıştım. Vajinası vardı. Hamile kalabiliyordu. Inaniyorum ki Deniz'e hamilelik cok yakışırdı.
Beni sevmesini çok isterdim. Bana abi demesinden nefret ediyordum .
24 yaşındaydım ve kimsye bu kadar bağlı kalmamıştım. Biseksüel dim. Ama Deniz'e karşı farklı hissediyordum.
O bana ait bende ona aitmişim gibi hissediyordum.
Umarim bir gün deniz benim olurdu. Evlenmek istiyorm onunla. Çocuklarımızın olmasını ayrı bir şekilde çok istiyordum. Onu arzuluyordum.Hep beraber oturmuş televizyonu bırakıp sohbet ediyorduk. Bem genelikle Deniz'e bakıyordum. Güzelliğine hayran kalıyordum. Onu sevdiğimi poyarz 'da biliyordu. Kötü tepki vermemişti. Aksine destek çıkıp onu sevdiğimi en kısa zamanda söylememi istemişti. Kaybetmeden git soyle demişti. Belki bi gün çıkar karşısına söylerdim. Ama en çokta benden uzaklaşmasını istemiyordum.
Dizime yatmasını cok severdim. Saçları yumuşak ve çok güzel kokardı. Bebek gibi teni vardı ve hassastı. Duygusal olarak da hassaa bi insandı deniz.Gözlerimi ondan olamıyordum. Dalmış gitmiştim. Deniz sanki ona bakmamı hissetmiş gibi bana döndü. Oda gözlerini benim gözlerime çıkardı. Uzun uzun bakismaya başladık. Banaabi demese birazda yakın olsa oda beni seviyor diyeceğim .
Ama bi duygulu bakıyordu sanki. Öksürme sesiyle kendimize geldik. Pouraza baktığımda imalı bakışlar atıyordu şerefsiz.Bakmayı kesip önüme döndüm. Deniz kızarmıştı sanki. Utanınca çok tatlı oluyordu. Güzelim benim.
Biz poyrazla tavla oynuyorduk. Deniz'de bize bakıyordu. Bi anda karnını tutmaya başladı.
Yazar'dan:
Deniz'in günü gelmişti. Regl olacağı için karnına ve kasıklarına ağrı giriyordu. Sanki iğneyi batırıp çıkartıyorlardı.
Deniz anlamıştı. Hemen lavaboya koştu. Tuvalete gidip baksırını indirdiğinde kanı gördü. Regl hali hic çekilmiyordu Deniz'in. Zaten ağrıları oluyordu. Cok fazla canını yakıyordu. Ya sinirli yada çok duygusal oluyordu. Ama genellikle duygusal oluyordu. Herşeye ağlamaya başlıyordu. Deniz odasına gidip temiz ic çamaşırı ve ped alıp tekrar tuvalete girip işini halleti. Karnı hala ağrıyordu.
Abisine regl olduğunu çekinmeden söylerdi ama Burak'tan fazlasıyla çekiniyordu. Deniz Burakin Ilk öğrendiğinde Deniz'in interseksüel olduğunu korkmuştu. Kötü tepki verir mi? Beni sevmez diye. Konuşmaz diye ama hiçbiri olamamıştı. Tam aksine dahada bağlanmıştı burak Deniz'e.
Deniz elini yıkayıp abisinin yanına vardı. Oturdu. Poyraz zaten anlamıştı.
Burak" ne oldu Denizim iyi misin karnını tutup koştun. Miden mi ağrıyor yoksa" dedi.
Deniz utanarak " H- Hayır. Şey.. regl olmuşum da . Ondan karnım ağrıyordu " dedi utanarak.Burak gülümseyip denize sarıldı. Kızaran yanakları ısırası geliyordu.
" Şimdi iyi misin . Bişey lazımsa alıp geleyim " dedi Burak.
Deniz kafasını olumsuz anlamda salladı.
Abisi ve Burak tavla oynamaya devam ettiler. Poyraz abisini desteklese de kalbi Burak'ı tutuyordu. Sonunda poyraz kazanmıştı.
Deniz gülüp abisiyle çak yaptılar.
Burak itiraz edip " Banane ya . Deniz seni tuttuğu için kazandın. Beni destekleseydi ben kazanırdım. " dedi . Deniz'in yanağından makas aldı.
" bu güzellik sayesinde kazandın poyraz efendi. " dedigülerek. Deniz mümkünmüş gibi daha da kızardı..
Oyun bitip hep bereber akşam yemeği yediler. Burak'ta kendi evine gidip yatağına attı kendini.
Deniz'de pijamalarını giyip yatağa uzandı. Bugün olanları düşünüp mutlu oldu.
Burak bi an kararla Deniz'e onu sevdiğini söyleyecekti artık. Uzaktan sevmek çok zordu. Ne olacaksa olsundu.
Düşünceleri ile yataga yatıp kendini güzel uykuya bıraktı.
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜM KISA. YENİ BÖLÜM BOMBA GIBI OLACAK.
😍🥰
KENDINIZE IYI BAKIN
OY VERMEYİ EKSİK ETMEYİN 🤍🦋
YORUM YAPMAYA UNUTMAYIN 🦋🤍HOŞÇAKALIN 👋😇
GÖRÜŞÜRÜZ 😘💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ SEVGİLİM 《GAY》
Genç Kurguİnterseksüel bir kitaptır. Rahatsız olacaklar lütfen okumasınlar. +18 şeyler fazla olacaktır. Iki erkek arsında geçen bir kitap. DENIZ ♡BURAK