:/
.
.
.
"Yine mi? Buna mecbur mu?""Taehyung, Yoongi'ye tekrardan ilaç yazmak zorundayım. Böyle devam ederse hastaneye yatırılır ve ben bunu istemiyorum. Yoongi, en sevdiğim hastalarımdan biri ve onu da Kelly gibi kaybetmek istemiyorum. Kelly benim ilk yabancı hastamdı ve en iyi anlaştığım kişilerden biriydi. Yoongi'de aynı şekilde. Üzgünüm ama ona tekrardan ilaç yazmak zorundayım Taehyung."
"Biraz zor olacak ama hyungumun sağlığı her şeyden daha önemli. Onunla konuşacağım, merak etmeyin."
"Sana güveniyorum."
Taehyung, sadece gülümsedi ve odadan ayrıldı. Yoongi'nin hastaneye yatırılmasını istemiyordu. Sanırım artık Jimin geri dönmeliydi.
.
.
.
kimtaetae:
Jimin, geri dönmelisin.prkjmnx:
Uh? Neler oluyor Tae?kimtaetae:
Yoongi hyung, yine ilaç
kullanmak zorunda Jimin.prkjmnx:
Saçmalama Tae.
Yoongi, artık sinirlerini kontrol
edebiliyor. Neden ilaç kullanmak
zorunda?kimtaetae:
Sen gittiğin günden beri
o iyi değil Jimin.
Doktor, ilaçlarını almazsa,
hastaneye yatırılacağını söyledi.prkjmnx:
Tanrım, tüm suç benim!
Bunu bile bile, onu bıraktım!kimtaetae:
Onun sana ihtiyacı var.
Geri dönmelisin Jimin.prkjmnx:
Söz veriyorum bilet bulduğum
ilk gün geri döneceğim Tae.
Senden sadece ben gelene kadar
Yoongi'ye iyi bakmanı istiyorum.kimtaetae:
Bakacağım Jimin, söz veriyorum.prkjmnx:
Sana güveniyorum Tae.(Görüldü✔)
.
.
.
"Taehyung, sana o lanet hapları kullanmayacağımı son kez söylüyorum!""Hyung, mecbursun! O lanet hastaneye mi yatmak istiyorsun? En sevdiğin işi bırakmak, kariyerini bitirmek, bizi ve Jimin'i üzmek mi istiyorsun?!"
Yoongi, derin bir nefes verdi ve dudaklarını araladı.
Taehyung, kesinlikle haklıydı. Yoongi, zaten son zamanlarda onları çok üzmüş ve kırmıştı, bunun farkındaydı. Şimdi de her zaman destekçisi, kardeşi, arkadaşı ve menajeri olan Taehyung'u üzmeye hakkı yoktu.
"Haklısın Taehyung. Yarın ilaçları kullanmaya başlayacağım."
Küçük olan, hyungunun yanına gitti ve ona sıkıca sarıldı.
"Seninle gurur duyuyorum hyung."
Yoongi, kendinden küçük olana sıkıca sarıldı ve mırıldandı.
"Teşekkür ederim Taehyung, her zaman yanımda olduğun için."
"Her zaman yanında olacağım hyung. Benden asla kurtulamayacaksın!"
Yoongi, gülümsedi ve Taehyung'a daha sıkı sarıldı.
.
.
.
"Baştan almalıyız Yoon, bu kısımda biraz daha sesini yükseltmelisin.""Üzgünüm Jae-beom hyung. Sanırım bu albüm o kadarda iyi değil?"
Jae-beom, ellerini Yoongi'nin omuzlarına koydu ve destek verircesine, sıktı.
"Saçmalama Yoon. Bu hayatımda gördüğüm en iyi albüm! Şimdi toparlan ve bu işi bitir. Sana güveniyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Same Person?
Fanficagustd: Çok güzelsin Jiminie... prkjmnx: Ciddi misin?! Teşekkür ederim!~