red dress ❄︎ 8

164 26 9
                                    


Jisoo ile Taehyung, dolaba yaklaştılar ve dolabın içine baktılar.

Dolabın içinde kırmızı bir elbise ve birkaç kağıt parçası duruyordu.

Jisoo, kırışmış kağıdı eline aldı ve merakla üstünde yazılanlara baktı.

KIRMIZININ LANETİ.

"Bu balonun yapıldığı sarayda bulduğumuz kağıdın aynısı." diye mırıldandı jisoo.

"Evet, sadece biraz daha eski," dedi taehyung. "Şuna bak çok kırışık."

"Evet sanırım orjinal olanı bu." dedi jisoo.

"Başka ne yazıyor?" diye sordu taehyung.

Kraliçe Yun ve prenses eun.

"Hey, prenses eun mu?" dedi jisoo. "Bu benim anneannemin ismi."

1896 , Lanetin Başlangıcı.

Jisoo, kağıda bakarken Taehyung da dolaba bakıyordu.

Dolabı karıştırırken birkaç kağıt yere düştü ve taehyung onları almak için eğildi.

"Burada birkaç fotoğraf var, jisoo." dedi taehyung ve elindeki fotoğraflara baktı.

Sarayın önünde biri yaşlı biri genç iki kadın duruyordu. Birinin üstünde pembe dantelli bir elbise vardı, diğeri ise kırmızı, tüllü bir elbise giymiş, poz vermişti.

Taehyung fotoğraftan başını kaldırdı ve dolaba döndü.

Dolabın içinde parlayan kan kırmızısı elbiseye baktı ve kumaşına elini sürdü.

Bu elbise elinde tuttuğu fotoğraftaki genç kadının giydiği elbisenin aynısıydı.

"Jisoo," dedi ve önce fotoğrafı sonra da elbiseyi jisoo'ya gösterdi. "Bunların bir anlamı olabilir mi?"

"Bilmiyorum, taehyung." dedi jisoo ve taehyung'un elinde tuttuğu fotoğrafa baktı. "Şu fotoğrafı bir verir misin?"

Taehyung, fotoğrafa bir kez daha göz attı ve jisoo'ya uzattı.

Jisoo, merakla fotoğrafa baktı.

Fotoğraftaki kişilerin kim olduğunu tanımıyordu ama nerede çekilmiş olduğunu anlamıştı.

Burası, kendi sarayıydı. Ateş krallığının devasa ve imrenilerek bakılan muhteşem sarayı.

Fotoğrafa bir kez daha baktı ve arkasını çevirdi.

Arkası boş değildi. Çok küçük bir şekilde yazılmış olan sayıları okuyabiliyordu.

1896.

"Eski bir fotoğraf," dedi taehyung. "Acaba fotoğraftaki kişiler kim?"

"Bilmiyorum, ama bu sarayın önünde çekildiği çok belli." dedi jisoo.

"O zaman sizin saraydan birileri olabilir?" diye karşılık verdi taehyung.

Jisoo cevap vermedi ve az önce tuttuğu kırışık kağıdı tekrar eline aldı.

Sonra tekrar fotoğrafı eline aldı.

"Hmmmm," diye düşündü jisoo. "Sanırım anladım."

"Neyi?"

"Fotoğrafın neden bu dolapta olduğunu." dedi jisoo.

"Neden bu dolaptaymış?" diye sordu taehyung.

"Fotoğrafın arkasındaki tarih ile kırışık kağıdın üstünde yazan tarih aynı," dedi jisoo. "Tek farkı kağıtta bir şeylerin daha yazıyor olması."

Jisoo ile Taehyung, aynı anda kırışık kağıda ve üzerinde yazan tarihin yanındaki yazılara baktılar.

1896 , Lanetin Başlangıcı.









red dress. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin