ALIŞVERİŞ ÇILGINLARI
Taksiden indik.Karşımızda kocaman kıyafet mağzası.Renk renk elbiseler gözlerimi alamıyorum.Modaya uygun kıyafetler almamız gerek.Betül galiba aşık oluyo Emir'e.O yüzden baya şık olması lazım.Herneyse bende bikini alıp çıkıcam zaten.Birkaç topuklu ayakkabıda olabilir.
-Esra şunlara bak siyah kuru kafalı tişörtmü yoksa turkuaz askısız badi mi ?
-Bana kalırsa turkuaz.
-Hımm kot şortmu yoksa siyah mı ?
-Kot şort ve şu taşlı sandaletleri alalım ve çıkalım yoksa seni durduramam .Dedim sırıtarak.Hepsi güzeldi çünkü.Hepsi de bize yakışan en güzel kıyafetler.
-Bende şu asker desenli bikiniyi aldım mı çıkabiliriz.
-Şu taraftan ayakkabı da alalım kanka.
-Tamam sen geç o tarafa ben ruj alıp geliyorum.
-Tamam çabuk ol Esra.
-Geldim.
-Uuu şu topuklu ayakkabılara bak.
-Harika ama daha sonra alsak iyi olur yoksa taşıyamıcaz Betül.
-Oufff tamam ya hadi ödeyelim.Ödedikten sonra yine taksi çağırdık.Yarım saat sonra sitenin bahçesinde olmuştuk.Havuz kenarında yine Sinemler falan vardı.Yine güneşleniyorlardı.O ne lan Sinan ve Şeyma mı ? Şimdi saçını yolmayı bilmezmiyim ben.Neyseki elimde ki poşetlere dua et sen.Kapıya ilerledim Betül'de aynı şekil.Kapıya vardığım da anahtarı bulmak için çantamı açtım.
-Maşşallah ne ararsan var çantada.Anahtar nerede yaa uff he buldum işte yaşasın ben.Kendi kendime konuşuyom yoksa ben delimiyim olamaz...
-Anne ben geldim.
-Hoşgeldin kuzen.
-Aaaa Emir.Annemler gittimi ?
-Evet.
-Ne çabuk ya ?
-Ben geldiğimde acil çıkmaları gerekiyodu öp benim için dedi halam.
-Yok canım ya sen öpme.Dedim gülerek.Öpmesin oğlum kuzen nede olsa.
-Yemem merak etme.Ver poşetleri yardım edeyim kuzen.
-Mutfağa götür ve yerleştir ozaman.
-Bayan çok bilmiş emredersiniz.Sadece güldüm ve odama çıktım.Yeni aldığım kıyafetleri dolaba koydum.Hemen aşağı indim.Çok acıkmıştım gerçekten.Mutfağa gitmeliydim.
-Annem yemek yapmışmı bak bakayım.
-Evet makarna yermisin?
-Tabağa koyarsan evet kuzen.Dedim sırıtarak ve salona geçtim.Kumandayı aldım elime kanalları değiştirmeye başladım.Hiç güzel dizi yoktu.CD takıpta izleyelim bari.
-Hadi getir artık makarnayı kendinede koy.
-Tamam ya geliyorum.
-Bay hamarat çocuk.
-Ne dedin sen ?
-Hiç ya devam et.Açlığımın bitmesine saniyeler var ve geldi makarnam.Çok acıkmışım.Hayvan gibi yedik.
-Şurda ki CD leri ver bakayım.
-Al kuzen.
-Hangi flimi izleyelim.Romantik komedi olsun ya sana sormucam fikrimi.
-Off yine mi.?.
-Aynen bi sorun ?
-Uff peki.
-Tahmin etmiştim .
-Hahaha kuzen çok komiksin.Dedi Emir gıcıkçasına.Sinir bu çocuk ya.Nefretlik.Neyse biz izleyelim flimi.
Flimin sonuna geldik ve ikimizinde çok uykusu vardı.Misafir odasına yatağını yaptım.Bende kendi odama gidip pijamalarımı giydim.Uyumak için hazırdım.Telefon alarmınıda 11:00 kuralım.Geç kalmamak lazım gezmek için.Kent meydanı,heykel,pirinçhan bizi bekler.Cool cool takılıyoz yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANKALAR ARASINDA
Novela JuvenilMERHABA ARKADAŞLAR İLK KİTABIM OYLAYIP YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM.