Tae pov
O caut pe Ana de mai bine de 10 minute dar nu dau de ea.Pana la urmă ajung in fața unei uși.Din păcate era încuiată.Sparg ușa și intru.Ma uit și într-un colț pe jos văd ceva.Era o fată.
Defapt acea fată era Ana!Era plina de sânge și vânătăi , slabă,și rece.
Eu:Ana!Ana!Ana trezește!am strigat la ea dar în zadar.Pana la urmă am luat-o stil mireasa și am dus-o în mașina.Ceilalti plecaseră înaintea mea.
//Acasă//
Ajung acasă.Era 23.30.Cred ca toți dormeau.O duc pe Ana in camera.Ma duc la baie și pornesc apa sa curgă în cadă.Dupa ce apa caldă era în cadă mă duc la Ana,o iau în brațe și o duc la baie.
Ea încă nu se trezise dar totuși nu o puteam lăsa așa.Ii dau hainele jos și o pun ușor în cadă.Nu după mult timp apa se făcuse roșie.O iau din cada o îmbrac și o duc în camera.
O pun pe pat și o învelesc.
//Dimineața//
Este dimineața așa că mă trezesc.Ana încă nu s-a trezit.Stiu că încă trăia pentru că respira.Toti erau jos și mâncau.
Jin:Nu mănânci?
Eu:Nu, trebuie sa sun doctorul.
Aly:Chiar așa rău se simte?
Eu:Da,da acum Lasati-ma sa sun.
D:Alo?
Eu:Alo.Buna ziua!
D:Buna ziua!Ce s-a întâmplat?
Eu:As vrea sa veniți până la mine.
D:Bine.
Închid și ma duc la baie să îmi fac un duș.
Jm:Nici acum nu mănânci?
Eu:1.trebuie să îmi fac un dus și 2 daca Ana nu mănâncă nici eu nu mănânc.
Sy: Cineva este îndrăgostit...
Eu:Ce?Nu!!!
Rm: Atunci?De ce îți pasă de ea?
Eu:Nu pot sa o las pe ea și sufere iar eu sa mănânc.
Suga:Deci îi porți de grijă.
Eu:Da spuneți ce vreți.
Peste câteva minute vine și doctorul.Il conduc pana la Ana.
D:Se pare că nu a mai mâncat de vreo câteva zile.
Eu:Ce???!!!
D:Da.Va trebui sa îi fac o injecție că sa nu slăbească și mai mult.
Eu: Bine.
D:Nu va dura mult și se va trezi.Va rog sa o țineți sub supraveghere.Nu are voie să facă efort,sa nu întrețină relații sexuale și să nu îi dați alte medicamente.
Eu: Desigur.Multumesc.
D:La revedere.
Ana pov
Deschid ochii cu greu și văd că sunt într-un loc cunoscut.Ma durea capul îngrozitor mă durea corpul și îmi era foarte foame.
Mă uit prin jur și văd că Tae nu este aici.Ma ridic foarte greu din pat.Ma dureau toate oasele și abia mă miscam.Deschid ușa și ies din cameră.Cand văd că am niște scări de coborât simt că vreau sa nu mai mănânc.
Văd că Tae era jos cu ceilalți.
Tae pov
Stăteam la masa dar se aude ceva.Ma uit și văd ca este Ana.Fug repede pe scări și o iau în brațe stil mireasa fara sa îi spun nimic.
Ana pov
Când îl văd pe Tae ca mă ia în brațe m-am mirat.Ma duce in bucătărie unde toată lumea se uita la mine.Tae mă pune pe piciorul lui și îmi dă o furculiță sa mănânc.Incerc sa iau furculița și sa mănânc dar la cat de slăbită eram nu puteam sa o tin in mână.
Tae pov
Văd ca Ana nu poate să mănânce singura sa ca iau furculița și o duc în dreptul gurii ei.Vad caeziat dar până la urmă accepta.Toti se uitau la noi.
Mina:Ce drăguț....
J hope:Shhh este prea frumos.
Ana pov
Nu îmi mai era foame asa că mă dau de pe picioarele lui Tae.Vreau sa merg dar mă dezichilibrez și cad.Tae sare și vine repede la mine.Ma ridică ușor și mă ia stil mireasa.
Eu:Sunt bine.Nu este că și cum nu aș ști să merg.
Tae:Ești foarte slăbită.Zici că ești un copil de câteva luni.
Scuze că capitolul este cam scurt și plictitor dar următorul cred că va fi mai interesant.Lasa ți aici un vot.Pana la urmă nu va costă nimic.
Paaaaa😝😝😝😝😝
CITEȘTI
Iubită De Un Mafiot~k.th~
RomanceAna,o fată de 19 ani este răpită de o mafie puternică și Coreea de Sud.Aceasta mafie este foarte periculoasă. Vânează fete le violează și le omoară.Ei bine cu Ana este alta ceva. 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜