▪︎ єp 8

1.8K 226 93
                                    

vote !

Sınır - 35+
.
. Siz bana vote vermiyorsunuz, ben neden size bölüm yazmalıyım?
.
.

Hamilelik.

Tüm kasabada Lilith'in hamileliği konuşuluyor, soylular arasında doğacak varisin dedikodusu yapılıyordu.

Lilith endişeyle odasına durmadan bir sağa bir sola dönüp duruyor, Yoongi ise karşısında oturmuş olanları umursamadan şarabının keyfini çıkarıyordu.

Dönüp durmayı kes kadın.

Lilith adımlarını durdurup, omuzu üzerinden baktı ona.

¤ Söylesene, nasıl bu kadar rahat ola biliyorsun? Hem de her kes bizden konuşurken.

Yoongi omuz silkeren, bacak bacak üzerine atıp kelepçe yaptığı ellerini dizine geçirdi.

■ Neden rahat olmayacak mışım?  Hem ulu orta bayılan sendin, yani bu senin sorunun.

Lilith öfkeyle döndü ona doğru. Onun rahat tavrı kendisini delirtiyordu.

¤ Senin yüzünden! Beni o kadar gerdin ki bünyem bile sana dayanamadı.

Taehyung'un davetine gittikleri zaman, zaten Lilith Yoongi yüzünden rahatsızdı. Bir de fazla sıkılan korsesi yüzünden normal de nefes alamıyordu. Davetin ortasında kendini rahatsız hissetmeye başlamıştı, ne kadar dirense de kendini tutamayıp bayılmıştı. 

Olaylar bundan sonra başlamıştı işte, evliliklerinden 2 ay geçmiş olduğu için her kes Lilith'in hamile olduğunu düşünmüşdü. Sadece yarım gün içinde krallığın yarısından fazlası bu konuyu konuşuyor olmuştu.

Lanetli kadın ve buz adamın bebeği.

Sözlerimin seni bu hale sokacağını bilmezdim sevgilim.

Lilith sabırla nefes verip baktı eşine. Ortada bir bebek yokken, bebeği bırak onlar daha bir kez bile aynı yatağa girmemişken anne baba damgası yemişlerdi.

¤ Yoongi boş durma öyle, bir şey yap. Haberin yalan olduğunu söyle.

Yoongi şarab kadehini parmakları arasında döndürerek, koyu irislerini kızın vücudunda gezdirdi.

Ben ne desem de değişmez, bunun yerine yalan olan haberi doğruya çevirmeye çalışa biliriz hm?

Lilith öfkenin kanına karıştığını hissetti. Dalğa mı geçiyordu bu adam onunla?  Hızlı adımlarla yanına gidip elindeki alarak yere fırlattı hırsla.

¤ İçmeyi bırak, sana yaramıyor Yoongi. Bulanık olan aklını daha da karmaşık hale getiriyor. Ne dediğini bile bilmiyorsun artık.

Yoongi bakışlarını yerdeki cam parçalarından alıp karısının gözlerine sabitledi. Bayazla dans eden gri irisleri o kadar cezbedici gözüküyordu ki.

■ İçiyorum çünkü ayık kafayla sana katlanamıyorum. Çenen çok düşük, sadece başımı şişiriyorsun. Neden gidip kendine uğraşacak hobi falan bulmuyorsun mesela hmm~

Kafasını koltuğa yaslayıp, düşünür gibi dudaklarını büzdü. Aklına gelen düşünceyle parmaklarını şıklatıp güldü.

■ Mesela gidip büyü falan yapmayı öğrene bilirsin. Hem isminin hakkını da vermiş olursun bu sayede ha?

Erkeğin eli şarap sürahisine uzandığında, Lilith ondan önce davranarak sürahiyi alıp, içindeki sıvıyı son damlasına kadar erkeğin kafasından aşağı boşalttı.

Yoongi ondan böyle bir şey beklemediği için şaşırmıştı. Ama yüzünde her hangi bir minik oynamadığı için Lilith onun ne tepki verdiğini anlayamıyordu.

¤ Dediğini yapacağım.

Boş sürahiyi sakince yerine koyarak bakışlarını kocasına çevirdi.

¤ Kısa sürede bir büyü öğrenip, kendimi dul bırakacağım. Yada şu içtiğinin zehrin içine seni sonsuz uykuya sokacak bir zehir daha katacağım.

Elini ileri uzatarak, kendisine öfkeyle bakan kocasının şaraptan ıslanmış saç tutarlarını yana doğru taradı. Yoongi sakindi, bu sakinliyin fırtına öncesi sessizlik olduğunu biliyordu ama Lilith korlup geri atacak da değildi.

¤ Sen zorlu bir adam ola bilirsin ama beni de hafife alma, sonuçta ben senin karınım değil mi?  Damarıma basmayaya dikkat et Yoongi.

Erkeğin yüzüne doğru yaklaşıp, dudaklarını bir kaç saniye için şaraba bulanmış dudaklarla birleştirdi. Gözlerini kendisine bakan gözlere çevirip, erğeğin dudaklarına doğru fısıldadı.

¤ İşte o zaman lanet neymiş görürsün Sevgilim..

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Cursed Lady ᴹᵞᴳHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin