1.Bölüm Başlangıç

273 19 4
                                    

medya da lena arlert var. bölümlerde ufak tefek hatalar vardır takılmazsanız çok sevinirim. Şimdiden iyi okumalar 🥺💜

Lena, Hange'nin seslerini duyarak gözlerini açtı.

Uyandığında ilk 10 saniye söylenenleri algılayamayan Lena biraz bekledi ve Hange'yi dinlemeye başladı.

" Artık kalkman lazım biliyorum izin günün ama Erwin acil toplantı düzenledi bahçede acemilerle bizi bekliyor"

Hange'nin dediklerine şaşırdı Lena. Erwin asla plansız hareket etmez acil bir karar vermezdi. 1 haftadır yeraltında görevdelerdi bazı keşif birliği üyeleri.

"Bugün döndüler daha görevden aniden ne olmuş olabilir Hange?"

Hange heyecanla başını salladı. Göz bebekleri büyümüştü.

"Evet" dedi bağırarak. "Hemen kalk gidelim ki öğrenelim."

Lena ile Hange yüzbaşı-onbaşı ilişkisinde değillerdi asla olmamışlardı. Lena keşif birliğine katıldığından beri Hange ve Erwin ailesi olmuştu.
Hange kız kardeşi, Erwin ise abisi gibiydi. Keşif birliğine katıldığında ailesi Lena ile iletişimi kesmişti çünkü çocuklarının intihara meyilli bir gruba katılmasını istemiyorlardı. Ama Lena devlere karşı savunmasız kalıp ölmektense savaşmayı seçmişti.

Savaşmadan kazanamazdı. Ama bunun için bir bedel de ödemişti. Ailesi 5 yıldır neredeyse eğitimi biter bitmez onunla iletişimi kesmişlerdi. O zamandan beri Lena yalnızlıkla boğuşurken kendi ailesini kurmuştu.

Hızlıca hazırlanıp bahçeye indiler.
Erwin kürsüde bekliyordu. Hange hemen birliğinin başına geçti Lena da yanına geçti. Karşısına bakınca Erwin'in yanında 3 kişi daha olduğunu fark etti. Yeni gördükleri kişiler, yeni üniformaların içinde. Lena, Erwin'e baktı konuşması için.

"Hepinizin bildiği üzere 1 haftadır yeraltında bir görevdeydik. Bu gördüğünüz üç asker aradığımız suçlulardı."

Kalabalıktan fısıltılar yükseldi ama ses hemen kesildi. Herkes merakla Erwin'e bakıp konuşmanın nereye gideceğini anlamaya çalışıyordu.

"Yeraltında onların manevra teçhizatlarını ne kadar iyi kullandıklarını gördüm. Taktiksel davranışlarını izledim ve bunun keşif birliğine faydalı olacağına karar verdim. Yeteneklerinden dolayı eğitim almayacaklar. Onları Hange'nin birliğine veriyorum sayılarının az olmasından dolayı ve Hange sana güveniyorum"

Hange başını salladı. Erwin tekrardan üç kişiye döndü ve kendilerini tanıtmalarını söyledi. Kızıl saçlı ve küçük yaşlarda gözüken kız ona çıktı.
"Isabel Magnolia. Tanıştığıma memnun oldum" dedi yüksek sesle.

Kalabalık hâlâ böyle bir karardan memnun değildi. Ardından biri daha öne çıktı.
"Benim adım Farlan Church" ve ardından ortalarında duran soluk bakışlı kişi öne çıkmadan kollarını bozmadan konuştu.

"Levi" kalabalıktan bir ses yükseldi. Herkes hem korku hemde merak içinde Erwin'e baktı. Böyle bir durum başka askerlerle olsa birlikten bile atılabilirlerdi. Erwin konuşmayınca herkes daha da endişelendi. Aralarında suçlular olacaktı ve komutanları hiç konuşmuyordu bile.

Lena Erwin'e baktı ve göz göze geldiler. Lena şaşırmıştı ama bunu belli etmiyordu. Eğer Erwin böyle bir karar almışsa bir bildiği vardır diye düşünüp baş başa kalmayı bekleyecekti.

Erwin Lenayla göz temasını bozmadan tekrar konuştu.
" Yüzbaşı Hange ve Onbaşı Lena 3 askerle birlikte odama gelin."
Lena önde giderken Hange üç kişiyi inceliyordu.
Herkes odaya girince Lena kapıyı kapattı ve Hange konuşmaya başladı.

Lover for Blue / Levi×OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin