Atunci Tae ma ia de mână și intrăm într-o cabină de probă.Atunci se aude asta.
Dragi clienți mall-ul se va închide acum.Va rugam sa va plătiți cumpărăturile și să părăsiți mall-ul.Multumim!
Toți pleacă din mall dar rămân eu cu Tae.Era ora 22.Imi era extrem de frică.Atunci Tae mă tras afară din cabina.
Eu:Și acum ce facem?
Tae: Ieșim din mall.
Eu:Am stat aici ca să plecăm așa repede?
Tae:Nu te teme mai luam și câte ceva.
Eu:Asta este ilegal.
Tae:Ilegal nu înseamnă și să stai într-un mall care s-au închis?
Eu:Ba da.Hai.
Tae mă ia de mână și pe unde treceam mai luam cate ceva.Peste ceva timp se aud pași și o lumină de lanterna.Tae ma trage de mână și ne ascundem după un raft.
Paznicul:Hai voi ce faceți aici?!!!
Atunci ne speriem și Tae se ridică și spune.
Tae: Stimate domn,ne aflam aici ca să ....Ana ajuta-mă.
Eu:Ok ști ce bosorogule? Am venit aici să îți facem o surpriză.Dar tu ai stricat tot!!!
P:Ce? Serios?
Atunci eu ce Tae ne-am luat de mână și am fugit.Pentru că ușile de la intrare erau închise am mers pe la ușă de urgență.
Am ieșit din mall și ne-am dus repede la mașină.Cand sa ne urcăm în mașina observ că eu inca sunt in rochie.
Eu:Tae?
Tae:Da știu că încă suntem îmbrăcați așa.
Eu:A ok👌.
Ajungem acasă și luam pungile cu cumpărături în mână.Eram aproape ingropati de pungi.Intram in casă râzând.Uitasem că nu suntem singuri in casă.Intram și îi vedem pe toți că se uitau la noi.
Jin:Iaaa nu ai mai vanduto așa că te-ai însurat cu ea.
Aly:Ana s-au măritat!Uraaaaaaaa!Dar de ce nu mai chemat la nuntă fă?
Eu cu Tae ne uităm de parcă i-am văzut pentru prima dată și de rușinați ce eram am scăpat pungile Pe jos.
Tae:Ce?Noi nu ne-am căsătorit.
Eu:Da e-exact.
Atunci stau puțin pe gânduri și fug sus.Asta e Tae ai rămas singur viața nu este dreaptă.
Aly pov
O văd pe Ana că fuge sus așa mă duc după ea.
Tae pov.
Ahhh Ana a plecat sus așa că am rămas doar eu cu băieții. Ce viață crudă!
Suga:Ia zi mă din mafiot ai ajuns mire?
Jk:Unde ați fost?
Eu:Nu este treaba ta unde am fost.
Rm: Sigur a fost să facă actele de căsătorie.
Eu:Dar nu m-am însurat.
J hope:De ce nu te duci după prințesa poate o fură.
Eu: Sunteți niște proști!
Ana pov
Mă duc sus și ma închid în camera.Imi este așa rușine.Off Doamne cine știe ce o sa se întâmple cu mine.Atunci aud niste bătăi în ușă.Ma duc sa o deschid și o văd pe Aly.
Aly: Fată scuze nu am vrut să râd de tine.
Ana: Nu-i nimic.Acum îmi este frică.
Aly:De ce? Nu are ce ți se întâmpla.
Ana:Ce vrei să spui?
Aly: Amândoi sunteți îmbrăcați în mire și mireasă.
Ana:Da ai dreptate nu ar trebui sa îmi fie frica.
Atunci intra Tae.Aly iese din camera.
Tae:Ești supărată?
Eu:Îmi este rușine.
Tae:De ce?
Eu:Păi am apărut în fața băieților așa.
Tae:Mehhl nu îți fa griji.*și îmi pune mâna pe genunchi.
Eu:Ok mă duc să mă schimb.
Tae: Bine.
Scuzați mă că am spus de prea multe ori "atunci". Oricum sper sa va placa ❤️❤️💚💜💙
Îmi mai cer scuze și pentru greșeli.
CITEȘTI
Iubită De Un Mafiot~k.th~
RomanceAna,o fată de 19 ani este răpită de o mafie puternică și Coreea de Sud.Aceasta mafie este foarte periculoasă. Vânează fete le violează și le omoară.Ei bine cu Ana este alta ceva. 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜