Boş boş etrafa bakıyorum herkes etrafımda ama ben kimseyi göremiyorum tek yaptığım gözyaşlarımı serbest bırakmaktı..
-Ada Ada beni duyuyor musun beni? Transa geçti resmen verin şu telefonu ne olmuş anlayalım
(Ben Derin Ada'nın best friendiyim onu çok seviyorum bugün Adanın telefenona bir fotoğraf geldi ne olduğunu anlamadan bir anda yer yığıldı titremeye ve sesizce ağlamaya başladı çok kötü oldum bir an şimdide telefonuna bakıyorum bende bir an şok oldum Muratdi bu Adanin sevgilisi Ada onu ölesiye seviyordu buna bende şahittim bizim arkadaşımız Meltemle dudak dudağaydılar. Bu fotoğrafı kim yollamış acaba offf)
-De..dee..rii..nn be..n i..yi değilim beni götür nolur
dedim Derin beni kafasıyla onaylayıp okuldan çıkıyoruz herkes merkla bize bakiyo en sonunda Derin bağırdı çıkın şurdan diye ..
Derinle beraber ağlıyoruz ne boktan bir gün ya bu ben Muratla Meltemin fotoğrafını görüyorum Derin ise gittiğimiz bankta sevgilisi Mert ile bizim sınıfın sürtüğü Ayça ile yiyişirken yakalıyoruz yani evde olsa kesin yataktalardı şuan..
-Ada biz fazla şanşızıs ya yanlış erkeklere aşık olmamız kaderimiz galiba
-Kesin bence başka bir açıklaması olamaz Ada sana bir şey dicem
-Söyle canım
- Ben çok seviyorum ama
-Biliyorum, ahh bende çok seviyorum Muratı ama elimizden hiçbişey yok düşününce ne kadar aptalmışız ya
-Bence bizimki aptallığı aşmış bunca zaman nasıl olurda kanmışız
-Ahhhh yeter içim şişti, saat kaç oldu Derin annemler merak edicek
-Ooohhhooooo saat akşamın 8 i ve annem 20 kere Eda 10 kere babam ise 5 kere aramış valla yandık Ada sana söyleyeyim
-Benimkine bakayım ona göre evdeki azarı düşüneyim. Çüşşşş annem 24 kere aramış babamda tık yok kesin bomba beni evde bekliyor
-Ada ben gidiyorum daha fazla geç kalmayayım annem daha fazla ağzıma sıçmasın
-Tamam canım haber ver bişey olursa benim üzerime at Ada tuttu diye
-Tamamdır
Derin gittikten sonra eve yürümeye başladım. Ne boktan bi duyguydu bu ya nasıl bişey ilk aşkımdı o benim böyle kötü bitmesi en son isteyeceğimdi. Kendimi bir anda evin kapısında buldum ne ara gelmiştim bilmiyorum ilk defa batıkentte oturduğum için isyan edecektim. Kapıyı çalmamla annenin bir anda açması bir oldu korkmadım değil.
-Nerdesin sen Ada
- Burdayım anne görmüyor musun ?
Normalde annemle aram o kadar iyiydi ki arkadaşlarım kıskanırdı ama şuan iyi bir kavga beni bekliyor anlaşıldı.
-Görüyorum burada olduğunu sen ne demek istediğimi anladın ama anlamamazlık tan geliyorsun neler oluyor Ada
-Birşey olduğu yok anne çok yorgunum yatıcam iyi gecelerrrr
-Kaç bakalım küçük hanım bu konu burda kapanmadı
-Kapanmasın offff yeter
Odama geçtiğimde direk uyumayı planlıyordum ama ne yazık ki olmadı. Murat arıyordu. Açmadım , aradı, açmadım bu uzun süre devam etti. Aramayı bıraktı mesaj atıyor bide yüzsüz ya bide özür diliyor mal sen kimsin ki beni aldatıyosun. Yine sessizce ağlamaya devam ettim ya en korktuğum başıma geldi ben böyle olsun istemezdim. Ne zaman uyuduğumu hatırlamıyorum iğrenç alarm sesi ile uyandım. Bi güzel küfür ede ede okula gitmeyi hiç istemiyorum bide okulda muratın yüzünü görmek orospu kızların tuvalette bu konu hakkında dedikodularını hiçbir şekilde duymak istemiyorum. Acaba okula mi gitmesem? Gitmek zorundayım offff annem birşeylerden şüpheleniyor zaten. Dışarı çıktığımda havanın yağmurlu olduğunu gördüm. Yağmuru severdimo yüzden şemsiye almayı gerek duymadım. Ne zaman okula geldim bilmiyorum sınıf ortasında biri kolumu çok sert bir şekilde tuttu. Murattı bu kişi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP BÖYLE GÜLÜMSE
Random-Oturabilir miyim? -Boş yer mi yok? Bana soru soran çocuğa döndüm. Oha ama bu.. bu Kaan çocukluk arkadaşım inanmıyorum. -Ben buraya oturmak istiyorum ama -Kaan??? Kaan'ı çok özlemişim az önce ağladığımı bile unutum. Bu çocuk beni daima güldürebilen...