Jisoo ve Taehyung tekrar arabadan indiler ve karşılarındaki ateş krallığı sarayına baktılar.
Taehyung hayranlıkla sarayı incelerken Jisoo, annesinden bilgi alacağı zamanı bekliyordu.
"Gerçekten çok büyükmüş," dedi taehyung. "İlk kez buraya geliyorum."
"Evet, çok büyüktür," dedi jisoo. "Aynı sizin saray gibi, belki bir gün oraya da gideriz."
Ateş krallığı en büyük saraya sahipti , en büyük krallığın da ta kendisiydi. Bu yüzden tüm krallıklar saraya imrenerek bakarlardı.
"Her neyse artık içeri girelim." dedi jisoo ve sarayın devasa kapısına yaklaştılar.
Kapıdakı görevlileri geçtiklerinde jisoo, odasına doğru koştu. Taehyung da onu taip etti.
Birlikte oturdular ve düşünmeye başladılar.
"Şimdi annemin odasına girmeli ve o dolaba bakmalıyız." dedi jisoo.
"Hangi dolap?" diye sordu taehyung.
"Benim baloda giydiğim elbise," dedi jisoo. "Annemin hep kilitli tuttuğu dolaptan aldığım elbise."
"Ah, o elbise mi? Gerçekten içinde çok güzel görünüyordun." dedi taehyung.
Jisoo, taehyung'a döndü. Bu gizemli olaylar sayesinde taehyung ile hep bir aradalardı. Jisoo belli etmese de onun yanında terliyor ve kalp atışları hızlanıyordu.
"Teşekkür ederim. Gerçekten çok naziksiniz." dedi jisoo.
"Artık arkadaş olduğumuza göre siz'li biz'li konuşmasak mı, jisoo?"
"Şeyyy," dedi jisoo. "Peki, taehyung."
Taehyung gülümsedi.
Jisoo ve Taehyung, jisoo'nun annesinin odasına doğru ilerlemeye başladılar.
Taehyung ilerlerken etrafa baktığında bir şey farketti.
Etrafta hiç kırmızı rengi yoktu.
Evet, olmayabilirdi ama burası ateş sarayıydı.
Ve ateşin remginin içinde kırmızı da vardı.
Ama ateş sarayında kırmızı rengi görmek bile imkansız bir şeydi.
"Geldik." dedi jisoo.
İkili içeriye girdiler. Jisoo'nun annesi odada yoktu bu yüzden şanslıydılar.
Jisoo odaya girer girmez dolabın bulunduğu yere gitti.
"Elbiseyi bu dolaptan almıştım." dedi ve dolaba baktı. "Ama kilitli."
"O zaman elbiseyi nasıl aldın?" diye sordu taehyung.
"Bilmiyorum," dedi jisoo. "Ben odadayken kilitli değildi."
"Nasıl olur?" dedi taehyung. " Dolabın kilidini açabilen tek kişi annen değil miydi?"
"Evet," dedi jisoo ve düşündü. "O zaman dolabı annem mi açık bırakmıştı?"
"Sanırım." diye cevap verdi taehyung. Ortada çok garip şeyler dönüyordu.
"Bu dolabı açmamız lazım," dedi jisoo. "Ama nasıl?"
Taehyung içini çekti.
"Bilmiyorum."
O anda bir odanın kapısından bir ses duyulunca jisoo ile taehyung kapıya baktı.
Biri gelmişti.
***
Bu kitabın sonunu tamin edemeyeceksiniz ehehhee
Sizce dolabı nasıl açacaklar? Ya da açabilecekler mi?
Kim geldi?
Neyse umarım beğenmişsinizdir
Görüşürüz :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red dress.
Fanfiction[Tamamlandı.] "Kırmızı elbiseler tehlike getirir.." Prenses Jisoo'nun baloya katıldığı ilk gün bir felaket olmuştu. Bir cinayet işlenmişti.. Suç mahalinde sadece iki kişi vardı : Prens Kim taehyung ve prenses jisoo... Peki ya suçu hangisi iş...