▪︎ Vote 60 +
.
.
.Vicdanlı olun ve vote verin. En azından emeğim için.
.
.■ Bak sana tavsiyem bekarlığının keyfini çıkarman. Evliliğin gün ayağına zincir yemiş gibi olursun. Karın eve adımını attığı an başlar senin için çekilmez günler. Bak bana.
Yoongi eliyle kendisini göstererek, önündeki bedene baktı.
■ 9 aydır evliyiz ama 9 yıl gibi geliyor bana. Lilith gün içinde vampir gibi enerjimi sömürüyor, eğer yatakta iyi olmasa onu çoktan boşamıştım.
Küçük bebek gülerem el çırpmaya başladığında, Yoongi'de onun kafasını okşayarak tebessüm etti.
■ Aferin Tae Min , senin akıllı bir çocuk olduğunu biliyordum.
¤ Ne yapıyorsun sen?
Kucağında yanında oturan bebeğin aynısını tutup, kendisine çatık kaşlar ile bakan karısına döndü bakışlarını.
■ Ne yapıyormuşum bebeğim?
Lilith kucağındaki bebeği yere bırakarak, eşinin yanındaki bebeği kucağına alıp onu da kardeşinin yanına bıraktı.
¤ Çocuğun beynini neden saçma sapan şeylerle dolduruyorsun ?
Kendisi de bebeklerin yanına oturarak, elindeki oyuncaklarını önüne dizip gözlerini iki bebeğin üzerinde gezdirdi.
Gerçekten o kadar çok benziyorlar dı ki, ayırmak mümkünsüz gibiydi.
■ O daha 9 aylık, günlerce konuşsam bile bir şey anladığı yok.
Lilith kafasını kaldırarak, kaşlarını hafif çatıb önündeki adama baktı.
¤ Ve bunu bile bile hâlâ ona anlatıyor musun?
Erkek hafif omuz silkerek, arkasına yaslanıp bebeklerle oynayan karısını izlemeye başladı.
■ Yine de denemeye değer.
Kalçasının altında onu rahatsız eden şeyi çekip çıkararak, gözlerini elindeki bez bebekte gezdirdi.
■ Bu Tae Hee'in değil mi?
Ardından yüzünü buruşturarak bakışlarını karısına çevirdi.
■ Cidden Taehyung'un takıntısı var. Şuna baksana Tae Min, Tae Joon ve Tae Hee. Adam Tae'le başlayan bir isim bırakmamaya yemin etmiş gibi.
Lilith kafasını yumuşak yastığa koymuş, uyumak için kendi kendine mırıldanan Joon'un koyu saçlarını okşayarak kıkırdadı. Bu çocuk aynı Yoongi gibiydi, hem huysuz, hem tebmeldi. Nerede yumuşak yer bulsa kendini oraya atıp hemen uyurdu. Area ve Yoongi'i tanımasa ikisinin kırıştırıp Joon'u yaptığını düşüne bilirdi.
¤ Belki de isim aramakla uğramamak için yapmıştır.
Yoongi hafif omuz silkerek oyuncağı koltuğun diğer tarafına fırlattı.
× Yoon amca!
Tae Hee alona girerek ona doğru koşmaya başladığında, Yoongi kollarını iki yana açıp küçük kızı kucağına alarak sıkıca sarıldı.
■ Efendim küçük Tae.
Kız amcasının kucağında oturarak, kafasını göğsüne yaslayıp derin iç çekti.
× Baba anne neye git ? Ben çok özle babayı.
Yoongi'de kendisi gibi iç çekti. Taehyung ve Area evlilik yıldönümü kutlaması için çocuklarını onlara emanet ederek kendileri keyif yapmaya gitmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cursed Lady ᴹᵞᴳ
Fanfic▪︎ Gecenin en karanlık ve en derin anında, dolunay karşımda karanlığa yükseliyor, ve o ayın üzerinde senin gülümseyen simanı görüyorum. Söylesene bu aşk denilen lanet değil de ne sevgili Lilith? ▪︎Min Yoongi