🥰Ben geldim kuşlarım. ⚘İyi okumalar size ❤
Ey, benim iyimser hallerim
Çabuk aldanışlarım
Hep inanışlarım
Alttan alışlarım
Hatayı hep kendimde buluşlarım
Değmeyeceklere kafama takışlarım
Yok yere akıp giden gözyaşlarım.Nazım Hikmet
İnsanlar her yıl değişir. Ben hep aynıydım diyen insanlar bilinki yalan söylüyorlardır. Sevdiğimiz renkler değişir, hayata bakışımız değişir. İnsanlar kendi içlerinde evrimleşip değişirler.
Karşımdaki bilgisayardan kehribar rengi gözlerin tam içine bakıyordum. David Darhk, EAGLE Holding' in ceosu ve kurucusu. Bu adam dünya basınına bir çığ gibi düştü. Kimse parasının nerden geldiğini bilmiyordu. Ama artık biliyorum. O SABER örgütünün başı. Robert Jones' un oğlu. Namı değer King.
Bilgisayarımda araştırma yaparken farklı ülkelerden yeni stajyerler alınacağını gördüm. Özel bir sınavla seçilen kişiler EAGLE Holdingte stajyer olarak çalışacaktı. EAGLE Holding uçak üretimi yapıyordu. Benimde uçak mühendisliği diplomamın olması büyük bir şanstı. Kader resmen David Darhk öldüreyim diye bana yardım ediyor.
İnternetten sınava başvurdum. Tabiki yeni bir isim ve soyadla. Sahte kimliklerim gerçek sayılırdı. Çünkü hepsi gerçekmiş gibi yapılmıştı. Nerdeyse hepsinde birer yetimdim.
Gidip yatağıma uzandım ve tavanı seyretmeye başladım. Sınav üç gün sonraydı. O vakit gelene kadar daha çok bilgi toplaya çalışacaktım. Gözlerimi kapatım çünkü yarın çok işim vardı.
Üç gün sonra...
Bir sırada oturmuş soruları çözmeye çalışıyordum. Daha doğrusu sorunları. Bilmem neye, bilmem ne olursa nasıl bir çözüm üretirsiniz tarzı sorular vardı. Hayır birde en ince ayrıntılı kadar anlatmamız gerekiyormuş! Bu sınavın kutucukları neredeydi. Arada bir kafaları karışsın diye sol elimlede yazıyorum.
Burda benimle birlikte üç kişi daha vardı. İkiside çok gergin görülüyordu. Onlarda kutucuk işaretlemek için gelmiş olmalıydı. Parmaklarımı çalıştıran bu sınav için King' e selamlar. Ona daha iyi yıldız atayım diye elinden geleni yapıyor. Ama ya böyle olmaz ben böyle şımarırım. Jest olarak yaşı kadar üzerine yıldız mı alsam?
Sınavım bitmişti. Kitapçığı gözetmenin masasına koyup çıktım. Kutucuk işaretlemeyi bekleyen yoldaşlarımı arkamda bıraktım.
Sınavın sonuçları bir ay sonra açıklanacaktı. Bu sınav dünya çapında yapılıyordu. Sınava girmek için bile belirli bir düzeyde olmalıydınız.
Deri ceketimin fermuarını sonuna kadar çektim. Ama bu yüzümün üşümesini durdurmadı tabi. Kafama geçirdiğim kaskım bunu sağlamıştı. Motoruma binip sınavın yapıldığı yerden uzaklaştım.
Gidecek bir evim yoktu. Abimin ölümünden ve kendi ölümümden sonra bir evim yoktu. Bütün dünya beni ölü biliyordu. Zaten hiç bir yerde fotoğrafım yoktu. Gerçek kimliğimde bile fotoğrafım yoktu. Sosyal medya hesabım yoktu. Aile albümünde fotoğrafım yoktu. Bir hayalet gibiydim.
Sonunda kaldığım yere gelmiştim. Bana kazandığımı söylemlerini beklerken eşyalarımı toplamalıydım.
Bir ay sonra...
Sayın Hafsa Dolunay şirketimizde stajyer uçak mühendisi olarak çalışmaya kabul edildiniz. Bir hafta sonra sizi aramızda görmekten mutluluk duyarız.
Bu mail doğrultusunda planımın 1. adımı tamamlanmıştı. Gerçi diğer adımlar belirli değil ama olacak.
Eşyalarımı toparlamış ve işlerimi halletmiştim. İnterneten uçak biletimi almıştım. Evim bile hazırdı. Üç gün sonra Amerikaya uçuyordum. Geri kalan 4 günde taşınıp etrafı inceleyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMYILDIZI
Romanzi rosa / ChickLit❗ Argo-Şiddet-Cinsellik-Kan-vb. ❗ ❗ Kitaptaki kurum ve kişiler tamamamen hayal ürünüdür. Kimseyle bir bağlantısı yoktur. İki avcıdan biri av olabilir mi? Bu bir ölüm oyunu, ilk piyonlar çoktan öne çıktı. Savaş canları çalmaya başladı. Kral cellad...