Lena Hange'nin acemilerle antrenmanına katılmak için erkenden uyanmıştı. Camdan dışarı baktığında çoktan başlamış olduklarını fark etti.
Zaten hep uyanmakta problem yaşardı. Her ne kadar yüzbaşı yardımcısı olup Hange'nin onu uyandırması gerekse de kız kardeşi gibi gördüğü kızı uyandırmaya kıyamıyordu. Ne zaman uyandırsa gözlerinde ki acıya tanıklık etmek Hange'yi üzüyordu.
Lena aşağı inmem için hazırlık yaparken, Hange o sırada yanına gelen Isabel'e döndü.
"Onbaşı Lena gelmedi mi Yüzbaşı Hange?"
Hange ilk Isabel'e sonra arkasındaki ikiliye baktı. Levi yine duygu göstermeyen yüzüyle Hange'ye bakarken, Farlan Isabel'in sorusunun cevabını merakla bekliyordu. Hange cevap verecekken koşarak gelen Lenayı fark etti ve gülümsedi."Geçiktiğim için üzgünüm Hange bilirsin yine aynı şey oldu."
Hange anlayışla kafasını salladı. Onun her gün kabuslarla uyandığını ve bu yüzden geç kaldığını biliyordu. Acı bir şekilde öğrenmiş olsa da biliyordu. Kızın geçirdiği atakları, krizleri hepsi olmasa da bazılarına tanıklık etmişti. Lena bu ataklar geçtikten sonra hemen normale dönüyor güçlü görünümüne bürünüyordu.
İçten içe kabusların sebebinin ailesinden kaynaklı olduğunu tahmin edebiliyordu hange.
Birkaç kere Lenanın rüyasında 'anne lütfen katılmama izin ver, abla bir şey desene ölmeyeceğim güçlüyüm ben' tarzı mırıldanmaları duymuştu. Belli etmese de ailesinin desteğinin olmaması Lenayı çok yaralıyordu."Böyle bilirsin aynı şey oldu diyerek geç kalabiliyor muyuz o zaman" dedi levi göz devirerek. Disiplini severdi ama bu kızın neredeyse buraya torpil ile geldiğini düşünmeye başlayacaktı. Daha performansını görmemişti ama çok kibar ve kırılgan duruyordu bu da levi'ı torpil düşüncesine itiyordu.
Lena Levi'ın dediğini duysa da arkasını dönüp cevap vermedi. Hange ile konuşmaya devam etti. "Benden istediğiniz bir şey var mı yüzbaşı? Yoksa izniniz olursa halletmem gereken birkaç işim var dışarıda."
Hange başıyla onayladı Lenayı."Çık ama geç kalma biliyorsun toplantı var"
"Biliyorum zamanında burada olacağım yüzbaşı teşekkürler"
Hange Lenanın neden resmi konuştuğunu anlamıştı. Kendisinin de tahmin ettiği gibi levi torpil ile buraya geldiğini düşünüyordu ama Lena buralara gelebilmek için çok çabalamıştı gece gündüz uyumadan yorgunluktan bayılana kadar çalışmıştı.
Erwin bu acemiyi ilk gördüğünde onun keşif birliğine katılmasını dilemişti. Torpille değil kendi başına gelmişti sonradan Erwin ve Hange desteği ile hayatta kalmayı başarmıştı.
Lena birlikten ayrılırken kapıyı açan askerlere baktı. Havalar soğumaya başlıyordu ve askerlerin dondukları yüzlerinden belliydi. Derin bir nefes aldı ve hemen kapının dışındaki çay dükkanına girdi. 2 bardak çay aldı parasını ödedi ve kapıya döndü. Çayları uzattı ve gülümsedi.
"Burada bizi korumak için beklediğinizi biliyorum. Teşekürler biraz ısının" dedi ve şirince gülümsedi. İki askerde böyle bir hareket beklemiyordu. Diğer üst rütbelilerin kibirlerinden ve aşağılamalarından bıkmışken bir onbaşının bunu yapması onları şaşırtmıştı ama bu kişinin Lena olması onları şaşırtmamıştı. Askerlerin sevincini görünce çarşıya ilerledi Lena.
Dün ilk girdikleri dükkana girdi. Frank onu tekrar görünce sevindi ve sarıldılar. Tam bu sırada Lenanın 6. hissi devreye girdi. İzlendiğini düşünüyordu. Bunu belli etmedi ve Frank ile sohbet etmeye başladı. 10 dakika kadar oturduklarında Lena elini çenesine yasladı ağzını örtecek ama dikkat çekmeyecek şekilde öne eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lover for Blue / Levi×Okuyucu
FanficLena Arlert 23 yaşında onbaşı ve yüzbaşı Hange'nin yardımcısı. Levi Ackerman 25 yaşında yeraltında yaşayan bir suçlu iken komutan Erwin'in onu keşif birliğine alması ile başlayan hikaye. Spoiler olacaktır aot ile olay akışı aynıdır. Bazı kısımları d...