1 ay sonra...
Jisoo ile Taehyung'un çok beklediği gün gelip çatmıştı.
Sonunda evleneceklerdi.
Bu gizemi çözmeye kalkışmadan önce de birbirlerinden hoşlandıklarının farkındalardı.
Sadece itiraf edemiyorlardı.
Ama o gün yani laneti çözdükleri gün taehyung, cesaretüni toplamış ve konuşmaya başlamıştı.
"Jisoo, sana bir şey itiraf etmem lazım. Başından beri yüzünü gördüğümde kalbim daha hızlı atıyordu, senden hoşlanıyordum. Balo'nun olduğu gün giydiğin kan kırmızısı elbise ile mükemmel görünüyordun, odaya geçtiğimiz an sana hislerimi itiraf edecektim. Fakat gözümüzün önünde bir cinayet işlenmesi ve bizim suçlanmamız bu işi ertlememe sebep oldu, ama artık ertelemeyeceğim, sana söyleyeceğim: Seni her şeyden çok seviyorum! Benimle evlenir misin?"
Jisoo, bu güzel teklif karşısında çok şaşırmıştı çünkü taehyung'un ondan hoşlandığı aklının önünden bile geçmemişti.
Jisoo, kendisinin de ondan hoşlandığını söylediği an birbirlerine sarıldılar ve gizemi açığa çıkardıkları gün evleneceklerini de açıklamaya karar verdiler.
Açıklamışlardı, şimdi evleniyorlardı. Kimse karşı çıkmamıştı, çünkü taehyung ve jisoo, tüm herkesi bir katilin elinden kurtarmışlardı.
Jisoo, aynaya son kez baktı. Hangi elbiseyi giyeceğini taehyung da dahil tüm herkes biliyordu.
Kan kırmızısı tüllü elbise.
Jisoo, hazır olduktan sonra odadan çıktı ve karşısına baktı.
Taehyung, işte oradaydı ve çok muhteşem görünüyordu.
Birbirlerinden gözünü alamadılar.
Düğün vakti yaklaştığında jisoo ile taehyung, herkesin bulunduğu odaya girdiler.
Tüm halk, ikisini coşkuyla alkışlarken onlar da birbirlerine gülümseyerek bakıyorlardı.
Tüm gün herkesin önünde dans ettiler.
Artık ortada lanet diye bir şey yoktu ve mutlulardı.
Sevinçle dans ederlerken taehyung, jisoo'nun kulağına eğilip birşeyler fısıldadı.
"Seni çok seviyorum," dedi ve jisoo'nun dudaklarına küçük bir buse kondurdu.
***
Bu da FİNAL olduuuu!!!
Beğendiniz miii??
Umarım sevmişsinizdir.
Eğer isterseniz özel bölümler yayınlarımmm
Buraya kadar gelen, oy veren ve yorum yapan herkese çok ama çok teşekkür ederim 🌈
Sizi seviyorum :)
Görüşürüz ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red dress.
Fanfic[Tamamlandı.] "Kırmızı elbiseler tehlike getirir.." Prenses Jisoo'nun baloya katıldığı ilk gün bir felaket olmuştu. Bir cinayet işlenmişti.. Suç mahalinde sadece iki kişi vardı : Prens Kim taehyung ve prenses jisoo... Peki ya suçu hangisi iş...