Ana pov
Nunta nu a mai ținut mult așa că Tae sa oferit sa mă ducă acasă.
Eu:Nu intri?
Tae:Bine.
Am intrat toți în casă ne-am pus să ne uitam la un film.
Rm:De care sa fie?
Eu: Horror!
Fetele: Romantic.
Băieții: Romantic sa fie.
Eu:Iac nu îmi plac filmele astea.
Mina:Știm noi de ce uităm la filme din astea.😏
Eu:ew scârbos.
Rm:Shh începe filmul.
După cam o jumătate de oră a apărut și scena mult așteptată.Scena cu săruturi.Eu la cat de ciudat era și de cringe mi-am pos capul în pernă.
Tae pov
Am văzut că Ana și-a pus capul în pernă așa că am luat-o in brațe și ee se uita la mine mirată.Eu mă uitam la ea că semn să se facă confortabilă.
Până la urmă și-a pus capul în pieptul meu.
//După film//
Autor pov
CAM DUPĂ două ore sa terminat și filmul.Toti au plecat în camerele lor mai puțin Ana cu Tae.Au adormit pe canapea.Era deja ora 00.00.Toata lumea dormea după tot ce s-a întâmplat azi.Ana simțea ceva pentru Tae de data asta.Ceva puternic, adică iubire dar nu era sigură de asta.
//Dimineața//
Ana pov
Este dimineața dar nu mă simt de parca as fi in pat.Deschid ochii și îl văd pe Tae care făcea mâncare.Cand vede că mă uit la el vine la mine uitanduse doar la mine.(doar imaginativa cum vine Tae la voi🤤)
Tae: Te-ai trezit?
Eu:Da.
Tae:Ăm hai sa îi chemăm și pe ceilalți jos că să mănânce.
Eu:Nu este o idee buna.
Tae:De ce?
Eu:Nu ști ce a făcut Suga ultima oară?
Tae:Nu îmi amintesc.
Eu:Prima data a vrut sa te bată apoi a luat micul de jun și la aruncat,Jin a început să plângă din cauză că mâncarea suferea,a stat morocănos doua zile și în cele din urmă și-a cerut scuze după ce ți-ai cerut tu că l-ai trezit.
Tae: Aaaaa.
Eu:Tae?
Tae: Ce?
Eu:Ce ai vrut să faci tu Defapt ieri?
Tae:Te referi la sărut?
Eu:Și la invitație.
Tae: a.pai eu Defapt nu am vrut sa îți dau invitația.
Eu:....😕
Tae:Eu am vrut sa îți dau o scrisoare de la mine in care îți spuneam multe dar ți-am dat invitația.Ceea ce a fost bine.Am putut să te sărut și iubire.
Eu:Dar eu când am văzut invitația crezut că mai lăsat baltă.Mai ales că ai spus că mă iubești.
Tae:Îmi pare nespus de rău.
Eu...*mă uit într-o parte.
Băieții: Neața!
Tae: Neața!
Fetele: Neața!
Eu: Neața!
Tae se uită la mine că sa mergem sa mâncăm.
Ne putem la masă și începem să mâncăm.
J-hope: V-ați împăcat?
Tae:Da!
J-hope:M ... bine.
Jk:Ce ziceți că azi sa mergem la un parc de distracții.
Jimin: Disney Land.
Tae:Dar este departe.
Toți se uitau la Tae.
Tae:Ok știți ce?Am greșit!Și îmi asum.Dar știți de ce am mai greșit?Că am venit aici.Se vede că încă mă urâți.Nu,nu o iubesc pe Y S și da îmi pare rău pentru tot.Am crezut că ne-am împăcat.
Suga:De unde până unde crezi tu că nu te-am iertat?
Tae: Toți vă uitați la mine ciudat, uneori va uitați la mine de parca mari vrea mort!
Jimin:Bine , nimeni nu te poate ierta pentru ceea ce ai făcut!Cred că nici măcar Ana nu o poate face!
Mă uit la Ana și văd că Ana se uită în jos.
Tae:Este adevărat?Nu mai iertat?!Nu mă iertat nimeni de aici?! Nimeni nu are puterea de a mă ierta?!
Bine atunci,o sa plec.Iar tu Ana....
*Mă ridic de la masă și îmi iau cheile de la mașină.Ies pe ușă fără să mă oprească cineva.Se pare că nimănui nu-i pasă de mine.
Ana pov
Toate acele cuvinte de la Tae au reflectat cam tot adevărul.Nimeni de aici nu la iertat.Nu mai stau mult și mă duc după el.
Ies din casa și mă îndrept spre mașină.Era deja pornită dar nu plecase.
Eu:Tae!Stai!mă duc la geamul lui și bat in el.Fara sa se uite la mine deschide geamul.
Tae:Ce?
Eu: Îmi pare RAU!
Tae:Nu mai iertat? Este adevărat?
Eu:Tae...
Tae:....
CITEȘTI
Iubită De Un Mafiot~k.th~
RomanceAna,o fată de 19 ani este răpită de o mafie puternică și Coreea de Sud.Aceasta mafie este foarte periculoasă. Vânează fete le violează și le omoară.Ei bine cu Ana este alta ceva. 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜