Era o invitație la nunta lui Tae cu Y S.Fara să mă mai gândesc la ceva mă duc direct la Băieți și fete.Ma duc jos.Eu: Băieți!Uite ce a primit Ana.
Toți:Ce?
Eu:Este o invitație la nunta lui Tae cu Y S.
Jimin: Serios?!
Eu:Da!
Atunci vine Ana în fugă jos.
Ana:Hey...ați văzut cumva...
Aly:Asta?
Ana:Ăăă
Deokman: Te-a invitat Tae la nunta lui?
Ana:MM da?
Jin:Și tu vrei sa mergi?!
Ana:Normal că nu!Adică mia spus că mă iubește dar îmi dă invitația de la nunta lui.
J-hope: Atunci vei merge!
Toți:Ce?
J-hope:Da!Dacă te iubește nu cred că se va căsători cu altcineva.
Ana:Dar mi-a spus că îi place de Y S.
J-hope: Îi place dar nu o iubește.
Toți:Aaaa.
Rm: Chiar ca ești deștept.
J-hope:Da știu😎
Rm:De unde ai ochelarii?
J-hope: Habar n-am.
Song Yeon:Gata lăsați vorba mergem la nunta lui Tae.
Suga:Așa neinvitați?
Song Yeon: V-ați uitat pe invitație?
Jk:....Pot veni și alte persoane.
Suga: Perfect!Duceți-va și Pregatitiva.
Jin:Și noi.
//La nunta//
A trecut o săptămână care chiar a fost grea spre surprinderea mea.Adica m-am gândit la ce o să facă Tae.Daca acum o iubește? Oricum mă pun la masă cu prietenii și discutăm despre aceasta săptămână.
Tae pov
Discutam cu mama și tata dar îi văd pe Ana și pe ceilalți.Ce caută aici?De unde știu de nunta?Oare lea zis Y S?
Eu:Y S!
Y S:Da?
Eu:De ce ai chemați pe Ana aici?
Y S:Dar nu am chemat o.
Eu:Și atunci ce caută aici?
YS:Ai zis că vrei sa îi dai ceva...nu i-ai dat tu invitația?
Eu:Ce tot... invitația care tu mai obligat să io dau este inca in mașină.
YS:Du-te și uităte.
Atunci mă duc în mașina și mă uit pe bord.Acolo văd plicul cu scrisoarea pe care trebuia să îi dau Anei.Nu trebuia să îi dau invitația!I-am dat plicul greșit.Atunci iau plicul și îl pun in buzunar.
//La altar//
Sii Kim Taehyung o ei în căsătorie pe Choi YS?
Mă uitam la Ana iar apoi la preot.
Eu:....NU!
Preot: Poftim?
YS:Ce?De ce?!
Atunci o iau de mână pe Ana și o duc în fața altarului și o sărut apăsat.Toti se uitau mirați la ceea ce am făcut.Ma despart din sărut și mă uit în ochii Anei iar apoi la lumea care aștepta o explicație.
Eu:Acesta a fost primul meu sărut din iubire față de cineva,fata de aceasta ființă minunată.Langa această persoană am simțit iubire , tristețe,nervi dar în mare parte fericire.Nu știu dacă mă iubit sau mă mai iubește dar eu o voi iubi pentru tot deauna.
Atunci toți au început să aplaude înafara de părinții Lui Y S și ai mei care se uitau urât la mine.Dar au venit și băieții dar și fetele.
Suga:Mafia Bangtan!
Atunci lumea incepe sa rada și sa aplaude.
Jin:Suga a băut cam mult!
Tae:Da știu.
Bunaaaaaa
Am incercat sa fac acest capitol mai lung dar nu este așa lung.Poate că credeți că se termina cartea ...dar va înșelați.O sa mai urmeze capitole cu suspans și dramă.Deci spor la citit.
CITEȘTI
Iubită De Un Mafiot~k.th~
RomanceAna,o fată de 19 ani este răpită de o mafie puternică și Coreea de Sud.Aceasta mafie este foarte periculoasă. Vânează fete le violează și le omoară.Ei bine cu Ana este alta ceva. 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜