Ana este la spital de o săptămână.Ma duc în fiecare zi la spital sa vad dacă se trezește.Din păcate nici azi nu s-a trezit.
Mă duc lângă patul ei.
Eu:Offf Ana!De ce ai ajuns aici.A da,din cauza neglijenței mele.Imi pare rău.Nu știu dacă mă poți ierta.Bine că fratele tău trăiește.Tiam făcut prea mult rău.
Promit că vei fi liberă.Promit că îți vei găsi o persoană care să te iubească mai mult că mine.Si sa o iubești tu.
Ies din camera și mă duc acasă.Dupa câteva minute îmi sună telefonul.Era doctorul.
Eu:Alo?!
Dr: Veniți repede.Sa trezit domnișoara Ana.
Eu: Serios? Acum vin.
Cum ajung la spital mă duc și în salonul lui Ana.Statea in pat și privea tavanul.
Eu:Ana!
Ana:Ce?
Eu: Te-ai trezit!Cum te simți?
Ana:Ma simt de parca as fi ținută în lanțuri.
Eu:Nu mai durează mult.O sa ieși de aici.
Ana:Dar tu ce cauți aici?
Eu: Ești de o săptămână aici și Am venit să te văd.
Ana:Nu era nevoie.
Eu:Ba da! Iartama.
Ana:Îmi pare RAU dar nu mai am puterea sa te iert.
Eu:D-dar Știu că ți-am făcut multe dar te rog.Ana,eu te ....i-iubesc.
Ana:Eu nu! adică îl iubeam dar nu voiam să îl iert.
Eu:Ana te rog.Nu vreau sa îți cerșesc iubirea.
Ana:Și chiar dacă ai faceo tot nu ți-aș dao.
Plec din salon fără să mai spun ceva și mă duc direct acasă.
Jm:Hey s-a trezit?
Eu:Da!
Jm:Siiii
Eu:Și nu mă iertat.
M-am încuiat în camera.Ana a venit aici că să își ia hainele și s-au dus la fratele ei.Vreau să mă ierte.Atât!
//Peste trei luni//
Tae pov
Astăzi mă duc în oraș cu iubita mea.Da acum am o iubita.Nu am mai văzut-o pe Ana.Dar încă am sentimente pentru ea.Dar asta e .. viața merge înainte.
Ana pov
Astăzi mă duc până în parc că sa iau puțin aer curat.Ma plimb prin parc până trec pe lângă o față cunoscută.
Tae pov
Mă plimb de mână cu iubita mea și trece o față cunoscută pe lângă mine.Semana cu....nu ,nu are cum.
Ana se dusese sa bea un ceai dar lângă masa la care își bea ea ceaiul se așează Tae cu iubita lui.In acel moment Ana ia fixat in ochi.Ii privea cu cea mai mare gelozie.La iertat de mult pe Tae.
Îi era dor de el.Atunci văd că partenera lui se uită la mine și zice:
Y:Scuzama ai putea sa nu te mai uiți la noi?
Eu:C-ce?Iertatima! Atunci dau să plec dar mă opresc in dreptul lui Tae.
Eu:Unde sunt ceilalți?
Tae:Ce?
Eu:Aly ,Suga ,Jimin....
Tae:Nu știu.
Eu: Adică?Sau mutat?
Tae: Du-te și căutai!
Am plecat.Mia răspuns așa de rece! Acum mă urăște.Ma duc la vechea casă în care am locuit toți.Era la fel.Era la fel de frumoasa și mare.Intru pe poarta și bat la ușă.
Deschide ,un bărbat.
Eu:Buna ziua!
El: Bună ziua!Ce sa întâmplat?
Eu: Păi aici locuiți?
El:Da! Dacă întrebați de cei care locuiau aici au fost duși la pușcărie.Un bărbat pe nume Kim Taehyung ia acuzat de trafic de droguri și persoane.
Eu:Ce?!!!!!Nu se poate! Oricum mulțumesc!La revedere
El:La revedere!
In momentul ăla simțeam că cade pământul de sub picioare.Ma duc rapid la pușcărie și întreb de Park Jimin.
Mă duc să vorbesc cu el.In fața mea apare Jimin cu o față palidă.Nu arată că un Jimin frumos și iubitor.
Eu: Jimin!
El:Ana!Ce mă bucur să te văd.
Eu:Ce cauți aici?!!
El: Păi după ce Tae și-a făcut iubită ne-a cam dat naibii.
Eu:Cum a putut?!!!
El:Păi de nervi.
Eu:Nu va faceți griji o sa va scot pe toți de aici.
El:Va dura mult.Ce am făcut noi nu prea se trece cu vederea.
Eu: Știu dar promit că nu va mai dura mult și plecați de aici.Dar ceilalți ce fac?
El: Îs bine.
Eu:Mă bucur.Acum trebuie sa plec.Pa
El:Pa!
Acum Tae am mai făcut o greșeală.Dar îl iert.
Nu mă duc niciunde înafara de noua lui casă.Da știu unde locuiește.
Bat la ușă și răspunde Iubita lui.
Y:Ce vrei?
Eu: Vreau sa vorbesc cu Tae acum.
Y:Bine!....Tae?striga după el.
Tae:Da?
Y:Vino!
Tae: Acum!
Vin jos și o văd pe Ana neagra la fața. De supărare.
Tae:Ce vrei?
Eu:Cum ai putut?!
Tae:Ce?
Eu:Tu ști că meriți aceiași soartă că ei?De ce te-ai apărat pe tine când ai aceeași vină?
Tae:Că toți îți luau apararea!
Eu: ASTA NU ESTE MOTIV!!!
Tae: Pleacă!
Eu:Nu plec până nu spui adevărul.
Tae:Bine i-am dat la închisoare din cauza că eram beat și nervos! Mulțumită?
Eu:Plec dar îți spun eu te-am iertat de mult dar ei....
CITEȘTI
Iubită De Un Mafiot~k.th~
RomanceAna,o fată de 19 ani este răpită de o mafie puternică și Coreea de Sud.Aceasta mafie este foarte periculoasă. Vânează fete le violează și le omoară.Ei bine cu Ana este alta ceva. 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜