▪︎ Vote 60+
.
.
. Artık yorum sayına göre bölüm atacağım. Ve normal yorumlar atın lütfen. Nokta yada ' satır arası yorum ' diye yazmayın.
.
. Ve bölümler sınır dolduktan sonra yazılır.
.
.Zaman git gide daralıyordu. Bebekleri artık 5 aylıktı ve Lilith karnını gizleyemiyor du. Hem doğum yaklaşıyor hem de Yoongi'in içlerindeki hayini bulma zamanı kısıtlaşıyordu.
¤ Yine düşüncelisin.
Karısının sesiyle kendisine gelip bakışlarını ona çevirdi. Hamilelik onu fizik olarak değiştirse de huy olarak hâlâ eski sinir bozucu Lilithdi. Ama itiraf etmeliydi ki daha da dolgunlaşan göğüsleri ve kalçaları Yoongi'i karısıyla didişmekten çok sevişmeye itiyordu.
■ Evet öyle. Bir kızım olduğunda huyuda mı senin gibi gıcık olacak diye düşünüyorum
Lilith göz devirerek onun karnında olan kafasını itti.
¤ Ben de umut ediyorum ki tıpatıp sana benzeyen bir oğlan olsun da gör senden ne çektiğimi.
Yoongi gülerek kendisini yatağın diğer tarafına bırakıp huysuzca ona bakan karısına çevirdi gözlerini.
■ Beni bu kadar çok mu seviyorsun da kopyamı doğurmak için can atıyorsun hm?
Yataktan inerek yavaş adımlarla aynaya doğru ilerlemeye başladı. İnce geceliğinin sardığı karnı odadaki mumların ışığıyla daha çok belli oluyordu. Yoongi kendisine tuhaf hissediyordu karnına baktıkca. Bir bebeğin gün be gün eşinin karnında büyüdüğünü görmek mucizevi bir şey gibi geliyordu ona.
¤ Deli gibi aşığım sana, aşkından beyazladı bu saçlarım zaten.
Lilith homurdanarak aynanın karşısına oturup eline aldığı gümüş tarakla saçlarını taramaya başladı. Zaten son zamanlar üzerine olmayan elbiselerden dolayı sıkıntı çekiyordu, bir de Yoongi'le uğraşıp moralini bozmak istemiyordu.
¤ Tanrım çok kilo aldım, yakında patlayacağım.
Elindeki tarağı kenara atarak ağlamalı halde sitem etti. Hamilelikte kilo alındığını biliyordu ama bu kadarını da tahmin etmemişti ki.
■ Ona kilo değil bebek denir Lilith. Sen hâlâ eskisi gibisin, sadece karnın var ki bu da normal. Sonuç olarak orada bir can var değil mi?
Yoongi ayağa kalkarak eşinin yanına gelip, ellerini omuzlarını koyarak eğilip aynadan baktı ona.
■ Ve sakin ' Kilo alıyorum ' kafasıyla da yemeğini aksatmaya çalışma. Ben tombul ve güzel bir bebek istiyorum senden, çöp gibi çocuk değil.
Lilith'in saçları arasına dudağını bastırıp küçük bir öpücük bıraktı.
■ Ben bir günlüğüne burada olmayacağım, Seok Jin'le kralın yanına gideceğiz. Ve ben orada olurken aklımın sende kalmasını istemiyorum.
Lilith'in önünde diz çökerek elini elleri arasına aldı.
■ Ben yokken kendine ve bebeğimize iyi bakmanı istiyorum Lilith. Ben gideceğim ama Hoseok buraya gelecek, o burada olursa daha rahat olur içim.
Lilith iç çekerek gri gözlerini eşinin yüzünden gezdirdi. Boğazı düğüm düğüm olmuştu. Hormonlar onu ne hale getirmişti böyle. Normal kadınlar eşleri onları sinir ettiğinde ağlarken , Lilith Yoongi ona ilgili davrandığında ağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cursed Lady ᴹᵞᴳ
Hayran Kurgu▪︎ Gecenin en karanlık ve en derin anında, dolunay karşımda karanlığa yükseliyor, ve o ayın üzerinde senin gülümseyen simanı görüyorum. Söylesene bu aşk denilen lanet değil de ne sevgili Lilith? ▪︎Min Yoongi