Capitolul 2

1.5K 47 1
                                    


Toți pleacă în camerele lor și rămân eu cu Tae.

Tae:Hai!

Eu:Unde?

Tae:In camera.

Eu:Dar nu vreau.

Tae:Ba vrei hai sus.

Mă ia de mână și mă duce sus.Deschide ușa și mă pune pe pat.Este deja ora 22 hai la somn.

Aly pov

Jimin mă trage camera.Incepe să mă sărute agresiv.Pa trântește in pat și se pune pe mine.

jm:Acum nu mai râzi.

Eu:Nu.

Atunci încep să îl sărut.El se dezbracă și la fel și pe mine și incepe să mă sărute dinou iar eu îi răspund la sărut.

Își dă lenjeria intima jos și îmi masează intimitatea.Ma dezbracă și intră în mine agresiv.

Eu:AHHHHHHH MHHH Mai tare daddy

JM:Cum ai spus?Ahhh mă exciți și mai tare.

Atunci face mișcări du-te vino rapizi .Eu incep sa gem.Ma întoarce pe burtă și intră agresiv în mine.

Se simțea așa bine.Prima data mă durut dar a se simte foarte bine.El își dă drumul și amândoi respiram rapid.

Jm:Ai fost suberba ,și mă sărută.

Se uită la mine și adormim.

                     //Dimineața//

Mă trezesc și îl văd pe Tae lângă mine.Este așa frumos!Stai ce?!Off Ano nu te poți îndrăgosti de el.Este un om rău

Mă duc la bucătărie și fac clătite.

Tae pov

Mă trezesc și nu o văd pe Ana lângă mine.Unde s-a dus?Merg jos o văd că făcea clătite.Doamne este așa frumoasă!

Ce am spus?Nu pot spune că nu o plac.

Tae:Ce faci aici?

Eu:Aa

Tae: Te-am speriat?

Eu:D-da!!!

Tae:Ce faci acolo?

Eu: Clătite?

Atunci vin toți la masa și începem să mâncăm.Ma uitam la fete și pe trei dintre ele le vad vinete și cu zgârieturi de la bătaie.

Jk:Ce te uiți așa?

Eu:De ce le-ați bătut?

Jk:Că au meritat.Dar văd că voi patru ați scăpat.

Jin:Nu mai au mult și o să ajungă că astea trei.

Atunci mă ridic de la masă și văd că toți au terminat așa că iau farfuriile și mă duc să le spăl.

                 //Ora 12//

Era amiază așa că m-am pus să mă culc dar deodată se aude o voce de bărbat care ne striga sa mergem jos.Am mers jos și acolo era Tae care ne aștepta.

Tae:Bun,deci de astăzi veți fi slugile noastre.

Rm:Sa nu va prindem că faceți scheme sau sa ne cotrobăiți prin lucruri că va omorâm.

Tea:Bine,gata cu vorba acum hai la treabă.

Eu ma duc în camera lui Tae și încep să șterg biroul.Sertarul era puțin deschis așa că ce mă oprea sa nu ma uit prin el?

Îl deschid și văd Acolo un teanc cu bani.Ma holbam la ei și iau vreo 8000 de euro.Cat timp mă uitam intră Tae.

Tae:Ce faci cu ăia?!! și se rasteste la mine

Eu:Mă uit.Băi omule cum poți să ai atâția bani și să nu îi cheltui?

Tae: Dă-mii acum!!!!

Eu:Nu!

Atunci fac in așa fel încât să ies din camera cu cei 8000 de euro.Cobor repede pe scări ,el alergand după mine.Toti 6 erau în living pe canapea până când alerg eu că nebună pe acolo cu banii fluturând.

Toți se uită nervoși dar și speriați.

Tae:Ana dă-mi banii acum!!!

Eu:Nu îi dau sunt ai mei.

Tae:Pe naiba sunt ai tai.

J-hope:Ba cum sa îți ia o curva banii?

Eu:Curva îi măta!

J-hope:Ce ai zis?Văd că ai curaj vezi tu ce bătaie îți iei!

Mă opresc din alergat și mă uit nervoasa la J-hope.

Eu:Pe cine bati tu?

J-hope:Pe tine!

Eu:Sa te vad.

Atunci J-hope ia telecomanda și îmi dă in cap de cad jos.

Tae:Ba prostule!

Mă ridic de jos și mă uit cu o privire de parcă aș vrea să îl omor pe J-hope.Stai,tot timpul am vrut să îl omor.

Iau șlapul și îi trag in cap.Atici toți încep să râdă mai puțin Jh (J hope).Vine rapid la mine și mă ia de gat.

Tae: Indiotule las-o!

Jh îmi da drumul și se uită mirat la Tae.

Jh:Îi iei apărarea unei târfe?

Atunci Ana da să zică ceva dar Tae îi pune mâna la gură.

Tae: Du-te sus!





Iubită De Un Mafiot~k.th~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum