▪︎ єp 13

2K 196 113
                                    

☆ vote !

Sınır - 50+
.
. 
.
.

¤ Yoongi,  burası gerçekten çok güzel.

Kızın giri gözleri etrafa baktıkça parlıyordu mutlulukla. Yoongi ona asla beklemediği bir performans sergilemiş, Lilith'i piknik yapmak için güzel bir yere getirmişti. Etrafı sık ağaçlar, ayaklarının altı yeşil çimenler, masmavi göl'ün kenarı ise rengarenk çiçeklerle kapalıydı.

¤ Burası cennet gibi bir yer.

Lilith gözlerini kapatarak derin nefes alıp serin havanın tadını çıkardı. 

■ Bir kadının tek cenneti kocasının kucağıdır.

Lilith kafasını ona çevirerek, ellerini beline koyup tek kaşını kaldırarak erkeğe baktı.

¤ Neden huzur bulmama izin vermiyorsun Yoongi?

Yoongi elindeki kırmızı elmayla taşlardan birinin üzerine oturup, bıçağıyla kabuğu soymaya başladı yavaştan.

■ Bir kadının tek huzur bulduğu yer kocasının yatağıdır. Yani..

Kafasını kaldırarak kıza bakıp, gözlerini bedeninde gezdirerek yarım ağız güldü.

■ Huzur istiyorsan soyunmaya başla sevgilim.

Lilith sıkıntılı nefes vererek kafasını iki yana salladı, bir günü bile normal geçemez miydi?

¤ İki üç kez yatağına girdik diye kendini bir şey sanma Yoongi..

Yoongi souduğu elmadan bir dilim keserek, bıçağın ucuna saplayıp karısına doğru uzattı.

■ Üzgünüm bebeğim ama geceleri zevk çığlıkların malikanemi sarıp, daha fazlası için altımda kıvranıp, yalvarırken kendimi bir şey sanmamam mümkün değil.

Kanlarıyla kızın belden aşağısını işaret edip edepsizce sırıttı.

■ Sonuç olarak dillere destan bir leydiyi zevke getirmek kolay iş değil öyle değil mi?

Yüzünü buruşturarak kendisine uzatılan elmayı aldı Lilith. Bu adamın edepsizliği sınır tanımıyır du gerçekten de.

¤ Eve dönder dönmez ağzını sabunla yıkayacağım. Belki o zaman ahlakın biraz da olsa temizlenir.

Gerçi kocasının ahlakı asitle bile temizlenecek tipten değildi ama, yine de denemeye değer di.

■ Gel buraya.

Gözleriyle yanındaki boşluğu gösterdi kıza. Lilith uzun elbisesini ellerine toplayarak, ona doğru ilerleyip yanına oturdu sakince.

¤ Beni şaşırttın doğrusu, beni böyle güzel bir yere getireceğini tahmin edemezdim. Söylesene nasıl aklına geldi bu fikir, uyudun da rüyanda mı gördün?

Yoongi omuz silkerek, ellerini arkasındaki taşa yaslayıp yüzünü mavi semaya doğru kaldırdı.

■ Dediğin gibi arkadaşlarıma giderek ' karımı nasıl mutlu ede bilirim ' dersi aldım. Ha bu arada Taehyung'un kızı sana mesaj iletmemi istedi. Dedi ki ' Lilith teyzeme söyle, bana büyü yapmayı öğretsin. Ben de kardeşlerimi kurbağaya çevireyim ki babamı kimseyle paylaşmak zorunda kalmayayım. '

Lilith dudakları arasından çıkan kahkahaya engel olamadı. Taehyung'un küçük kızı o kadar kıskançtı ki kendisinden 1 yaş küçük olan kardeşlerini sırf babasına sarıldı diye döverdi hep.

Yoongi onun gülüşünü doyduğu zaman, yüzünü kadına doğru çevirdi. Gözleri karısının yüzünde gezin di dikkatlice.

■ Lilith.

Gri gözler kendi koyu irisleryle birleştiğinde Yoongi yutkundu hafiften. Güldüğü için yaşaran gözleri sanki bir çift mücevheri andırırmış gibi parlıyordu.

■ Bir kız istiyorum.

Lilith kaşlasını çatarak, yüzünde anlamaz ifadeyle bakışlarını erkeğe çevirdi.

¤ Ne, anlamadım seni?

Yoongi doğrularak kızın kayanın üzerindeki elini tutup,  avuçları arasına aldı. Her fırsatta karısıyla tensel temas kurmaya çalışıyordu hep. Sanki kıza dokunmadığın da, geriye kalan ömrümden yıllar eksiliyormuş gibi geliyordu ona.

■ Bunu sana zaten çok söylüyorum. Güzelsin, hemde fazlasıyla güzelsin. Eğer bir kızımız olursa ve sana benzerse güzel olması kaçınılmaz olur. Senden olacak kızı merak ediyorum,  bu yüzden de bir kızım olmasını istiyorum.

Lilith onun sözlerine karşılık  tebessüm etti hafiften. Yoongi bazen o kadar güzel konuşuyordu ki, onu tanımayan biri yılların aşığı olduğunu düşüne bilirdi.

¤ Buna ben karar veremem, Tanrı'nın bileceği iş.

Yoongi bir kaç saniye ona bakıp kafasını salladı hafiften.

■ Haklısın.

Hızla ayağa kalkarak, çevik haraketlerle Lilith'i tek hamlede kucağına aldı.

¤ Yoongi! Ne yapıyorsun?

Lilith korkuyla kollarını hızla sardı erkeğin boynuna. Yoongi kendisine bakan koca gerilere karşılık hafif omuz silkerek ileride kurulu olan büyük çadırına doğru ilerlemeye başladı.

■ Sen Meryam ana olmadığına, Tanrı da sana bedavaya çocuk vermeyeceğine göre onun işini hızlandırmaya gidiyoruz bebeğim.

Çadıra girerek karısını yere yapılmıştır yumuşak yatağa bıraktı nazikçe. Geri dönerek çadırın kapı yerine kullanılan kalın perdelerini ipini çözerek kapattı. Çadıra karanlık çökerken, Yoongi küçük masanın üzerindeki mumları yakarak içerinin hafifte olsa aydınlanmasını sağladı.

■ Şimdi sevgili karım Lilith.

Bedenini karısına çevirerek, üzerindeki kumaş gömleğin eteklerini kavrayarak yukarı kaldırıp kafasından çekerek çıkardı. Lilith'in gözleri anından erkeğin bedenine kayarken, Yoongi'in elleri pantolonunun kemerine doğru ilerledi.

■ Karnına o küçük tohumu ekmeden, bu çadırdan ikimiz için de çıkış yok.
.
.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Cursed Lady ᴹᵞᴳHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin