Obudziłam się jakoś koło 8.00. Zeszłam na dół, na stole był talerz z nalesnikami, obok niego zauważyłam karteczkę.Bylo na niej napisane:
,, Na śniadanie zrobiłem naleśniki,Yeontan pewnie śpi. Ja pojechałem na próbę będę późno, nie czekaj na mnie,,
Ale słodko,zrobił mi śniadanie. Szczerze,polubiłam go, myslałam, że jest zakochanym w sobie sławnym dupkiem.
Zjadłam stwierdziłam że zobaczę co u pieska, tylko gdzie on jest?
Weszłam do pierwszego pokoju, o to chyba nie tu. Ale moja ciekawość wygrała, weszłam tam i zobaczyłam ogromny pokój z pianinem, gitarami i saksofonem.
- Nie powinnaś tu wchodzić-
O Boże, szybko się odwróciłam,żeby kto to. Był to wysoki mężczyzna w blond włosach.
-Szukałam psa- powiedziałam lekko zmieszana.
- Mhmm, jestem Namjoon- podał mi rękę którą uscisnełam.
-Karolina- o Boże, ale on śliczny. Chyba się rumienie.
- Słodko wyglądasz jak się rumienisz- powiedział i się uśmiechnął.
- A no tak, co tu robisz?- powiedziałam
-Mam przerwę,a V gdzieś wyszedł więc myślałem , że jest w domu, zamiast jego jesteś ty.Nie zapytałem co tu robisz?-
- Jestem opiekunką Yeontana- powiedziałam, chyba nadal się rumienie.
-A no tak, Tae wspominał, że jesteś śliczna, ale nie sądziłem że aż tak- powiedział nadal się uśmiechając.
-Dziekuje?- nie wiedziałam czy to komplement.
- Dobra ja się już będę zbierać zaraz koniec przerwy- powiedział mi poszedł w stronę drzwi.- do zobaczenia- powiedział i mnie przytulił. O jezu czy on naprawdę mnie przytulił?
-Pa- powiedziałam, ale już go nie było.
Chwilę stałam przed drzwiami, aby przetworzyć to co się właśnie stało.Gdy już się ogarnęłam poszłam po Yeontana.
***
Była już 23.00 ja nie mogłam zasnąć. Czemu? Nie wiem. Poszłam do kuchni po coś do jedzenia. Chciałam zrobić omlet, ale ktoś wszedł do domu.Była to siódemka chłopaków. O jejku mogę ich wszystkich poznać.
- Hej - powiedział każdy i po kolei zaczęli się przedstawiać.
- Przepraszam, nie będę przeszkadzać pójdę do siebie-szłam po schodach gdy nagle,ktoś chwycił mnie za rękę.....
⛔Nie sprawdzane ⛔
CZYTASZ
Opiekunka Yeontana
FanfictionOna ładna dziewczyna,która kocha zwierzęta On przystojny mężczyzna, członek sławnego Boys bandu Kariera TaeHyunga szła bardzo szybko do przodu, współpracę, sesje, treningi. Z tego wszystkiego nie miał czasu dla swojego pieska. Czy pewnego dnia przy...