▪︎ єp 10

1.8K 214 110
                                    

☆ vote !

Sınır - 50+
.
. Şu yıldıza basın artık.
.
.

3 gün.

Tam tamına 3 gün , 72 saattir ki Lilith uyuyordu.
Doktor zehrin öldürücü olmadığını ama bünyeyi zayıf düşürdüğünü bazen de geçici felç yarattığını söylemişti.

Yoongi bunun üzerine delirmiş, tüm malikaneyi bir birine katmıştı. Ona çay getiren hizmetçiyi bizzat kendisi aramış sonunda da depoda bulmuştu.
Fakat kız kalbinden hançerlenerek öldürülmüştü.

Belli ki biri onu konuşmaması için etkisiz hale getirmişti

■ Lanet olsun !

Sinirle bağırıp, masasının üzerindekileri tek seferde  dağıttı yere.

^ Biraz sakin olmaya ne dersin?

Sinirli gözlerini arkadaşına çevirip, soludu burnundan.

Sakin mi olayım? Biri karımı zehirledi. Biri benim ailemden birine suikast yaptı ve sen ' Sakin ol ' mu diyorsun?

Erkek hafiften omuz silkerek, elindeki boş kadehe şarap doldurmaya başladı.

^ Yani Yoongi? Sinirli olduğunda ne değişecek , o kişiyi bulacak mısın?

Sıkıntılı nefes vererek koltuğa oturup , ellerini saçlarının arasından geçirdi.

Kim ola bilir, ve neden Lilith?

Koltuğa oturarak elindeki şarap dolu kadehin tekini uzattı arkadaşına.

^ Karın hamile olduğu için ola bilir mi? Belki de biri varis gelmesinden korkmuştur?

Yoongi sıkıntılı nefes vererek, arkadaşının ona uzattığı kadehi altı eline.

■ Hoseok, Lilith hamile değildi. Ki olsaydı eğer sence ben bu kadar sakin durur muydum?

Asla durmazdı, şimdi bile kaleyi altının üstüne getiriyorken o zaman kuru nefesi bile dar ederdi adama.

^ Hamile olmasa bile her yere ' Müjdeli ' haber yayıldı Yoongi.

Sesli iç çekerek kafasını koltuk başlığına yasladı.

■ Bunu yapanı bulmam gerek. Lilith'i bu şekilde tehlike atamam. Bu sefer ucuz atlattı ama gelecek seferin garantisi yok.

Hoseok meyve tabağındaki üzümlerden bir tanesin koparıp ağzına attı. Sabahtan beri buradaydı ve normal olarak açıldığını hissediyordu.

^ Bu zor işte, ne bir ipucun var nede şüphelendiğin birisi.

Yoongi memnuniyetden uzak homurtular çıkararak gözlerini kapattı.

■ Bana bilmediğim bir şey söyle Hoseok. Seni yardımcı ol diye çağırdım ama tek işin boş yapmak.

Erkek göz devirerek arkasına yaslanıp, uyuklamak üzere olan arkadaşına baktı. Bu adamın nasıl olur da hep huysuz olduğunu merak ediyordu.

^ O zaman sal beni gideyim evime. Beni bekleyen hamile karım ve bir de yaramaz oğlum var.

Cevap vermedi Yoongi,  o kadar yorgundu ki parmağını oynatacak hali yoktu. Lilith zehirlendiği günder beri Yoongi bir kez bile uyumamışdı. Günün çok vaktini kızın odasında geçirir, geceleri de koltukta oturup onu izlerdi.

^ Pekala ben eve gidiyorum o zaman.

Hoseok'un ayağa kalkmasıyla kapının tıklatılması bir olmuştu. Yardımcı nefes nefese kapıyı açarak bakıları Yoongi'e çevirdi.

^ Neler oluyor?

Hoseok kaşlarını çatarak baktı kadına, fazla telaşlı gözüküyordu.

Lord'um , leydi Lilith uyandı.

Yoongi duyduğu cümleyle yerinden kalkarak hızlı adımlarla odanın çıkışına ilerledi. Koridor ona uzun gelmiş olacak ki adımlarını hızlandırıp koşmaya başlamıştı.

■ Lilith..

Odaya girer girmez karısının yanına yaklaşıp, hızla aldı onu kolları arasına.

Tanrım sonunda uyandın.

Elini kızın buz gümüşü saçlarının arasından geçirerek okşadı zarifce. Lilith şaşırdığı için ilk tepki vermese de ardından ellerini erkeğin beline koyarak sarılışına karşılık verdi.

¤ Beni özlemiş gibisin.

Yoongi ondan ayrılarak gözlerini kızın yüzünde gezdirdi bir kaç saniye. İyi görünüyordu, moraran dudakları eski rengini almış. Yüzünün rengi de sağlam pembeye dönmüştü.

■ Evet, 3 gündür kafamı ütüleyen biri yok. Cırtlak sesini de duymadığım için yokluğun belli oluyordu.

Tebessüm etti Lilith. 'Her zamanki Yoongi işte ' diye geçirdi içinden.

¤ Yokluğumda ne yaptın?

Göz devirdi Yoongi. Uyanır uyanmaz ne kadar da soru soruyordu böyle.

■ Dinlendim, evlendiğimiz günden beri ilk kez bu kadar huzurlu hissettim. Tabi bir de ara sıra gelip ölüp ölmediğini kontrol ediyordum.

Lilith kaşlarını çatınca Yoongi omuz silkip uzandı yatağa. Neredeyse yorğunluktan kendisi ölmek üzereydi.

¤ Çok kabasın Yoongi.

Kafasını sallayarak kızın yastığına sarıldı sıkıca. Hoş koku burnuna dolunca derin bir nefes çekti içine Yoongi. Reddedemeyeceği bir gerçek varsa, karısının kokusunun kendisi gibi güzel olmasıydı.

■ Evet öyleyim şimdi başımın şişirmeden kapa da çeneni biraz uyuyayım.

Tek gözünü açarak, omuzları düşük halde yeri inceleyen kıza baktı.

Yada uslu kız olup, benimle birlikte uyuya bilirsin.

Lilith yüzünü ona döndüğünde, Yoongi'in kolunu kaldırarak onu beklediğini gördü. İlk tereddüt etse de, ardından yanına uzanıp kolları arasına bıraktı bededini.

Lilith anlını onun boyun girintisine yaslandığın da, erkeğin kızın belindeki elleri sıkılaştı.

Ve Yoongi günler sonra ilk kez huzurlu bir uyku çekti.
.
.
Not : Yeni ' I need u  ' KTH kitabım yayınladı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Cursed Lady ᴹᵞᴳHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin