BÖLÜM 8

39 1 0
                                    

Nereye gideciğimden hiçbir fikrim yoktu.Emir nereye biz oraya.Yoldaki virajlar miğdemi bulandırmaya başladı.
-Öküz biraz yavaş sür kuscam şimdi üstüne.
-Tamam ya atarlanma kuzen.
-Atarlanmıyorum.
-Noldu kanka sana ya suratın asık.
-Yok bişeyim Betül.
-İyi madem , öyle gözükmüyorsun ama ...
-Yola devam edinde biran önce inelim.
-Prinçhan'a gidiyoruz.Ykm 'den birkaç kitap alırız sonra eve gideriz iyi değilsin kankacım.
-Tamam kanka.

İyi değildim evet.Ben iyiyim desem bile Betül benim yalan söylediğimi biliyor.Aramızda hiç birşeyin lafı olmaz.Hiçbirşey saklamayız.

Sonun da araba durdu ve aşağı indik.Emir arabayı park etmek için yer arıyodu.O sırada Betül'e herşeyi anlatmıştım.İlk tepkisi de bu çocuk sana aşık,kalbini kırmamalısın ama yaptıklarıda fazla iyi yaptın kankacım demesi oldu.Tabiki de ben haklıyım.İyi oldu biraz da o sürünsün.Aşıksa katlanmalı.Emir ' de karşıdan eli cebinde cool cool bize doğru geliyordu.Yanımıza gelince Pirinçhan'a girdik.Orda birşeyler içip biraz sohbet ettik.Emir sigarasını yaktı ve Betül'e doğru üfledi.Betül'de bundan rahatsız oluncada yerini değiştirdi.Emir işte gıcıklığı  tutunca öyle oluyor.Biraz da Zafer Plaza'da gezindikten sonra Kültür'de fotoğraf çekindik.Merinos Parkı'nda ise bunların ikisi takıldı.Çarşı içinde gezdik.Beğendiğim deri çantayı aldım.Siyah parlak deri.Kıyafetlerime uygun hem.

Çok geç olmadan arabaya bindik.Çok yorulmuştum.Yarın da kitap fuarı vardı.Belki kitap bakmaya gideriz.Çok yorucu bu hafta nedense.

Eve varınca ise kapının önünde anahtar arıyordum çantamda.Hep birlikte bizde oturucaz.Betül ve Emir , ben ve Sinan.Sinan nereden çıktı diceksiniz şimdi.Betül çağırdı,haberim yokken.Anahtarı bulup kapıyı açtım.Herkes koltuklara yorgunluktan yayılmış televizyon açmaya bile halleri yokmuş gibi uzanıyorlardı.Ben de mutfağa girip su içtim.O sırada kapı çaldı.Kapıyı açtığımda kapıda Sinan vardı.Kapıyı açıp girmesi için geri çekildim.Kırgın bir şekilde gözlerimin içine bakıyordu.Kafamı diğer tarafa çevirip kapıyı kapadım.

Herkesin ailesi izin vermişti bu gece bizde kalacaklardı.

Güzel bir gece ve Sinan'a trip atmakla meşgul bir gece.

Sevmeme rağmen onu kaybedemem bunu Betül'de biliyor.

-Ee hangi flimi açıyoruz gençler ? (EMİR)
-Korkuya nedersiniz ?(SİNAN)
-Sıkıntı yok takılın kafanıza göre biz mutfağa gidelim bi .(BETÜL)

-Esra iyimisin ?
-Evet kanka
-Hiçte öyle gözükmüyon ?
-Sadece Sinan'a karşı azıcık bir sinirim var.
-Anlaşıldı kanka al tabakları içeri git kolaları koyup getiriyom.
-Tamam kanka.

-İşte hazır yiyecek ve içecekler flim seçtiniz mi ?(Betül)
-Aynen..(Emir)

Flim başlıyordu ve yastıklara sarılmaya başlamıştım bile.Yanımda Sinan oturuyo karşı koltukta da Betül ve Emir.

"Korktuğunda sarılabilirsin ?" Dedi Sinan sessizce.

"Gerek yok." Dedim ve izlemeye devam ettim.

Flimin sonlarına doğru Betül ile uyuya kalmıştık.Üstümüzü örtmüşler ya kıyamam.Sinan beni odama yatırmış , Betül'ü de annemlerin odasına Emir yatırmış.İkisi de salonda yatmışlar.Sabah kalktığımızda ise sofra hazırdı..

KANKALAR ARASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin