•13 (M)

59 8 10
                                    

-UYARI-!

Önünüzdeki bölüm, olgun içerik/yetişkin kelimeler içerir. Lütfen rahatsız olacaklar varsa okumadan geçsin. :)
.
.
.
Ayırdığım dudaklarımızı birbirlerine kavuşturdu ve dilini, benim dilimle içerde yavaşça birleştirdi.

Öpüşme sırasında kalçamda hissettiğim ellerle kendimi kasmıştım. Önümdeki beden kalçamı kavrayıp, sıktı.

Dudaklarımızı ayırdım ve kucağına oturdum. Tekrardan birleşen dudaklarımızla birkaç saniye duraksadım ve ona karşılık vermeye başladım. Tek fark bu sefer kendimi sertçe önümdeki bedenin üzerinde hareket ettiriyordum.

Hala öpüşüyor, arada dudaklarımızı ayırıp, derin nefesler alıyorduk.

Benimle birlikte yerinden kalktı ve önce benim, sonrada kendi üzerinde olan kıyafetlerden kurtuldu.

Koltukta yerlerimizi bulduk. Gözlerim gözlerindeyken (?), o uzun ve sertleşmiş olan penisini sıvazladı. Ardından beni ters çevirip, sırtıma kendini yasladı ve erkekliğini kalçalarıma değdirdi.

Kalçamı istemsizce sallarken, gülümsedi ve 2 parmağını deliğime konumlandırdı. Bunun üstüne eklenen parmaklarla tamamen hazırdım.

Penisini birkaç kere çekiştirdi. Ardından erkekliğinin ucunu, deliğime ittirmeye başladı.

Vücudunu bana daha çok yasladı ve kulak mememi emmeye başladı.

Dudaklarını kulak mememden ayırdığında, bana inlememi söyledi. Ardından dudaklarını tekrardan kulak mememe bastırdı ve sertçe aşağı doğru inmeye başladı.

Bu istekle dudaklarımı ısırmayı bırakıp, inlemelerimi ona bahşettim.

Hissettiği zevkle inlerken, dar duvarlarımı ıslattı ve durmak yerine yavaşça hareket etmeye devam etti.

Erkekliğimi saran ellerle, ortama daha sesli inlemeler bırakmaya başladım.

Elini hareket ettirmek yerine, orada dinlendiriyordu ve bu beni tamamen deli ediyordu.

"H-hyung, hareket etmene ihtiyacım...var."

Bu cümle onu gülümsetmişti. Sızdırmaya başlayan aletimin üzerindeki elini hızla hareket ettirmeye başladı ve artış gösteren inlemelerimle tekrardan boşalmak üzere olduğunu bana hissettirdi.

Ben, çoktan onun ellerine boşalmaya başlarken, o kendini daha da hızlandırdı.

Gözlerimi aldığım zevkle yumdum ve onun dar duvarlarıma kendini akıtmasıyla kıkırdadım.

"Ahm...H-harikasın küçüğüm."

"S-sende...D-daddy."

İçimden çıktı ve hareketlerimi bekledi.

Hızla onu koltuğa ittim ve erkekliğinin önünde diz çöktüm. Tüm dikkatini bana verdi ve hareketlerimi izlemeye devam etti.

Dolgun dudaklarımı yaladım ve önümdeki büyüklüğü önce parmaklarımla kavradım. Bunun yetmediğini fark ettiğimde, büyüklüğünü dolgun dudaklarım arasına aldım.

Hızlanan hareketlerimle yüksek sesle inlemeye başladı.

"Ahm, ç-çok iyi..."

Birkaç gel-git ardından onun, boşalacağını anladım. Beni kendinden ayırmak amacıyla ellerini saç tutamlarıma daldırıp, geriye çekiştirdi. Buna izin vermedim ve hareketlerime devam ettim.

Önümdeki beden boşaldığında, yerden kalktım ve kendimi yorgunca koltuğa bıraktım.

Beni kolları arasına alarak, koltuğa uzandı. Ardından birkaç saniye dinlendik.

Göz kapaklarım benden istemsizce, kapanırken, o, hemen ayak ucumuzda olan ince yorganı aldı.

Benim ve kendinin üstünü örttükten sonra, bana daha sıkı sarıldı. Onun yanında sıcacık hissediyordum ve bu benim daha da uykumu getiriyordu.

"Zorlama kendini, uyu güzelim."

Dudaklarım hafifçe yukarı doğru kıvrıldı ve onun sözlerini dinleyip, kendimi huzurlu uykunun kollarına teslim ettim.
.
.
.
Oy vermeyi unutmayın!♥️

Oy vermeyi unutmayın!♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Love, love, love...-_-)

Same Person?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin