Tae:Bine.
Peste câteva minute vin in camera dar nu îl găsesc pe Tae Mă duc jos și văd că nu mai este nimeni.Ma duc până la Aly in camera.Nici ea nu era nicăieri.
Mă duc pe la fiecare cameră sa vad daca este vreo fată sau oricine.Nu era nimeni.
Tae pov
Offf Ana iarta-ma!Am plecat cu băieții și cu fetele.Am plecat în alt oraș.San,mă sunat și mă amenințat că dacă nu te dau lui o să mă omoare pe mine și pe familia mea.La fel și pe băieți și pe fete.Imi pare așa rău!!!
Ana pov
Mă duc până în sufragerie și Vreau sa mă pun pe canapea să mă uit la televizor.Dar se aude soneria.Nu știam dacă sa răspund sau nu dar până la urmă mă duc să deschid.
Acolo văd un băiat care se uita la mine de parca ar vrea să mă fure.Se apropie de mine și spune.
San:Buna,scumpo!
Eu:Ce?Cui îi spui tu scumpă?
San:Ahh nu știam ca ești ieftina.Pacat ca Tae mi te-a dar așa scump.
Eu:Ce cea făcut Tae?
San:Nu este nevoie sa ști.
Atunci vine al om mai puternic și ma ia pe sus.
Eu:Ce ce faceți? Lasati-ma jos in momentul ăsta!!!
Mă duc în mașina și îmi pun o batistă la gură și la nas.De acolo nu mai țin minte nimic.
Mă trezesc într-o cameră aproape neagră rece in care nu avea covoare sau mobilă.Ma uit la mine și văd că sunt într-un colț legată.Deodata se deschide ușa.Vad un om care se uita la mine disprețuitor.Dar nu era sa nu vad și un bici.
Vine la mine.
Eu:C-ce faci cu ă-ăla?
X:Ai sa vezi tu.
Apoi incepe să tragă în mine fără milă.Dupa 10 minute bune de bătaie cad jos respirând cu greu.O durere groaznica pătrunse în corpul meu.Au trecut 2 săptămâni în care în fiecare zi eram bătută mâncam resturi și beam apă stătută.
Astăzi după ce mă bătut iar intră acel om care a intrat și la mine in casă.
San:Aww văd că ești plină de sânge și nu mai ai mult și mori.
Eu respiram repede și ma uitam la el.
San:Dar stai liniștită uitel pe Tae la telefon.
Tae:Ana?Ana ești bine?
Atunci am început să plâng.
Tae:Ana nu mai plânge vin după tine.Promit!Te rog rezistă!
Atunci San închide telefonul și mă trage de păr.
San:Roagăte sa vina.
Atunci iese din camera și trântește ușa.
Tae pov
Offf de ce am fost așa prost?Acum Ana este torturată iar eu stau aici bine mersi.Nu merită asta.Atunci mă duc la fete și la băieți.
Eu:Nu mai stați!
Jin:Ce ai mă?
Eu:Pregatitiva armele mergem la San.
Rm:Ai înnebunit?Omul ăla este in stare de orice.
Eu:Nu am înnebunit acum luați fetele instruitile și peste 2 zile mergem la San.
Toți:Da!
//Peste două zile//
Astăzi este momentul.Iam chemat pe toți să le arăt planul.
Eu: Sunteți toți?
Toți:Da!
Bun astăzi vă voi arăta planul.Sa începem.Deci vom merge înapoi în Seul la San.Eu mă duc la el in birou sa mai discutam.
(Ok acum vă voi spune cum le cheamă pe fete:Deokman,Song Yeon,Mina,Ina,Aly bine înțeles,Amira)
Suga ,Deokman,J hope și Ina voi veți omorâ paznicii de la intrare.Ducetiva și Pregatitiva!
Sg,Dm,Jh,Ina :Da!
Rm,Jin,Mina și Song Yeon Voi veți tăia curentul (sau lua curentul).
R,j,M,SY:Da!
Jimin cu Aly voi va vei da drept paznici și oricine încearcă să intre în biroul lui San îl veți omorâ.
Jm Și Aly:Da!
Bine Pregatitiva toți vom avea parte de distracție.
CITEȘTI
Iubită De Un Mafiot~k.th~
RomanceAna,o fată de 19 ani este răpită de o mafie puternică și Coreea de Sud.Aceasta mafie este foarte periculoasă. Vânează fete le violează și le omoară.Ei bine cu Ana este alta ceva. 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜