6. Bölüm 5 Yıl Sonra

107 12 1
                                    

Aradan yıllar geçmiş, Levi kendini ekibini kurmuştu.

Hange hâlâ yüzbaşı, Lena da hâlâ onbaşıydı. İnatla rütbe atlamayı reddediyordu. Hatta son zamanlarda Erwin'i ne zaman görse bu konu açıldığından ondan kaçmaya başlamıştı.

Levi ve Lena ise her zaman ki gibi birbirlerine laf atıp atıp birbirleriyle uğraşıyorlardı. Özellikle Lena ve Hange bir araya geldiğinde Levi onlardan korkuyordu çünkü inanılmaz şakalar yapıyorlardı. Bazen onların odasından gelen seslerden kimse uyuyamıyordu.

Levi her seferinde Lena'ya ceza verse kız hiç şikayetçi olmuyordu. Hatta Levi'a belli etmese de işine geliyordu. 5 yıl da aralarında hiçbir şey olmamıştı.

Levi kendi ördüğü duvarın içinde yaşıyordu bazen Lena ile baş başayken kendini gösterip tekrar kayboluyordu. Lena neredeyse seferler hariç onu göremiyordu bile. Bu yüzden Levi'ın verdiği cezalar işine geliyordu çünkü fazladan onu görebiliyor konuşabiliyordu.

Bugün yeni acemiler gelecekti 3 yıllık acı dolu bir eğitim onları bekliyordu. Bazıları 5 yıl önce Sur Maria da olan insanlardı. Lena her ne kadar çekinse de Hange'nin yanına gitti. Hange istemese de onun yardımcılığını yapıyordu.

Hange karşısında dizilmiş askerlere kendini tanıtmaya başladı. "Ben Yüzbaşı Hange. Eğitmenizin bu sene ben olacağım gibi. Seferler olsa bile benim işim hep surların içinde olduğundan sizleri eğitme görevleri bana verildi. 3 yıl boyunca eğitim görüp kendi yollarınıza ayrılacaksanız. 3 seçeneğiniz var." Hange anlatmaya devam ederken Lena kalabalığı inceledi. Dış görünüşünden bile güçlü olduğu anlaşılan öğrenciler vardı. Lena onların keşif birliğine katılmasını diledi.

Tekrar Hange'yi dinlemeye devam etti. "Bazı derslerinize ben bazı derslerine arkamda gördüğünüz Onbaşı Lena Arlert girecektir." Lena adını duymasıyla elini kalbine götürüp selam verdi.

Askerlerden bazıları bu kızı tanıyorlardı. Lena meraklı bakışları gördü. "Sormak istediğiniz soruları sorabilirsiniz, çekinmeyin" demesiyle havaya onlarca parmak kalkmıştı.

Lena sırayla soruları dinlemeye başladı. "Sur Maria daki insanların kurtulmasını siz mi sağladınız efendim?" Lena bu soruyu tahmin etmişti. "Sayılır, yanımda o sıralar acemi olan bir asker daha vardı. O olmasa bu kadar başarılı olamazdım. Onbaşı Troy şu an birlikte değil ama göreceğinize eminim."

O görevin ardından o da rütbe atlamıştı ama Lena'ya hâlâ aynı şekildr yaklaşıyordu. Onu ablası olarak görüyordu. Hange ve Lena'nın yaptıkları şakalara bile katılıyordu. Ayrılmaz olmuşlardı bir şekilde.

Lena başka öğrenciye bakışlarını çevirdi. "Neden keşif birliğini seçtiniz?" Lena gülümsedi.

"Bu çok genel bir soru oldu. Devlere bakılınca onların yanında çok güçsüz kalıyoruz. Eğitime ilk katıldığımda beni itseniz yere düşüp ağlayacak kadar narindim. Ama bu güçsüzlük fizikseldi ruhsal değil. Çok çalıştım ve devlerle savaşacak güce gelmeye çalıştım. Eğer böyle olmasaydım ailemi ve beni koruyacak bir insan olmayabilirdi o gün."

Askerler ciddiyetle onu dinliyordu. "Ama efendim, aileniz ile görüşmediğinizi duydum" İnsanlar bunun üzerine biraz gerilmiş ters bir cevap alacaklarını düşünmüşlerdi. Lena sakin bir şekilde cevapladı. "Evet onlarla görüşmüyoruz. Ama bu onlara olan sevgimi öldürmüyor. Sonuçta onlar ailem. Keşif birliğine katılmamı istemiyorlardı ama ben yaptım pişman değilim. Katılmasaydım muhtemelen ölü olurduk. Sizlere baktığımda güçsüz öğrenciler değil cesur kişiler görüyorum. Eğitimler son derece tehlikeli. Buna rağmen canınızı hiçe sayıp buraya katılmanızı tebrik ediyorum." Öğrencilerden bazıları gülümsedi.

Lover for Blue / Levi×OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin