Uzun süre beklediğinizi biliyorum, daha fazla bekletmemek için kontrol etmeden yayınladım illa hatam vardır, çünkü öylesine göz gezdirdiğimde bile benim gözüme çarpan çok şey oldu.
"Uyandığını biliyorum, gözlerini kırpıştırıyorsun."
Jimin bu cümleyi net bir şekilde algılasada -ve sesin Jungkook'a ait olduğundan emindi- gözlerini açıp kimseyle iletişim kuramayacak kadar bulanıktı zihni. Bir eli tembelce titreyerek başına ulaştı ovuşturup biraz olsun ağrısını geçirmek istiyordu ama Jungkook onun uyandığını belli ettiği için başına toplandığını hissettiği kalabalık yüzünden bu pekte mümkün olmayacak gibiydi.
"Hey bana bak iyi misin?" Dedi Vex elini Jimin'in omzuna koyarak. Sarsıp onu kendine getirmek istiyor ama zarar verebileceği için bundan kaçınıyordu.
"Hepiniz başına toplanmayın. Açılın biraz kendine gelsin önce." Müdire Silvanna homurdanarak gözlerini öğrenciler üzerinde gezdirsede sıra Jimin'e gelince heyecanla ellerini ovuşturdu.
Aslında okul müdürü olarak Jimin ile yalnız konuşmak ve onun yeteneklerini yakından keşfetmek istiyordu ama baş belası element veliahtları onları yalnız bırakmamıştı.
Jungkook, Jimin'i odaya taşıyan kişi olarak sedyenin baş köşesindeki sandalyeye oturmuş Müdire Silvanna'nın çıkmasını söyleyen emirlerini görmezden gelerek odada kalacağını net bir şekilde belli etmişti.
Eğer Jungkook kalıyorsa Vex'in çıkması ihtimal dahlinde bile değildi, üstelik o Jimin'in en yakın arkadaşıydı!
"Hey, Minnie iyi misin?" Dedi Vex Jimin'i inceleyerek.
Jimin ise hem yorgun hemde bıkkınca iç çekti. Keşke biraz daha uzun numara yapsaydı kimseyle uğraşmak istemiyordu, yinede tembelce açmaya çalıştı gözlerini ani ışık rahatsız ediyordu.
"Ne oldu..." dedi kısık bir sesle, etrafını incelemek istiyordu ama hali yoktu.
"Uzun hikaye, kendine geldiğinde konuşalım. Sen dinlenmeye bak canım."
Müdire Silavanna yüzündeki tebessümle cümlesini bitirdiğinde, Jimin'in yanı başındaki koltukta oturup kollarını kavuşturan Jungkook otoriter bir tavırla konuştu.
"Hayır şimdi konuşacağız. Konuşmaya katılmak istemeyenler çıkabilir."
Müdire Silvanna, Jungkook'a onaylamaz bakışlar atsada cevap vermedi. Okulun neredeyse tüm kaynaklarını element krallıkları karşılıyordu, Namjoon, Vex, Jennie ve Jungkook'a gösterdikleri toleransın sebebi buydu.
"Monian Krallığını biliyor musun?" Diye devam etti Jungkook "Elf krallığıdır ve gelecek hakkında yazdıkları kehanetlerle ünlüdür. Geleceği etkileyebilecekleri için diğer türlerle el birliği yaparak kehanet yazmalarını yasakladık."
Odadaki herkesin sert bakışları ona döndü Jennie dürtünce onada sert bakışlar atmıştı.
Vex öfkeyle iç çekti "Şimdi konuşmanın zamanı mı? Çocuk uyanalı daha 10 dakika olmadı Jungkook!"
Odada ne döndüğünü ya da neyden bahsettiklerini bilmiyordu ama aklı yerindeydi ve konu her ne ise anlayabilirdi.
"Jimin..." dedi Namjoon ikilinin arasındaki agresif bakışmayı kesmek için. "Dinlenmek mi istiyorsun, konuşmak mı istiyorsun?"
"Konuşalım..." demişti çocuk ama ne hakkında konuşacaklarını bilmiyordu. Eğer güçleri hakkında konuşacaklarsa ne olursa olsun dinlemeye hazırdı, hayatı boyunca bu anı beklemişti. Sarı saçlarını geriye atıp şakaklarını ovuşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİKOOK/SYREN
FantasyPark Jimin iki şeyden nefret ederdi. 1.Syren 2.Syren'dan nefret etme sebebi Jeon Jungkook