BÖLÜM 10

47 1 0
                                    

Rüyadamıydım ? Yoksa gerçek mi ? Sinan'la barışmak ve sevgili olmak.Biri beni cimdirsin.Ah tabiki de rüya değilmiş.Hemen sevgilime günaydın mesajı atayım.Telefonum nerde ya ?Kim aldı telefonumu ?

-Emirrr!!!
-Telefonunu arıyorsan aşağıda bırakmışsın .
-Getir çabuk odama !
-Emredersiniz ukala bayan !
-Canım kuzenim getirirmisin telefonumu ?
-Tabiki de evet nazik bayan..

Ukalaymış hıhh...İlk sen kendine baksana..Kuzen işte gıcık,geveze falan ama seviliyo piç.

-Buyur canım telefonun.
-Lann hayvan..Kapı çalma şeyin yokmu senin !!
-Sen de çok şey istiyorsun he..
-Pislik.
-Ne dedin duyamadım? He bu arada Sinan mesaj atmış 1 saat sonra sitenin kafeteryasında kahvaltıya bekliyomuş...
-Ne ? Olamaz 20 dakika kalmış...Lafa tutma beni çık odamdan giyinicem.
-Çok meraklıydım ya seni soyunuk görmeye.
-Sen hala burdamısın ?
-Tamam ya çıktım.

Hem ukala hem abaza ya....Neyse hemen yüzümü yıkayım , saçlarımıda yıkamam gerek.O yüzden acele etmeliyim.

Banyoya girdim saç havlusunu çıkarıp kenara koydum.Sıcak suyu açtım ve kafamı ıslatmaya başladım.O ne lan çok sıcak yandım anne !!! Bu da çok soğuk oldu off yaa..

Heh bu iyi işte...Saçımı şampuanladım.Çokta güzel kokuyor.İyicene köpükleri yıkattırdım.Saçımı havluya sardım.Odama gidip saç kurutma makinesiyle saçlarımı kuruttum.Öff ya yine dalgalandı saçlarım.Ne vardiki düz olsaydı ? Her neyse bugünlük böyle gideyim.Az zamanım kaldı zaten. Kırmızı mini eteğimi giyip üstüne beyaz yarım kollu gömleğimi giydim.Beyaz babetlerimi giyincede çok güzel olmuştu.Saçımı da at kuyruğu yaptım.Çünkü hava çok sıcaktı.Hafif bir makyaj yaptıktan sonra aşağı indim...

-Oooo prenses ne bu güzellik?
-Dalga geçmeyi kes artık ! Halam dün aramıştı .Bugün buraya gelicek haberin olsun , evden ayrılma .Ben bir saat sonra gelirim.Evleri topla ve benim odama girme kuzencim.
-Peki...Annem niye gelicek ya.??..
-Orasını bilemem.Süpriz falan birşeyler saçmaladı ama...
-Herneyse iyi eğlenceler sana..
-Hadi kapıyı da kilitle bay bay..

Kapıdan dışarı çıkmamla Şeyma'yı görmem bir oldu.Acaba Sinem nerde ?Bir aksilik olmaz İnşallah.Amin..

Görmemezlikten gelip kafeteryaya doğru yürüdüm.İçersi balonlarla dolu.Romantik sevgilim ya...İçeri girdim, birden lambalar söndü.Arkamdan da biri yaklaşıp sarıldı.Boynuma bir öpücük kondurdu.Başka taraftan ise keman sesi geliyordu.Romantik sevgilim..

-Aşkım aç artık ışıkları..
-Beyenmedin mi yoksa ?
-Niye beyenmiyim ? Eline sağlık aşkım,çok güzel olmuş heryer.
-Beyenmene sevindim.

Gülümsedim ve masaya oturduk.Kahvaltımızı yaptıktan sonra havuzun orda fotoğraf çekindik.Ne kadar da cooluz.

1 saat sonra beni evime kadar bıraktı.O da neyaa ??

Nakliyat aracı bizim evin karşısındaki boş eve doğru yanaşıyor..Aa arkadaki arabada da halam.Yaşasın buraya taşınıyorlar..


Halam sanırım Emir'i aramış.Kapıda Emir.Sinan ve ben Emir'in olduğu yere doğru yürüdük.Betül'de marketten geliyor herhalde.Elinde baya poşet var.Durun şu kıza yardım edeyim....

...

KANKALAR ARASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin